Komentujcie zostawcie chociaż jakiś symbol chcę wiedzieć ile was tu jest x
_____________________________________________________________________________-
Budzik zadzwonił mi obok ucha. Wstałam od razu na równe nogi. Spojrzałam na zegarek, wskazywał on godzinę 8. Zabrałam ze sobą czarne rurki, czarny T-shirt i koszule w czerwono- czarną kratkę. Ruszyłam do łazienki. Zdjęłam z siebie piżamę i bieliznę. Weszłam pod prysznic. Kilka minut stałam w miejscu i relaksowałam się podczas kiedy moje ciało było oblewane kroplami zimnej wody.
Po umyciu się wyszłam na ręcznik. Wytarłam swoje ciało i założyłam ubrania. Dzisiaj jak na czerwiec było wyjątkowo zimno. Włosy rozpuściłam i zrobiłam lekki makijaż.
Zeszłam na dół i zjadłam śniadanie. Jak zawsze były to płatki z mlekiem. Nigdy mi się nie chcę o tej porze robić jakiś kreatywnych śniadań. Usidłam na kanapie i zaczęłam myśleć. Teraz moje codzienne życie nie będzie takie nudne lub jak kto woli spokojne jak teraz. Z rozmyśleń wyrwał mnie dźwięk dzwonka od drzwi. Odłożyłam miskę z płatkami i szybko pobiegłam pod drzwi.
-Calum!!!- krzyknęłam i rzuciłam mu się na szyję
-Też miło mi cię widzieć- uśmiechnął się
-Wejdź- wpuściłam go
-Taksówka będzie za 5 minut więc musimy się zbierać.
-Okay
Wzięliśmy 2 moje walizki przed dom. Wyszliśmy z domu a ja go zakluczyłam.
-Gotowa na nowe życie?- zapytał Hood
-Zawsze i wszędzie- westchnęłam i wsiadłam do taksówki
Hejo, a więc 50 rozdział za nami x teraz tylko epilog został :( jeju tak mi przykro, że to koniec :( coś się zaczyna, a coś się kończy :)
Do jutra <3
CZYTASZ
News Pop|| l.h[Zakończone]
FanfictionCzy 1 wiadomość może zmienić całe życie? Naprawdę całe- życie masz tylko jedno, nie ryzykuj