Zengin Züppe 1. Bölüm

84 1 0
                                    

Merhaba bu benim ilk yazdığım kitap olucak umarım beğenirsiniz.

Multimedya:Selin
Alarmımın sesiyle sıçradım ve güne küfrederek başladım. Annem odama daldı ya yemin ederim bunların kapı çalma alışkanlıkları yok. -Kızım hadi üstünü giy ve hemen okula git çok geç kaldın. -Geç mi kaldım anne ben hiç geç kalmam tamam mı hem sen dün beni geç kalmiym diye 8'de yatırdın he ama hala ısrar ediyosan senin saatin ya- aaaaaa çok geç kaldım çooook anne neden önceden demiyosun yaa of. Hemen üstümü giydim ve hemen dışarı çıktım sözde bu gün Nisan'la buluşup okula gidicektik ama ben tabi ki geç kaldım durakta otobüs beklemeye başladım ve sonunda bir tane otobüs. Ya varya otobüsle yolculuk etmek çok zor birde zırt diye bir yerde duruyo filan gitceğin yere geç kalıyosun ama bu sefer öyle olmadı hemen okula geldim. Bahçede bir süre Nisan'ı aradım heee ben bu arada kendimden bahsetmedim ben Selin bu arada okul dediğime bakmayın ben üniversitedeyim konservatuvar okuyorum annem ve babam ayrı babam annemi aldattığı için ayrıldılar annemde başka bir adamla evlendi ben mutluyum üvey babam olsada öz babamdan daha çok seviyorum he öz babamda o sarışınla beraber neyse. Ben Nisan'ı bulamadım belkide içerdedir. Kapıya kadar geldim tam kapıyı açıcakken bir öküz bana çarptı aslında küçüklüğümden beri bu bölümü beklemiştim ama böyle değil. -Lan yavaş olsana kızım!! -Bi dakika bi dakika ben mi yavaş olucam pardon sayın öküz beyefendi ama sen bana çarptın yolda telefonla ilgiliendi- Bi dakika ya sen bana öküz mü diyosun. -Evet diyorum noldu yani? -Sen bana öküz diyemezsin sen nesin sürtük? -Sürtük mü ben miyim sü- Çocuklaaaar. Ahhh kulağım bu bağıran müdüre müdüreydi bize çok ama çok kötü bağırmıştı bağırmayı geçtim kükredi la manyak. Hemen odama geliyosunuz çabuk. Müdürenin odasına geldik ve o iğrenç sesiyle konuşmaya başladı evet sizden bir açıklama bekliyorum konuş Burak. -Hocam ben okuluma doğru ilerlerken bir anda bu yanımdaki hanımefendi bana bilerek çarptı. -Hayır hayır yalan hocam o bana çarptı ben hiç bir şey yapma- Sen sus Selin Burak çıkabilirsin. Burak çıkarken bana piç piç sırıtıyodu odun odun neyse. Bak Selin canım seni ilk günden üzmek istemem ama senin yaptığın yanlış senin gibi nazik bir kızdan bu davranışı beklemezdin lütfen bir daha olmasın şimdi çıkabilirsin. -Ama ama hocam ben hiç bir şey yapmadım. -Selin lütfen uzatmaya gerek yok. -Peki. Kapıyı açtım ve karşımda Nisan. -Ya kızım sabahtan beri seni arıyorum nerde kaldın ya uyanamadımda ben ya bu sarışın çocuk kim adı Burakmış. -Burak okulun popileri birde sürtük bir sevgilisi var ama geçen sene bir kızla yatmıştı çok büyük olay oldu okulda çok konuşuldu. -Yattı mı ya kıza yazık olmuştur ee peki sonra kıza noldu? -Kızdan o günden sonra haber alınamadı hee birde Burak İstanbul'un en gözde zenginleri arasında. -Neden popiler olduğu anlaşıldı. -Neyse gel hadi kantine gidelim. Kantine gittik ve bize verilen yemekleri alıp boş bir masaya oturtuk. Nisan konuşmaya başladı. -Selin seni biriyle tanıştırıcam bir dakika. Dedi ve gitti bir kaç dakika sonra altında siyah bir şort giymiş üstüne bol bir tişört beline kırmızı gömleği bağlamış ve siyah konversleri giymiş adeta bir bad girl havasındaydı yanıma geldi ve kendini tanıttı. -Merhaba ben Nazlı. -Bende Selin. Tanıştıktan sonra Nisan'la masaya oturdular. Hemem Nisa'na soru sordum. -Nisan şu karşıdaki masada otura-. -Evet o Burak yanındaki sürtük sevgilisi Berra diğerleride arkadaşları. -Pişt Nisan Nisan Nisan? -Hee dalmışımya. Nazlı: daldın mı yoksa şu Burak'ın arkadaşı olan şu pis çocuğa aşık mı oldun? Nisan: kapa çeneni Nazlı bir defa Selim pis değil ve ben ona aşık değilim o bana baktı bende ona baktım bu kadar anladın mı? Nazlı:Tabiiii canım. Kızlar ben biraz daha yemek alıcam. İkisi aynı anda tamam dedi. Sıraya girdim ve yiyecekleri aldıktan sonra masaya doğru gidiyodumki yine o öküzle çarpıştımve yemek Burak'ın üstüne döküldü. Burak: sen herhalde körsün dedi ve kendi yemeğini benim üstüme fırlattı ve ordan bir ses yemek savaşııı diye bağırdı ve herkes bir anda üstüne yemek fırlatmaya başladı. İğrençti ama eğlenceliydi taki müdüre gelene kadar çocuklar hemen üstünüzü değistirin bizde üstümüzü değiştirmeye gittik. Ben dans dersi için eşofman giymiştim ve o sırada çöpte bir CD buldum ve hemen bilgisayara CD'yi taktım ve video başladı hey oda ne o Burak ve sevgilisi mi Nisan'ın dediği yatak meselesi bu olsa gerek onlar yapmaya başladığında ben hemen durdurdum ve düşünmeye başladım bu videoyu kim çekmiş olabilir ve okula getirmiş olabilir ben düşünürken içeri pat diye burak girdi. Ben hemen CD'yi çıkardım ve Burak'ı tehdit ettim. -Bak canım bu videoyu herkese izletirim bütün okula hani o bir kaç yıl önce konuşulan mesele var ya işte o canım. Burak beni kolumdan tuttu ve duvara itti ve konuşmaya başladı. -Ben senin yerinde olsam küçük hanım bunu hemen ortaya çıkarmazdım sonra tehdit ederdim ama sen bilirsin dedi ve CD'yi elimden alıp paramparça yaptı ve sonra piç piç sırıtarak defoldu benim ise tek dedigim öküzdü.

