Capitolul 6

2.2K 69 16
                                    

O femeie cu voce groasa anunta ca mai este cam o ora pana cand avionul spre Mexic va decola.Brunetul din fata ei nu se clintii cand auzii asta,ba din contra o privea cu ochii umezi,implorand-o sa nu plece de langa el,sa nu-l abandoneze,sa nu-l lase prada singuratatii.Stia ca prin patul lui nu va mai trece alta femeie,o dorea numai pe ea,se simtea atat de bine si atat de puternic alaturi de ea incat nu voia sa plece.Trebuia sa o convinga cumva ca e cea mai importanta femeie din viata lui,ca daca ar pleca viata lui s-ar sfarsii si ar ajunge sa umble beat in fiecare zi,sa se consoleze cu orice femeie usoara imaginandu-si ca e ea,ca o incanta cu placere si cu sarutari patimase.Acum ca isi gasise jumatatea de ce ar risca sa o piarda? Se gandise de multe ori ca nu a procedat bine cand o ''violase'',dar nu mai rezista sa nu o aiba,trebuia sa isi serveasca stapanul cu cea mai mare placere,fusese las ca o imbatase dar stia ca nu va ceda avansurilor lui.Era perfecta in acea rochie ce i se mula perfect pe corp,scotandu-i in evidenta sanii si spatele.O admirase din cap pana in picioare negasindu-i niciun defect,ar fii dat orice sa-i rupa rochia de pe ea si sa ramana doar cum el o vazuse pentru prima data in viata lui ,goala si arzand de dorinta de al stii in ea.

-Plec,sparse ea tacerea,pentru totdeauna din viata ta.

Pentru totdeauna din viata lui? Cu ea se simtise pentru prima oara viu,ca traieste si pentru altceva inafara de bani si sex.Ce conta daca era in viata daca ea nu era langa el sa il sprijine si sa il iubeasca? Visa sa simta ceva pentru el,ca inima ei a batut macar odata cu repeziciune atunci cand sa gandit la el.Se potriveau amandoi,dar orgoliul este mult prea imens.I-ar surprinde si pe ei daca iubirea s-ar instala in vietile lor,sa se trezeasca dimineata in bratele celuilalt,sa se sarute cum doar ei stiu,sa zambeasca de fiecare data cand se vad.

-Plecam amandoi frumoaso,rase privindui enervarea din ochi.

Deschise gura sa ii spuna cateva vorbe acide dar o inchise la loc.Leoaica asta juca dur de la inceput,doar privind acei ochii minunati il faceau sa simta dragoste cu toata fiinta lui.La naiba,se indragostise de ea desii nu voia sa-i spuna in fata pana nu era sigur ca si ea simtea asta.Se putea face de ras in fata ei si nu dorea asta.Isi privii frumoasa satena cum da din maini si explicandu-i ca il uraste.

-Nu ai bilet de avion si nu ai cum sa gasesti pentru ca l-am luat pe ultimul,ii rase in fata mandra.

-Esti sigura Bianca?

Venii si randul lui sa rada.Ea il privii cu indoiala,rugandu-se in gand sa nu fie adevarat.Detectivul ce il sunase anuntandu-l ca Bianca se cara din oras, ii luase bilet de avion fara ca el sa ii ceara acest lucru.Poate il simtise indragostit peste cap sau poate doar ii face un favor unui vechi amic.Nu avea niciun bagaj la el pentru ca nu reusise sa proceseze acea informatie.Creieul si inima i-au fost blocate imediat cum auzi ca Bianca isi lua talpasita.

-Haide iubito,avionul ne asteapta.

Ii zambi frumos asteptandu-i reactia plina de venin.Ea isi musca buza de jos cuprinsa de teama si enervare.Singura cu el in avion? Ar fii in stare sa o sechestreze in toaleta si sa o violeze pentru a doua oara.Zambii strengar cand beculetul din capul saten se aprinse.Le va spune tipilor ce se ocupa cu securitatea in aeroport ca Andi detine droguri la el.Va scapa de acest individ chiar mai repede decat s-ar fi asteptat ea.

In spatele brunetului zarii o roscata ce se apropie periculos de el.Pasii ii erau mari si siguri de parca l-ar cunoaste de ani buni.Ii observa imbracamintea destul de sexy pentru o femeie de aproape patruzeci de ani.Cand ajunse in spatele lui Andi,se agata de gatul lui pupandul cu foc si cu o dragalasenie absoluta.Pe fata nu i se observa niciun rid si era machiata absolut impecabil.Corpul ii era slab semn ca tinea o dieta sau facea sport intens.Pe umarul ei se afla o geanta de voiaj neagra si grea.Realiza pe loc ca acela era bagajul lui si poate roscata focoasa era chiar mama lui.In sfarsit are onoarea de a o cunoaste pe doamna Dragomir,cea care a dat nastere une asemenea creaturi.El ii raspunse la sarut scurt si ii lua greutatea ce se afla pe umarul fin.

Dulce SupunereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum