~Ziua urmatoare intr-o pauza~
K:Deci Rebe..vi in weekend la mine sa facem proiectul ala?
R:Da...uite..ma gandeam ca eu sa scriu desp---
L:Hey fetelor ! :D
R:Hey Levi ! :D
K:Buna..
L:Ce faceti?
K:Vorbeam despre un proiect
L:Fain ,Kyary ,te deranjeaza daca stam putin de vorba?
K:Aaa..nu..vin imediat
R:Ok
L:Hai la baie ca sa nu ne vada toata lumea
K:Oke..
L:Bun..deci vroiam sa te intreb, tu il placi mult pe Andy?
K:Da
L:Si de cat timp il cunost si esti impreuna cu el?
K:Pai din a9a dar doar aproape un an sunt cu el .
L:Aham...
K:De ce?
L:De ce?!Vrei sa sti de ce?!Pentru ca Andy trebuia sa fie al meu !
K:Ce?!
L:Nu ca ce ,poftim!Din a9a imi placea de el ,ba chiar am si fost impreuna si ne-am sarutat. Dar a trebuit sa ma mut pentru o perioda lunga de timp. Nici nu sti cat am suferit. Nu mai puteam vorbi cu el din cauza ca vroiam sa renunt la el ,dar nu am putut.
K: ....
L:Si acum ca insfarsit m-am intors aici ai aparut tu!Mi-ai stricat toate planurile si sperantele!Eu inca il iubesc!
K:Uite..inteleg ,si imi pare rau ,dar mie mi se pare o faza de gelozie exagerata. Doar are voie sa decida daca sa te astepte sau sa isi vada de viata!
L:Ti-e usor sa vorbesti cand tu esti fericita! *o imbranceste cu putere*
~Din acea cauza Kyary se speriaee,dezechilibrase si alunecase pe apa de pe jos. Astfel cazand si dându-si cu capul de podea ,lesinase. Levi s-a speriat si din cauza nervilor nu o ajutase. Ba chiar fugise in clasa ca si cand nu sa intamplat nimic~
~Se sunase de 5 minute si Kya nu era la ora. Andy nu era prea agitat ,dar Brook o observa pe Levi ca se comporta ciudat,insa asteptase.Si s-au facut 10 min de cand Kya nu era in clasa~
B:Psst*psst*Andy(soapta)
A:Ce-i ?
B:Dute si cauto pe Kya
A:Da suntem in ore
B:Si cere voie!
A:Nu pot...sti ca ma asculta imediat
B:Offf... -_-
A:Sigur e bine
B:Ar trebui sa ai mai multa grija de ea. Eu ma duc
A:Ce?
B:Doamna profesoara ,ma pot duce sa o sun pe Kyary sa vad unde e?
-Pai...lipseste de un timp...dute da repede,noi vom continua aici!Fiti atenti !
~Brook o suna. Dar evident ca nu raspundea. El se plimba pe hol si o tot suna. Ajunse la capatul lui ,langa băi. O suna din nou. Auzise tonul ei de apel .Se uita in jur ,nimic. S-a apropiat de baia fetelor..se auzi tot mai tare~
B:Kyary sau alte fete...daca sunteti aici sa stiti ca intru(^-^ ; )
~Cand intra o vazu pe Kya pe gresie cum zacea . Observase ca e lesinata . Se uita putin incremenit apoi repede sari sa o ajute. I-a dat mesaj lui Andy sa vina urgent la cabinet. Acolo era Brook cu Kya in brate~
B:Ti-am zis ca trebuie sa ai mai multa grija de ea!
A:Ce?!Kyary?!Ce sa intamplat?
~Dupa un timp Kya si-a revenit. Era ok. Le spuse baietilor ce sa intamplat. Lui Andy nu-i veni a crede ,lui Brook da. Acesta o imbratisa pe Kyary~
B:Ma bucur ca esti bine
K:*plange*
~Dupa asta plecasera la ore. Dupa acestea Andy se duse nervos la Levi~
L:Hey
A:Nu ma lua cu hey. De ce i-ai facut aia lui Kya?!
L:Ce...?
A:Raspunde!
L:Pai..eu inca te mai iubesc!Nu mi-am luat gandul de la tine de ani!
A:Foarte emotionat...pacat ca ti sa uracat la cap
L:Dar nu am facuto intentionat!Doar am imbrancito putin,ea a cazut!
A:Si crezi ca te-ai scos cu asta nu?
L:....pai sa sti ca imi pare rau...acum daca ma gandesc mai bine avea dreptate cu ce a spus
K:Scuzele se acepta :)
L&A: Cand a...??!
K:E bine ca macar iti pasa...stiu ca nu ti-a fost usor ,doar ca nu ar fi trebuit sa actionezi asa
L:Da...
K:Scuze ca ti-am furat iubirea
A:Dar asa a fost sa fie
L:Nu-i nimic...nu toti ajung fericiti
K:Nu spune asta...esti frumosa ,draguta,inteligenta esti vedeta sigur vei gasi pe cineva cat de curand ;)
L:Multumesc dar nu cred...
K:E bine sa nu-ti pierzi speranta
~Inainte ca Kya sa se culce se gandea ca intr-un fel visul ei sa adeverit....din nou. Era singura ,intamplanduise ceva ...dar cel care a venit sa o ajute a fost Brook. Dar de ce ?Ce e cu visurile astea ?Ce e cu realitatea asta?Ce e cu ea ,se tot intreba...Atunci a primit un measaj de la Andy care zicea : Imi pare rau ,dar nu merit ca cineva sa se certe pentru mine (referinduse ca nu e asa de bun) Kya ramanad si mai in ceața...Si asta a fost... Sper ca va placut si ca imi veti citi caretea in continuare. Va pup dragii mei :* Jaa ne!
CITEȘTI
O poveste diferita :3
Novela JuvenilKonnichi wa mina! M-am gandit sa incep o carte..mai diferita , sper ca sunt originala :)) . In mare parte e adresata celori pasionati de japonia si animeuri<3..si povesti de dragoste si legate de prieteni. Sper sa va placa cartea mea si plz nu copia...