~Urmatoarea zi Kya aflase ca intr-un parc se tinea un mic concert cu muzica rock mai vechie. Nu era ea fana dar vroia sa mearga sa vada ce e pe acolo ...dar asta mai spre seara . Pana atunci se plimba cu Andy ..ii aratase magazinul ei preferat(alimentar) . Andy era uimit de ce chestii existau in el...la noi nai sa vezi asa macare faina . Si ii placea mult ca scria in japoneza ..ii se parea ca arata super ~
~Se facu si seara si au pornit spre concert. Cand au ajuns vedeau ca nu e foarte multa lume ... dar tot era ingesuiala. Erau un spatiu cu mese unde puteai manca . iar restul era practic..padure(da ..e genu ala de parc) ~
~Cei doi au stat vro o ora in public, Kya s-a intalnit si cu una din prietenele ei din Tokyo. Pe la vro 21:30 s-au dus sa se plimbe . Era un moment romantic ,doar ei doi , noaptea, plimbanduse , parca era perfect pentru cei doi . ~
A:Kya..am obosit sa tot merg hai sa ne intoarcem la concert
K: De ce ? Se vede foarte bine si de aici...hai sa stam jos ...langa copacul asta :)
A:Ok
~Andy se puse jos si se sprijini de copac. Kya se puse jos stand practic in bratele lui . Andy isi puse manile in jurul burtii ei si din cand in cand o mai saruta pe gat ~
K:Ce frumos e...
A: Ce ?
K: Noi ...noaptea in padure...sub cerul plin de stele si ascultand muzica..imi place :)
A: Sti ce ar mai putea sa iti placa ?
K: ?
A: Asta *si o prinse de barbie intorcandui usor capul spre el apoi sarutando pasional *
K: Da..mia placut :)
~Apoi cei doi s-au dus sa mai vada putin concertul dupa care plecasera acasa~
~Ajunsi acasa mama lui Kya i-a interebat cum a fost ...ei evidenta ca raspunse ca fain si dinastea. Dupa mama ei le-a spus ca maine va trebui sa mearga la lucru de diminiata cu tata , caci vroia sa vada cum merge treaba pe acolo ..deci diminiata erau singuri~
~Cei doi dormeau in aceiasi camera . Kya avea un pat destul de mare...asa ca dormeau amandoi in el..pe ei nu ii deranjau :)) ~
~Diminiata~
A:Neata scumpo, cum ai dormit ?
K:Ce...hmm..,pai bine pana sa ma trezesti (~_~)
A:Hai trezestete .....
K:Mie prea lene...mie asa lene incat nici nu cred ca ma pot schimba de pijama (~_~)
A:Vrei sa te ajut ? :))
K:Da •_• vorbesc serios
A:•_•
K: Stiu ca vrei
A: :))
~Si Andy chiar o ajuta sa se schimbe de pijama :)) . Ii daduse pantalonii jos si tricoul. Se prefacu ca deodata cu pantalonii ii da si chilotii jos,sa cam speriat putin Kya :)) . Apoi Andy ii puse sutienul si restul hainelor pe care el le alese...avea gusturi bune :) ~
A:Hai...acum e randul tau sa ma imbraci :))
K:Da..daca e sa fac asta eu doar te dezbrac :))
~Dupa ce si-au facut toaleta de diminiata sau dus sa isi faca micul dejun ,dupa care au facut maraton One Piece ~
~Mai tarziu au fost pe strada Harajuku...unde erau o gramada de magazine decora si chestii de genu. Kya si-a luat o fustita destul de scurata, mov deschis , un tricou albastru deschis pe care scria kawaii , niste strampeni albi si o peruca turquais cu breton tipic de japoneza. Andy si-a luat un tricou cu multe modele colorate si faine ...el nu prea e cu hainele asa ca Kya. Dupa au fost acasa si au facut iar maraton One piece...de data asta aveau gustari ...defapt mai multe ~Cam atat si cu acest capitol ...sper ca nu vi sa parut plictisitor si ca v-am facut sa imi urmariti cartea in continuare. Oricum multumesc celor care ma urmaresc :* Jaa ne ! :*
CITEȘTI
O poveste diferita :3
Teen FictionKonnichi wa mina! M-am gandit sa incep o carte..mai diferita , sper ca sunt originala :)) . In mare parte e adresata celori pasionati de japonia si animeuri<3..si povesti de dragoste si legate de prieteni. Sper sa va placa cartea mea si plz nu copia...