Era asezata pe nisipul fierbinte de doua ore,si tot de atata timp adormise.Se postase cat mai aproape de mal pentru a simtii apa marii rece,ca bronzul sa ii fie perfect .Doar ca omitea un lucru important,nisipul si scoicile ii intepau pielea fina ce era arsa de soare.Trebuia sa se ridice rapid de acolo,risca o insolatie de toata frumusetea.Corpul ii era amortit,intepat si ars,Soarele batea cu putere ziua,mai ales la ora pranzului.Dar el? El care o alungase de acolo,fara ca macar sa ii pese unde va sta,daca va fi moarta in mai putin de doua zile din cauza dezhidratarii,a lipsei somnului si a hranei? Acest nesimtit nu merita nimic,nici macar nervii ce clocoteau in ea.Daca il va uri,va fii in mintea ei non-stop,iar daca il va iubii,inima ei o va lua razna.Puteau fii si alti oameni pe aceasta insula,de ce rezumase sa stea doar in aceasta zona? Poate gasea urme de civilizatie,ar fii fost salvata,in timp ce Andi ar fii imbatranit pe insula asta, singur.Asta merita si asta avea de gand sa ii ofere.
Apa si Soarele o inghetau si dezghetau in acelasi timp.Era acoperita doar de lenjerie intima,un lucru nu prea frumos pentru animalul ce o savura in acea cabana.El are mereu noroc,o cunoscuse,se culcase cu ea,si de parca asta nu ar fi fost de ajuns,se mai si indragostise.Nu isi putea explica de ce atitudinea lui de om ce iubeste fiecare fiinta de pe Pamant si o uraste tot odata,se schimbase radical? Isi alungase gandurile acestea,nu avea dreptul sa fie in creierul si inima ei.
Deschise ochii cu teama si privii in jur.Pielea o ustura,de parca si-ar fii taiat fiecare particica din corp.Incerca sa se ridice in coate dar esuase.Nu putea sa plece de acolo,nu se putea misca.Inauntrul ei urla de durere,fusese fraiera ca nu se ascunse la umbra de Soarele necrutator.Nu avea sa ii ceara ajutorul,chiar daca ar fi murit in acea pozitie.
Se ridica cu toata forta in sezut,tipand si injurand din rasputeri.Se ingrozii cand isi vazuse picioarele rosii ca focul.Isi privii mainile,stomacul,pieptul,peste tot trona aceeasi culoare.
-La naiba,tipa infingand mainile in nisip.
Incerca sa isi aduca picioarele catre sanii,doar ca asta o durea si mai tare.Cu mainile afundate in nisip,ridica piciorul stang cu greutate catre sanul stang si procedase la fel si cu celalat picior.Se calma,respirand si expirand.Cum putea sa se ridice de acolo fara zgomot si mandra? Ca si cum Soarele nu ar fii afectat-o indeajuns,trimise toata puterea in talpile picioarele ce erau pe cale de a se ridicau.Mainile ei erau in dreptul picioarele,gata sa plece de acolo.
Pleca de acolo,injurand si acoperindu-si fata.Cauta un loc racoros,departe de Andi.Da,poate era incapatanata si egoista ca nu ii cerea ajutorul dat fiind faptul ca acum este o bucata de carne prajita.Dar la ce bun sa se injoseasca daca nu va castiga nimic? In viata asta de pamantean orgolios trebuie sa faci ceva si pentru tine,nu doar pentru burtile prietenilor tai.Si mai era ea,femeia ce nu se dadea inapoi de la nimic,ce sarea sa ajute orice animal flamand,ce iubea sa manance bine si sa fie fericita.Avea gusturi bune in privinta barbatilor,de asta nu ratase nici o petrecere a vedetelor bogate si ingamfate,cu cateii aceia urati imbracati in haine roz si plini de bijuterii de proasta calitate.A avut multe aventuri cu diversi barbati plini de bani,cu modele si cine stie ce cantareti la inceputurile carierei muzicale.Se ocupa cu afacerea tatalui ei,care o pierduse si recuperase in acelasi timp datorita domnului Andi.Fiind prea ocupata cu toate hartiile,agendele,cafelele si intalnirile importante uitase oarecum de viata perfecta pe care o ducea.Nu era o sfanta si asta nu pentru ca nu le spunea apropiatiilor de desfraurile ei,ci pentru ca iubea viata de femeie ce oferea satisfactie si placere.Stiia sa isi joace rolul perfect,o adevarata actrita ce juca cu casa inchisa.De asta nu accepta-se asa usor sa se culce cu acest taur.La un moment dat si-ar fii pierdut capul dupa el pentru vesnicie.Trebuia sa se resemneze ca va fi alta jucarie in patul ei,ca nu va exista chimie intre ei niciodata.Nu putea nega faptul ca era un barbat al naibii de chipes,atragator si alte sute de complimente.Dar el o juca,trecuse de la barbatul dur si insensibil la barbatul indragostit de o frumoasa satena cu ochii verzi.Cate roluri avea sa mai joace cu ea? Putea sa ramana si sa il infrunte cu vitejie sau sa ii intoarca spatele si sa o rupa la fuga?
Ziua trecuse pe nesimtite.Cu el ce nu iesea din cabana pentru a nu sarii pe ea si a innebunind-o si facand-o sa urle de dorinta.Il schimbase mult de cand o intalnise,nu mai era omul ce petrecea noaptea in patul unei femei usoare,ce avea nevoie de bani pentru a isi hranii copilul parasit.A jurat sa se schimbe, sa o uite pentru ca nu ii aducea nimic bun in viata.O putea considera o aventura de o noapte si nimic mai mult.Poate ca tinea la ea si ii marturisi-se ca o adora,dar nici el nu stia daca era adevarat sau nu.Se plictisise sa se joace de-a soarecele si pisica,asa ca se hotarase sa isi puna fiara pe ghimpi.Se credea o femeie puternica,frumoasa si perfecta,iar cineva trebuia sa o dezvete sa mai creada asta.Provocase multe sentimente in ea,nici nu le mai stia numarul,de la frica la nervii,de la nervii la plansete in baia avionului,de la o noapte de sex la o placare in Mexic.O rarise cu tarfele ce le platea cu bani ieftini,dar nu renunta-se definitiv la ele.A vrut doar sa o aiba o noapte si exact asta a facut.Drama aceasta a luat sfarsit,odata ce se vor intoarce la vietile lor obisnuite va uita de ea pentru totdeauna.A jucat-o pe degete cum a vrut si oricum orice inceput are un sfarsit.
-Indragostit de ea,auzi ,rase in linistea cabanei.
Desigur nu era adevarata prefacatoria lui cu dragostea pe care o poarta Biancai.Isi batuse joc de ea,doar atat.La inceput poate spera la o relatie serioasa,dar nu putea renunta usor la burlacie.Daca stia ca avea sa plateasca atat de scump pentru o noapte de sex cu ea,poate ca s-ar fii gandit de doua ori inainte sa ii afle numele ala nenorocit.Trebuia sa o lase sa moara in avionul ala,arsa de vie sau facuta bucati cand avionul s-ar fii prabusit.Avea o obligatie fata de tatal ei,de omul caruia ii datora tot respectul din lume.Isi aduse aminte cum intr-o seara il salvase de la un accident de masina,in care ar fii murit fara probleme daca domnul Marin nu ar fii aparut la timp.Bause fara masura asa cum facea de obicei,dar in noaptea aia era mai mult decat atat,era drogat cu tot felul de substante puternice.Nici nu mai stia daca era viu sau mort,avea sa afle in mai putin de o ora cand se afla pe o sosea de la marginea orasului.Era pustiu,nici o masina care sa ii tulbure starea de nebunie.Cand vru sa traverseze soseaua,inevitabilul s-a produs.In fata lui o masina se apropia rapid,cu un sofer ce pieduse controlul automobilului.Cand masina mai avea un metru pana a il face una cu trotoarul,doua maini il impinsera pe un pamant uscat si necunoscut. Ametit de tot ceea ce i se intamplase si de lovitura cu solul,ii vazu fata celui ce il salvase.Era un domn cam in varsta,cu parul grizonat si cu fata alba.Ochii mari caprui ii alcatuiau personalitatea puternica.Domnul Marin il interoga cateva minute bune,dar aflase de la el doar numele si ce consumase pe toata durata sederii intr-un club luxos.Capul ii sangera cu putere asa ca salvatorul lui se ostenise sa il duca si la spital.Ii datora viata,viata pe care era sa o piarda din cauza prostiei lui.
Dezamagita ca nu avea sa doarma la adapost in aceasta seara,privii luna printre frunzele junglei. Se balacii in apa rece cam un sfert de ora inainte sa adoarma.Era modul ei de a se baga la somn daca nu se putea bucura de apa calda si gel de dus.Se lasa-se prada cu ochii inchisi acestei lumii necunoscute si fermacatoare pe nisipul tare.
Va multumesc pentru voturi,comentarii si peste 4000 de cititori.Ma simteam datoare ca nu am pus continuarea de atata timp.Am fost ocupata cu tezele si pentru ca saptamana viitoare am ultima teza am decis sa postez capitolul acesta acum.Stiu,este scurt dar urmatorul capitol promit sa fie lung !
CITEȘTI
Dulce Supunere
Fiksi UmumSex,sex si sex. Cam asta are in cap Andi Dragomir,un barbat bogat,al naibii de sexy si fara o relatie stabila.Nu ii place sa fie tinut in lesa de o femeie,se mandrea el,asta pana cand o cunoaste pe Bianca Marin o femeie destul de sireata incat sa ii...