Sabah saat 5
"Ali ali hadi kalk bu gün tarlaya gideceğiz " Merve Al iyi uyandırmaya çalışırken ali homurdanarak "ben bugün sizinle gelmek istemiyorum hem saat çok erken " deyip tekrar yatağına gömüldü.
Emir çoktan hazırlanmış Mervenin inmesini bekliyordu. Merve aşağı indiğinde Ali nin bugün gelmek istemediğini söyledi. Emir " en azından bugün ayağımızın altında dolaşan biri olmayacak "deyip dışarı çıktılar.
Bugün köyde gerçekten değişik bir şeylerin olduğunu hissedebiliyorlardı. Sanki yıllar öncesinden bu köy lanetlenmiş gibiydi. Emir ve Merve tarlaya geldiklerinde daha yarısının bile biçilmediğini fark ettiler. Emir eğer hemen işe koyulmaz isek bu tarlayı ayın sonuna kadar biçemeyiz dedi.
Saat dokuza geliyordu ve birden tarlanın hemen yanındaki evden bir çocuğun çıktığını fark ettiler. ÇOCUK onlara doğru gelip Ali nin nerde olduğunu sordu. Mervede "ali bugün yorgun olduğu için gelmedi "dedi. Çocuğun yüzünde aniden bir telaş oluştu ve "bugün beraber oyun oynamak için sözleşmiştik" dedi ve eve gitmesi gerektiğini söyleyip aniden gitti. Emir "bu köyün aptal çocukları bile bir tuhaf" diye söylenip durdu.
Çocuklar artık yemek yemek için eve geldiklerinde Ali nin hala yattığını farkettiler bu onun alışkanlığı değildi. Merve Emire hemen dedemize gidip bir doktor çağırmasını söyledi ve Emir evin o korkunç ve gıcırtılı kapısını sert bir şekilde kapattıktan sonra köy kahvesine doğru yola koyuldu çünkü dedesi hep orada olurdu.
Mehmet dedenin çağırdığı doktor yarım saat sonra orada olmuştu. "Merhaba ben doktor İsra şimdi bana kendini nasıl hissettiğini anlatırmısın? " doktor uzun bir süre tuhaf testler yaptıktan sonra dedelerine dönüp " herhangibir sorun olduğunu sanmıyorum" dedi.
Ali kendini biraz daha iyi hissettiğini söyleyip abisi ile biraz dışarıda yürümeye karar verdiler...
Biraz yürüdükten sonra tarlada gördükleri çocuk onlara doğru koşmaya başladı ve Aliye sarıldığı zaman " Ali, arkadaşım bir an sana bir şey olduğunu sandım " Emir bu yaşta bir çocuğun nasıl böyle şeyler düşünüp söylediğini anlamaya çalışıyorduki Ali birden " abi ben kendimi artık daha iyi hissediyorum arkadaşımla oyun oynamama izin verir misin ". Emir kardeşinin birden kendinin nasıl daha iyi hissettiğini anlamamıştıki (cin) Ali araya girdi ve "korkmayın kardeşinize bir şey olmaz evimde oyun oynar sonrada geri geliriz" dedi.
Emir kabul etti ama Aliyi tek bırakmicaktı çünkü bu köyde sadece 4 ev vardı ve onların hiçbirininde çocukları yoktu. Emir bir süre uzaklaşmalarını beklerken birden yola koyuldu bunlar tarlalara doğru gidiyorlardı. Uzunca bir süre yürüdükten sonra Ali ve arkadaşının geldikleri gün gördükleri korkunç harabe ve baykuşlar ile dolu eve girdiklerini gördü.
Emir bir süre ayçiçeklerini arasında bekledikten sonra Aliyi almak için evin kapısını tıkırdattı ve evden korkunç bir ses geldi kapıyı ali nin arkadaşı açtı ve arkasından ali geldi "Abi gidiyormuyuz ben Ali nin arkadaşlarıyla çok eğlendim" Emir uzun bir süre içeriyi süzdükten sonra buraya bu deli çocuktan başkasının gelmiceni düşünüp "saçmalama Ali hadi artık eve gidelim geç oldu dedem kızmasın" diye onu eve getirdi.
Emir ve Merve yatmaya hazırlanırken"bugün Alinin tarlada gördüğümüz arkadaşıyla geldiğimiz gün gördüğümüz korkunç eve girdiklerini gördüm ve asıl tuhaf olan yanı ise içinde birilerinin olduğunu söyledi, artık alinin hasta olduğundan eminim"
Merve sen bu tür şeylerin gerçek olmadığını söylemiyormuydun. Merve Emiri takmayan bir tavırla. Emirde bu fikrinin gerçekten saçma olduğunu düşünüp yattı. Dedeleri kapının arkasında onların bütün konuşmalarını dinlemişti.
Emir ve Merve her zamanki gibi Ali den Önce uyanmışlardı. Dedeleri salonda onları bekliyordu aşağı indiklerinde dedeleri onlara"kardeşinizin o eve gitmesine engel olun " Merve birden endişelendi ve kendini tutamayarak "neden o eve girmemizi istemiyorsun, ne var o evde" diye bağırdı. Dedesi sakın bir şekilde "sadece gitmeyeceksiniz." deyip tekrar kırağathaneye gitmek için evden çıktı.
Artık tarlaya gelmişlerdi Aliyi bugün evde dinlensin diye bırakmışlardı. Merve işini bitirdiğinde "ben gidip o eve bakıcam orada ne olduğunu merak ediyorum " Emir "hayır dedem oraya gitmememiz için bizi uyarmıştı"Merve Emire sinsi bir gülmüş attıktan sonra "korkuyorsan gelmeyebilirsin ben tek başıma gidebilecek kadar büyük ve senin kadar ödlek değilim". Emir çok sinirlenmişti ve madem korkak olduğumu düşünüyorsun o zaman sana olmadığını kanıtlicam. "Nasıl? "Diye sordu Merve "o eve ilk ben giricem". Merve sonunda abisini ikna etmişti.
Evin önüne geldiklerinde Merve "hadi bay cesaretli girde görelim "Emir ağır ağır giderken kapının önünde küçük üçgen bir kağıt parçası buldu ve bunun ne olduğunu sordu ama Mervede bilmiyordu. Kağıdı cebine koyduktan sonra kapıyı yavaşça araladı ve korkunç bir ses duyuldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİN ALİ
ParanormalBir dönemin sonunda aldıkları kötü karneler yüzünden üç kardeşin cezalandırılıp dedelerinin köylerine gitmesiyle başlar her şey. Daha o köye gitmeye başladıkları andan itibaren tatilin gerçekten uzun geçeceğini anlarlar. Emir bu tür şeylerin hurafel...