GENÇ KADIN

195 14 10
                                    

Yeni bir şans yeni umutlar ve beraberinde yeni umutsuzluklar getirir ama eğer sonucunda mutlu olunacaksa herşeye değer.Yeni bir sayfa herkes içindir yeni bir şans ise sadece hak edenlerindir. Yeni umutlar için ise bir şans gerekir sizde sonucunda mutlu olunacak birkaç şey oluşabilinmesi için bu hikayeye bir sans verin arkadaşlar.

Merhaba yalnızlığım ,sende beni çek içine çektikçe batır yalnızlığın dibine.Anlat bana beni,ne yapıyorum ben burada.Hep yalnızlıktan korkan ben şimdi neden yaşıyorum yalnızlığımı,sevgimi duygularımı,kendimi,herşeyimi nerede bıraktım ne işim var burda yalnızlığımla başbaşa? Söyle,anlat bana ne istedin mutluluğumdan,sevincimden,umutlarımdan,duygularımdan...Niye ekledin beni kendine şimdi ne haldeyim.Söyle bana yanlızlık artık pes ettim ben kendimi kaybettim sende seni yaşıyorum artık ya bul çıkar beni senden ya bırak ölümüne kalayım sende.
Merhaba genç adam, niye buradasın şimdi sen.Niye sen?Ne diye buradasın çöktüm işte gormüyor musun bittim ben,tükendim,hissizleştim görmüyorum hiç kimseyi ölmek istiyorum neden izin vermiyorsun bana,bırakta ölümümü yaşayabileyim.Onu hissedebileyim sevdiğim tek kişinin yanına gidebileyim,kavuşabileyim ona.Madem izin vermiyorsun söyle bana genç adam,beni kurtarabilecek misin yanlızlığımdan onarabilecek misin bu kalbi kavuşturabilecek misin gerçeğe,kendine yoksa sende mi yüzme bilmeyen beni denizin derinliklerinde bir başıma bırakıp gidecek misin tutunabileceğim tek dal sen iken gidebilecek misin?Evet sende gidebileceksin genç adam,o yüzden bırakta batayım denizin dibine hissede hissede öleyim yavaş yavaş,kalbimdeki iyileşmemiş yaraların kanını mavi denize akıtayım bulayım orada huzuru,sessizliği oracıkta öleyim.
Hayır genç kadın,bırakmayacağım seni orada bırakamayacağım birlikte yüzeceğiz denizin derinliklerine,ulaşacağız sonsuza ne ben senden vazgeçebileceğim ne de sen bensiz yaşayabileceksin.Sen kalbini bana ben de sana verdikten sonra nasıl olurda bırakabiliriz birbirimizi.Sana tek başıma yardım edemem genç kadın ikimiz biz olup savaşacağız yalnızlıkla direneceğiz ölüme,sessizliğe.Sen o duru,saf kızın genç kadın sen hala osun yaralar seni çökeltmemiş direnmişsin onlara kabullensende yanlızlığı ben vardım genç kadın,yaraların tek ilacı ben vardım benim acılarımı unutmama yardımcı olan bir sen vardın bulduk birbirimizi çaldık birbirimizin kalplerini en değerlilerini artık imkansızsın benim için saf,duru ve masmavi olan kadın.
İnanacağım sana genç adam,inanacağım.Deneyeceğim sana güvenmeyi,sevmeyi,inanıcam tutucam ellerinden ulaşıcaz mutluluğa,sonsuza.İnandırıyorum kendimi buna,alışıcam sana yaralarını kapatacak doktorun yalnız sen olduğuna,1000'de 1 görülen hastalıktaki tek ilaç olduğuna,10 kişilik bir ailenin tek yemeği olduğuna inanıcam.Çekip çıkar duygularımı,hislerimi.Sana inanmam için bana bir şeyleri kanıtla,anlat,göster çünkü duygularımı kaybettim ben hislerimi,inancımı,güvenimi.Yeniden doğur beni küçücük bebek gibi sev beni çünkü muhtacım sevgiye, güvene,senin gibi birine.Bebekler neden ilk doğduklarında aglarlar bilir misin?Çünkü istemezler bu kötü dünyaya gelmeyi yanlışları görmeyi,üzülmeyi.Severler anne karnını,istemezler çıkmayı ağlarlar geleceğe,yaşanacaklara.Sığınırlar annelerine,çünkü muhtaçlardır sevgiye,güvene.Anneleri bu hayattan göç edince ne olur bilir misin genç adam?Çökerler onlar,yarım kalırlar gider kalplerinin yarısı anneleriyle,herşeyleriyle.Artık yoktur sığınacak yer,inanacak kalp,seni sevecek kişi,güveneceğin kişi.Kazada bir bacağını kaybetmek gibi bir daha gelmeyecek ve seni yarım bırakan şey.Seni dik tutacak destek.Yarımsındır artık,geri gelmez bir daha.Düzelmez bir daha çekersin acısını her gün daha fazla.Sana inanıcam genç adam,direnicem ölüme.Biliyorum gelmeyecek bir daha yarım kalıcam ama direnicem.Bana yardım etmene yardım edicem.Çünkü sen bana tek başına yardım edemezsin genç adam.Çünkü hayat biz olunca güzel.

Genç KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin