~trecuse o saptamana de la acel vis, Kya nu se mai gandea la el . Acm cei 4 erau la mare . Azi e prima zi si vor sta cam 5 zile ~
R:Insfarsit am ajuns ! Ce drum lung ~O~
K:Tu ai dormit aproape tot drumul •_•
R:Eh...detalii detalii
A:Ok..hai sa mergem sa ne cazam apoi in piscina cu noi!
~dupa ce sau cazat (toti intr.o camera ..aveau saltele nu era bai) si si-au lasat bagajele in camera s-au schimbat sa mearga la piscina (piscina hoteluli)si in urmatoarele zile mergeau la mare~
R: Kyary , vezi ca eu cu Alex mergem sa luam sezloangele
K: Ok, eu ma schimb pana atunci
R:Ok
~Andy se intoarse la masina caci uitase ceva , cand intra in camera se duse in baie , credea ca toti au plecat la piscina si se grabea sa se schimbe. Usa de la baie nu avea incuietore asa ca atunci cand a intrat... K: !?! Aaa...ce..ce faici ? *Andy ii vazuse pieptul gol*(nu ca ar fi prima data dar eh...)
A: O..scuze scuze, nu stiam ca esti aici ,credeam ca ai plecat cu ceilalti . Chiar e necesar sa iti iei si sutienul ?:))
K: Cam da :P
A:Of.. :)
~Se apropie de ea si o imbratisa dupa care o saruta ~
K: Putei sa ma lasi sa imi pun sutienul inainte
A: Dar atunci se pierdea din farmec :))
K: Hai schimbate ca te astept
A:Kk
~Dupa ce toti ajunsera la piscina~
K: Ce fain e aici ( *-*)
R:Si nici nu e lume multa
Al:Ce imi place e ca este si un DJ si un bar cu snaksuri
A: Imi imi place ca sunt ....alaturi de prietenii mei
K&R: Awwww
~Apoi au stat vro 3 ore la piscina , s-au distrat tare mult . Dupa sau dus sa manace si sa se plimbe putin pe plaja si de la 22 pana la 12 noaptea au stat intro piscina mai mica ca sa se relaxeze~
~Andi si Kyary au plecat cu vro 20 de minute mai repede ca sa aiba si ei timp unul de altul . Se satisfaceau unul pe altul...dacăăă...stiti cum zîc :)~
~Dupa au venit si Rebeca cu Alex , care vazuse ca Kya adormise goala in partea de sus si fara pantaloni. Dar stiau ca o sa se intample asta . Andy cu Kya dormisera in pat , iar Rebe cu Alex pe saltea . Andy se uita dulce la Kyary cum doarme , o mangaia usor dupa care o acoperise cu patura .O sarutase pe frunte dupa sa pus la somn~
~A doua zi pe la pranz ,dupa ce toti manacasera , au meres in camera. Kyary ramasese inurma pentru ca se juca cu un catel si lea zis celorlati ca nu trb sa o astepte. Dintrodata batu un vant si trecu cineva pe langa ea. Era imbracat in negru si avea o masca pe fața. Era tipul din vis . Kyary parca impietrise , se uita atent la el , iar acesta ii spuse :
Kyary, vreu sa te protejez , ferestete de ce e rau , eu nu voi putea fi mereu langa tine , ai grija ..unii oamenii te vor rani si vor lasa urme murdare in sufletul tau .
K: Ce...?
~Kya se apropia de el vrand sa ii dea masca jos , si a facuto , erea....Andy~
K: Ce ?! Andy ?! Cum...si de ce ?
A: Tine minte ce ti-am zis
K:Bine...
~si brusc Kya se trezi. Da , era tot un vis . Era cam vro 6 diminiata cand sa trezit . Avea lacrimi in ochi . Visul acela ii dovedi ca Andy chiar incearca sa o protejeze...stia ca e asa. Andy se trezi~
A: Pui..? Ce-ai patit ? Iar un vis dinacela ?
K: Da ..trebuie sa ti-l spun
~Si asa Kyary i-a spus visul ... Ea se tot gandea la el ..si incerca sa se gandeasca cine ar putea ranio...si cum de acela era Andy daca in primul vis el a "capturato" si totusi Andy fugea dupa e ...nu gasea explicatii~Cam atat si cu capitolul asta...am ceva ideei pentru a continua povestea, ca spusele lui Andy din vis sa fie adevarate, asa ca fiti pe faza . Si din nou scz daca am greseli de ortografie (nu stiu de ce tot spun asta:)) Jaa na !
CITEȘTI
O poveste diferita :3
Ficção AdolescenteKonnichi wa mina! M-am gandit sa incep o carte..mai diferita , sper ca sunt originala :)) . In mare parte e adresata celori pasionati de japonia si animeuri<3..si povesti de dragoste si legate de prieteni. Sper sa va placa cartea mea si plz nu copia...