Sabah olmuştur. Mazhar hala uyuyordur. Birden telefonun Alarmı çalar.
Mazhar: Uff bu kaçıncı Çalışı ya!! En az 10 kere tekrara aldım hala bana mısın demiyor!!
Telefonun saatine bakar birden.
Mazhar: Anaammm saat 8:30 olmuş yaaa!!!!! Annem beni niye uyandırmadı ki?!!! Ne annesi ya salak ben dünden beri evli bir adamım! Ee o zaman benim müstakbel Karım beni niye uyandırmıyor?! Şu Üstümü değiştireyim de bakalım bakalım Reyhan Hanım'a o da uyuyorsa işimiz var Vallaha billaha!!!
Diyerek üstünü değiştirmeye koyulur. Reyhan ise Çoktan uyanmış kahvaltısını hazırlamıştır. Kahvaltı etmeye başlamıştır bile.
Reyhan: Ayy valla ne güzel de yapmışım ! Ellerime sağlık!! Bu uyuyan prens de nerde kaldı?!Hala uyuyorsa bir an önce uyansa iyi olur yoksa ben bi kova suyla onu uyandırmak zorunda kalıcam! Bu ne canım böyle?!! Hor hor uyuyor!!
Mazhar hazırlanmış ve merdivenlerden iniyordur. Mazharı eve buram buram gelen yemek kokuları şaşırtır.
Mazhar: Bu dağlar kızı yemek de mi yapıyor, yoksa dışardan falan mı geliyor?! Sevince çektiyse eğer yani yemek yapması zor da... ANCA yemesini çok iyi becerir. Valla karnım da çok acıkmış! Ya inşallah kokular bizim mutfaktan geliyordur!!
Mazhar birden mutfağa dalar.
Mazhar: Oleyyy beee!!! Bizim mutfaktanmış kokular!!! Kurt gibi acıkmıştım valla! Dağlar kızı sen kahvaltılar da mı hazırlardın ?! Böyle yeteneklerin de mi vardı?! Ben senin yalnızca insanların ömrünü yediğini sanıyordum.çok şaşırdım doğrusu!!
Deyip reyhanın elindeki poğaçadan almaya Çalışır. Fakat Reyhan buna izin vermez.
Reyhan: Hooppp noluyoorr yaa?!! Elimdekini almaya çalışmak da ne şimdi?!
Mazhar: Kızım duydun mu bilmiyorum ama aç olduğumuzu söyledik herhalde! Ver işte sen zaten doymuşsundur yani yetmiştir sana!
Reyhan: Hayır mazhar bey bunları kendime kadar Yaptım hiç kusura bakma bu kahvaltı benim! Sen git kendin için hazırla kahvaltı! Ama uyarayım seni çok Zaman'ın yok 10 dakikaya çıkmamız gerekiyor biliyorsun iş beklemez!!
Mazhar: Sen ne kadar da vicdansızsın böyle be!!! Versen şu yaptıklarından biraz yani Ölür müsün ya?!! Ben senin kocanım yani insan evde beraber yaşadığı köpeği bile insan yerine koyuyor. Benim köpek kadar değerim yok be!!!
Reyhan: Öyle Dediğin gibi mazhar bey! Hem bi suçlu aranıyorsa suçlu sensin! Bu kadar hor hor uyumasaydın da uyuyan prens Kalkıp kendine krallara Layık bi kahvaltı hazırlasaydın!
Mazhar: Kızım farkında mısın bilmiyorum ama biz aynı evin içinde yaşıyoruz! Yani insan bi gelir kaldırır. Kalk bak kendine kahvaltı hazırla falan der yA! Sana demiyoruz ki gel de beni kokulu kokulu öpücüklerle uyandır. Adam gibi kalk diyeceksin bu kadar mı zor bu?!!
Reyhan:Beyfendi o görevi zaten sizin telefonunuz yerine getirdi 10-15 kere ama sen anlayamadın ki ben napayım yani?!! Mazhar artık sızlanmayı bırak da bi karar ver artık! Ya kendine kahvaltı hazırla ya da artık şirkette bi Şeyler atıştır. Hadi ama!
Mazhar : son sözüm bu mu diyorsun Reyhan?!
Reyhan: Evet mazhar hadi çabuk karar ver!
Mazhar: O zaman bunu sen istedin bayan çok bilmiş!!!
Mazhar bir anda reyhanın ellerini tutar ve elindeki poğaçayı ısırır.
Reyhan: Sen ne yaptığını sanıyorsun ya?!