Teyzem ben öyle ağladığımı görünce sımsıkı sarıldı.
" şşş ağlama sakın yeter bu kadar ağladığın bundan sonra gülme zamanı yeni bi hayata başlıyacaksın. Annen görse senin ağladığını sakın bak ben teyzeyim teyzeler anne yarısıdır biliyosun."
Dediğinde ben hafifde olsa gülümseme yaymıştım yüzüme istemesemde. İstemem gerekiyodu artık istemem gerekiyodu gerekiyodu çünkü teyzem çok üzülüyodu. Evet artık yeni bir hayata başlıycam yeni bir hayat yeni bir defter.
" ama ben wampirim hergün birinin kanını akıtıcam hepsini üzücem hepsini ağlatıcam."
" e teyze hâla gülmemimi bekliyosun birinin kanını akıtıcam ve gülücem ben böyle biri değilim olmam olamamda zaten."
" kızım jenna sen bi wampirsin ve hergün dahada gelişeceksin canım kan isteyecek."
Hayır hayır olamaz.
Gözümü sehbada duran vazoya dikmiştim oraya odaklanmıştım.
Ve içimden hayır hayır olamaz ben wampir değilim değilim keşke rüya olsa keşke, rüya olmasını çok isterdim ama değildi.
Dedim ve derin bi nefes aldım.
Bu kadar olay olmuş ve olmayada devam edecek ben nasıl rahat nefes alıyorum niye benim ölmem gerekiyo...
OOOOFFFF..." jenna."
" jenna."Sinirden gözüm dönmüş gibiydi napıcamı bilemiyorum olmuyo düşünemiyorum yapamıyorum. Bir yandanda teyzemin söylediklerini dinliyorum.
" tamam o zaman wampir konusu açıldıysa onuda söyleye bilirim."
Dedi ve derin bir nefes aldı.
" burda yaşayamazsın yani burdaki okullarda okuyamazsınız olmaz."
Ne demeye çalışıyodu anlamadım.
" wampir okuluna gitmeniz lazım. Orda hem yatılı okuyacaksınız, hemde orda özel eğitim alacaksınız, orda yatıp orada kalkacaksınız."
Teyzemin bunları söylemesine üzülmüştüm ve gözüm dönmüştü teyzemin sesi kulağıma ciyak ciyak geliyodu kendimden geçmiş gibiydim teyzemin bir kelimesinden sonra biyere tekme atabilirdim ve öyle oldu zaten.
" oraya gitmek zorundasınız."
" oraya a a a gitmek k zorundasınız z z z z z z."Dediğinde karşımda duran vazoya tekme attım ve sehbayı kenara ayağımla iktirdim ve duvarada bir tekme attım. Kendimde değildim ne yaptığımı bilmez hale geldim teyzeme gözümdeki yaşları silerek ve bağırarak.
" olmaz wampir okuluna gitmem ben abimde gitmez zaten tamam istemiyosan yüzüme söyle o okula gitmektense dışarda kalırım daha iyi tamam senin evindede fazla kalmayız meraklı değiliz akşam gideriz."
Dedim sinirli bir şekilde ve hızla odama çıktım kapıyı kilitledim arkamdanda teyzemin bağırmasını duydum.
" jenna. Jenna buraya gel buraya gel konuşalım. JENNAAA."
Delilercesine ağlıyordum çok sinirliydim karşıma biri çıksa o anda acımam öldürebilirdim.
Merdivenlerden çıkarken gözüme kestirdiğim vazo kırığını cebime koymuştum cebimden çıkarıp elime aldığımda bileğime doğru götürdüm hayır yapamazdım abime bunu yapamazdım yapmamalıydım abim annemin öldüğüne çok üzülmüştü ve bende gidersem abimin yanından iyice biterdi bir ağaçta tek kalmış yaprak nasıl yanlızlık çeker bilirmisiniz abimde öyle olacaktı bir ağaçta tek bir yaprak. ooooooff allahım ne olur bana güç ver ne oluuur. Ama ölmek istiyorum evet evet ölücem zaten yasamıyorumki bir bedenim var sadece ruhum yok abime teyzemgil bakar yanlızlık çekmez tamam doğru karar ya şimdi ya hiçbir zaman.
Dedim ve teyzem çığlığıma hızlıca odama geldi kapı kilitli olduğu için giremedi ve benden sadece tek ses duydu." TEYZEEE..."
" yardım ett..."Evet arkadaşlar sizleri çok seviyorum inşallah beğenirsiniz sizleri çok seviyorum medyadaki şarkı benim en çok dinlediğim şarkı ve inşallah sizde beğenirsiniz şarkı çalarak okumayı tercih edin tabi anlarsanız çok güzel oluyor. Sizleri çok seviyorum vote ve yorumlarınızı bekliyorum sizin yorumlarınız benim için çok değerli çünkü yeni başlıyorum hatalarım çok bana söylerseniz çok sevinirim.
Değerli okuyucularım medyadaki şarkı size gelsin sizleri çok seviyorum sizde beni severseniz çok memnun olurum...