*******
Nisan: kızlar bu gün okulda balo var geliyosunuz dimi beni yanlız
bırakmayın. Nazlı: canım aa biz gelmesekte sen yanlız kalmassın ki Selim var. Dedi ve biz Nazlı'yla sesli bir şekilde güldük. Biz gülerken yanımızadan Burak ve götü kalkmış arkadaşları geçti ve o pis sarışın Berra bize bilerek çarpıp Nisan'ın elinde kitapları düşürdü sonrada "pardon canıım" dedi ve onlar giderken Burak bana göz kırptı mal daaa mal.

******
Kızlardan ayrıldıktan sonra eve gittim ve hemen hazırlandım Nisan bizi alıcaktı çokta geç kalmadan arabasıyla geldi yanında Nazlı'da vardı bende onlara merhaba dedikten sonra arabaya bindim bir kaç dakika sonra okula geldik. Ya bir çocuk bile yoktu yanımda ama Nisan hemen Selim'le dans etti Nazlı'da birini buldu bende kızlara haber verip tuvalete makyajımı tazelemeye gittim ama giderken Burak ve Berra'yı gördüm konuşuyorlardı ama kavga değildi beni görmediler. Bende hemen tuvalete girdim ve hemen makyajımı tazeledim çıkarken Burak ve Berra öpüşüyordu nede olsa sevgililer ama yinede üzülmüstüm ama ona aşık filan değildim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zengin ZüppeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin