Capitolul 7

1.9K 63 15
                                    

- Esti un idiot !

Tipa tare pentru a se face auzita.La naiba cu el,o lua pe sus si o arunca cu forta in apa.Pe fata satenei se putea vedea doar furie si ura pentru cel ce statea in fata ei.Era uda toata,dar reusii sa se ridice in picioare si sa inainteze in apa catre el.Isi incolacii bratele sub sanii acoperiti de sutien, iar Andi rase cand ii vazu pielea de gaina din cauza apei reci.Nu ii placea situatia asta,dar recunostea cu mana pe inima ca este cel mai bun lucru din viata lui,adora ca e cu Bianca toata ziua,ca o putea admira fara sa-i ceara voie.

-Nu pot sa cred ca suntem aici.Si mai ales cu tine,accentua ultimul cuvant.puteam fi blocata pe aceasta insula cu cea mai mare bunaciune de pe planeta,dar nu,Dumnezeu te vrea pe tine langa mine,trebuia sa vii tu si sa imi strici vacanta.Verisoara mea cu siguranta e moarta de spaima.

Il impinse cu toata puterea.Nu putea sa se enerveze in fiecare minut asa ca decise sa il ignore pe toata durata acestei ''vacante''.Cum putea sa ii spuna verisoarei sale ca avionul in care se afla sa prabusit si ca e blocata pe o mica insula cu un dobitoc? Avea nevoie urgenta de valizele sale,soarele ardea totul in jur si in curand si pe ea,sa se schimbe era tot ceea ce isi dorea,sa isi reimprospateze machiajul si sa se uite in oglinda macar o ora.Ii trebuia cam o tona de parfum sa scape de mirosul lui Andi ce ii intra in nari de fiecare data cand se apropia de el.

El rase din nou si se apropia rapid de corpul ce tremura.Ii lipii trupul satenei de al lui,facand-o sa trasara la atingerea sa brutala.Ii privea buzele ce erau umede din cauza apei,isi dorea sa le simta peste ale lui,sa isi puna toata dragostea in acest sarut pe care poate si-l doreau amandoi.

Observase acum cateva secunde cum era imbracat brunetul sau mai bine zis cat era de dezbracat.Ochii verzi vedeau doar muschii lui Andi ce erau incordati,iar in partea de jos o pereche de boxeri negrii.

Isi duse mainile catre gatul domnului.Il simtea atat de infierbantat,atat de plin de dorinta.Tanjea doar dupa sex,ii privea doar sanii si abdomenul.Nici macar nu o privea in ochii,auzindu-l cum cerea sa se culce cu el a doua oara.Isi infipse unghiile in carnea sa,fortandu-l pe brunet sa ii dea drumul instantaneu.

-Ups,spuse nevinovata,imi este foame.

Nu apucase sa manance nimic in avion din cauza lui.Cum putea sa inghita ceva cand el ii marturisise cu atata bucurie ca o iubeste? Nu va pica niciodata in plasa acestui om de nimic,vrea doar sex de la ea si nimic mai mult.Isi dorea de foarte multe ori o relatie de lunga durata,sa fie fericita si implinita ,dar acest lucru nu a fost posibil,pur si simplu nu a gasit omul perfect care sa ii stea alaturi si sa o sprijine.Andi,ii daduse toata viata peste cap,de cand l-a intalnit si pana acum.Nu se mai satura sa ii faca zilele urate,sa ii arate zambetul ce o rascoleste de fiecare data cand il vede,si privirea aia care topea gheata,o cucerise si pe ea.Oricat ar vrea sa ii tina piept,nu poate,se pierde cand ii spune ceva frumos,iar atunci in avion cand ia atins inima,timpul se oprise in loc pentru amandoi.Ar mintii cu nerusinare daca ar zice ca nu ia placut si ca nu ar vrea sa mai repete aceasta poveste.Inima din corpul lui bate in totalitate pentru ea,dar inima ei pentru el nu.Nu simtise fluturi in stomac cand era cu el,dar ii dadea fiori atunci cand o atingea,cand o saruta plin de dorinta.

- Ce ar dorii regina,un meniu de la Mc sau si mai bine unul de la KFC ?

Insula oferea doar peste si multe fructe,nici vorba de meniuri si calorii in exces.Stia ca avea sa slabeasca cat va sta aici,dar se ruga in gand sa stea doar o saptamana.Brunetul din fata ei o apuca de mana,tragand-o afara din apa.Inghetase acolo,dar intr-un fel el o topea.

- Hai sa ne plimbam sa vedem ce gasim de mancare.

Si cum ramane cu KFC si Mc? Murea de foame,iar stomacul ei va scoate sunete in cateva minute daca nu era hranita bine.Acasa,manca incontinuu,toata viata ei facuse asta,nu avea o boala sau ceva de genul asta,manca cand era suparata si trista,de bucurie sau de emotie,cand gasea ceva interesant la televizor si nu se mai putea dezlipii de ecran,uneori avea pofte mai ceva ca femeile insarcinate.Oare cum ar arata insarcinata? S-ar ingrasa fara probleme,hainele cu siguranta nu o sa o mai cuprinda,ar lenevii toata ziua,nu ca asta nu ar face si acum,dar totul este diferit cand esti mama.

Dulce SupunereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum