Alıştım...
Çünkü gözümü yitireli 19 yıl oldu ...
Henüz 8 yaşındaydım ablam yüzümde torpil patlatmıştı ve o günden sonra görme yetenegimi kaybetmistim... Aslına bakarsanız çok kötü bir şey de değil yani...
Mesela insanların yaptığı pislikleri göremiyorum...
♡♡♡
Ha bu arada size kendimden bahsedeyim ben Jessica ALBA...
Hafif kumral ,düz saçlı, orta boylu ,zayıf normal bir insanmışım bunlarıda bana karşı komşum Sam söyledi kendisi benim en iyi arkadaşım o da ufak tefek cılız, sarışın, mavi gözlü biriymiş...
Riomay sokağında 7 numaralı katta- INGILTERE'de yaşıyorum.
Hemde TEKBAŞIMA...
Telefonum çaldı. Ablam arıyordu. Nereden bildiğimi öğrenmek istiyorsanız söyleyeyim: Ablam evime geldiğinde telefonuma herkesi farklı şarkılarla kaydetti. Ve şu an telefonumda en sevdiğim şarkı "Otilla - BILIORENA" çalıyordu. Telefonu açtım...
"Artık yeter ben senin ablanım ve gözlerine dayanamıyorum bu gün yolda yürürken bir bayan gördüm senin yaşlarındaydı ve senin gibiydi, engelliydi, ve bir çocuk gelip ona çelme taktı bayan yere düştü ve kimsenin umrunda bile olmadı..." dedi ve ağlamaya başladı. Bende "Dostum sakin ol yaaa ben bu durumdan memnunum "dedim. Bu iş nayağı uzamaya başlamıştı. Ama baktım ki bu kızla baş edilmez. Telefonu kulağımdan çektim ve ara sıra "Hı hı" , "Evet" , "Hiimmm" dedim... Ama şu an duyduklarıma inanamıyordum.
Ablam telefonu kapatmadan önce bana "PAZARTESİ GÜNÜ ORAYA GELİYORUM VE GÖZLERİNİ AMELİYAT ETTİRİYORUM hadi görüşürüz." dedi. Inanamiyorum nasıl olur artık görecek miyim ben... Çoooook sevinmiştim. Hahayt dedim bir ara... Sonra bir ses duydum şu an karşımda Sam vardı ve neye gülüyorsun gibi bir ses çıkarmıştı. Bende
-Artık seni göreceğim bak gör ablam Pazartesi günü buraya geliyor ve birlikte hastaneye gidip ameliyat olacağım. dedim
Sam:
-Cidden çok sevindim senin adına heeeyyy gel o zaman hadi bir kafeye gidelim ve bunu kutlayalım.
Birlikte arabaya bindik ve kafeye giddik ben çilekli Milkshake içtim o da hamburger yedi o yemeye nasıl da bu kadar zayıfmış anlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ
HorrorYıllar önce gözünü kaybetmiş bir kadına yapılan göz nakli ile gelişen olaylar... Yapılan gözün asıl sahibi ölmüştür Ama o kadını herkes ruh sağlığı bozuk bir insan olarak bilmektedir. Belkide öyleydi ama ne derseler desinler o kadın Burjuvaları ve g...