~Dupa vro doua zile de la acea intamplare , Kyary se simti mai bine si il invita pe Andy sa vorbeasca ceva cu el . Andy ajunse la ea ~
A:Hey sumpo :* Ce faci ? Cum te simti ?
K:Hey :* mai bine ...
A: Ma bucur..si..m-ai chemat cu un motiv anume?
K: Pai..da :) Vroiam sa iti spun ca peste 5 zile plec in Japonia :)
A: Serios ?! Ce fain :D
K: Si nu e tot...am vorbit cu tata si mama si au spus ca poti veni cu noi..asta daca sunt si parintii tai deacord
A:Ce ?????! Serios ?!?!
K:Da :) Doar ca noi nu putem platii ambele bilete asa ca il vom plati doar pe cel de la plecare...te superi ?
A: Ce ? Nu ..Doamne cum sa ma supar ...da nu ma simt bine sa imi platiti un bilet
K: Stai calm..sti ca avem ceva bani ..si mama in japonia e sefa unei compani..deci putem sa iti platim biletul...uite suma pentru primul bilet...poti sa platesti ?
A:Da ! :D sti ca mi-am strans multi bani de ceva timp..si merita sa ii cheltuiesc pe un bilet catre Japonia ! :)) Si sa imi mai dea parintii ceva bani de buzunar si am rezolvat.
K:Crezi ca o sa te lase?
A: Sper ca da...adica e o sansa unica si super
T: Ce-i cu agitatia asta pe aici?
K: I-am spus lui Andy ca poate veni cu noi
T: Aaa..te bucuri ?
A:Foarte mult ....arigato gozaimasu ! :D
T:Itasimasite :) (cuplacere)
~Andy vorbise cu parintii care , intr-un final il lasase sa mearga stiind ca e pe maini bune si ca isi doreste mult ~
A: Ma lasa sa merg !
K: Yatta !!! *pupic* Deci ...sa iti mai dau cateva detali...sti ca stam o luna nu?
A:Da
K: Ok...ti-am zis ca stam in Tokyo?
A:Nu ! Tokyo <3 yeey !
K: Si vom viszita ceva in fiecare zi sau ne vom plimba .Va fi foarte fain. Si vom merge si in Kyoto si Osaka
A:Ce tare!!! <3
K: Ma bucur ca iti place...deci ai cinci zile la dispozitie sa te pregatesti si sa ne luam larevedere de la Rebe si Alex...
A: A...nu o sa ne mai vedem cu ei un timp
K:Da...asta e paertea naspa ...dar macar ne avem unul pe altul :)
A: :) *pupic*
~Si au trecut si cele 5 zile ...cu o zi inainte cei patru au iesit la un suc sa se distreze inainte sa plece...si dupa ce au schimbat doua avione ca sa ajunga in Tokyo .... dupa mai bine de 12 ore au ajuns . Era trecut de 23 in japan cand au ajuns... Sau imbratisat cei din familie sia alea alea si Kya ii la prezentat pe Andy memei ei...ei ii sa parut un baiat calumea . Dupa au mancat o supa traditionala numita misoshiru , tempura si orez . A fost delicios . Apoi s-au culcat caci trebuia sa se se plimbe a doua zi~
~In prima zi Kyary hotara se mearga sa vada Tokyo Tower , dar a trebuit sa ii insoteasca si parintii deoarece Kya nu prea mai stia drumul. Andy era inca uimit si fericit ca e in Japonia . Cei doi erau foarte fericiti cand viziteaza turnul (desi Kya la mai vazut de multe ori) ,au facut multe poze . Dupa ce au terminat de vizitat turnul au mers la cumparaturi (Kya astepta demult sa faca cumparaturi) Au fost in Shibuya, de unde au cumparat cateva chestii~
A: Oau ! Am gasit un tricou one piece !!!
K: Da ..se gasesc o gramada..da nui asa fain
A:Eu vreau sa mi-l iau
K: Mai bine nu ti-l lua...in unele din zilele aste iti voi arata cel mai super magazin ... De acolo poti sa iti cumperi tricouri dinastea muuult mai faine
A:Em...ok
K:Iti promit ca nu vei regreta ca nai luat tricoul asta
~Dupa au mers la unrestaorant din mall si au mancat sushi . S-au distrat mult . Inca nu ii venea sa creada lui Andy ca e in japonia :)) ~
~A doua zi~
~A doua zi Kyary a fost cu Andy in parcul Yoyogi...cel mai mare parc din Tokyo...au stat ceva acolo , mai ales ca era si o zi calduroasa . Apoi Kyary hotara sa ii fac surpriza mai repede lui Andy...asa ca locul de care vorbea cu o zi ininte...azi l-a putut vedea. Nici Kya nu a mai fost acolo dar a trecut pe langa el fara sa stie ce important era ... Vorbesc despre THE ONE PIECE MUGIWARA STOARE <3 visul oricarui fan O.P.~
~Andy parca impietri in fața intrarii. Nu stia ca exista asa ceva ...si nici nu ar fi crezut ca ar putea intr-un asemenea magazin , si Kya a fost emotionata pentru ca nu a intrat in el niciodata si cand la vazut nu a fost fana op . Amandoi erau foarte uimiti ...au stat cam o ora in magazin...dar nu si-au luat prea multe chestii ca stiau ca o sa mai vina . Dar ce e sigur e ca fiecare si-a luat o palaria de paie ~Cum vi sa parut ? Stiu..cam plictisitor ... Dar nu prea mai aveam idei si trb sa fac oricum calatoria lui Kya in jp . Ce as vrea sa fiu in locul lui Andy sau Kya sa pot vedea acel magazin ..si ..Japonia! Sper ca o sa imi urmariti cartea in continuare . Va pup :* Jaa ne!
CITEȘTI
O poveste diferita :3
Ficção AdolescenteKonnichi wa mina! M-am gandit sa incep o carte..mai diferita , sper ca sunt originala :)) . In mare parte e adresata celori pasionati de japonia si animeuri<3..si povesti de dragoste si legate de prieteni. Sper sa va placa cartea mea si plz nu copia...