UMUDUM KALMADI

26 2 0
                                    

Oracıkta dona kaldım.Annemde kendini bıçaklamıştı,inanamıyordum hemen ambulansı aradım aşağıdan ses geldi. merdivenden aşağı doğru baktım bu kaandı.ne istiyordu bizden o benim arkadaşımdı,güvendim ben ona sırlarımı söyledim ama o kardeşini ve arkadaşlarını ölmesine razı olmuştu.Artık kaandan nefret ediyordum,gidip onla yüzleşmeliydim ama annem bu haldeyken olmazdı.Ambulans geldi annemi arka kapıdan tam çıkaracakken o adam orda bekliyordu.hemen ön kapıdan geçmeyi denedim kaan vardı.camdan kaçmak zorunda kaldım annemi hastaneye götürdüm doktor çok kan kaybetmiş dedi ve hemen ameliyata aldılar."ALLAHIM LÜTFEN ANNEME BİRŞEY OLMASIN"dedim içimden hemen kıvılcıma gizemi aradım,geldiler.onlarda çok üzgündü. Bir plan yaptık bu akşam planımızı  uyguluyacaktık.Annem ameliyattan çıktı.Durumu iyiydi,annemi görüp çıkacaktım planımızı uygulayacaktık.Annemin yanına gittim uyuyordu elini öpüp çıktım.kıvılcımla gizemede kaanın o adamla işbirliği içinde olduğunuda söyledim şaşırıp kaldılar.Planımız şuydu:kıvılcım kaanın annesine gidecek kaanın annesine kaanı aramasını ve acil yardıma ihtiyacı olduğunu söylemesini isteyecekti.Sonra kaan o adamın yanına gidecek bizde onu takip edecek ve yakalıyacaktık.hemen işe koyulduk benle gizem dışarıda bekliyorduk,kıvılcım kaanlara gitti yarım saat sonra kaan geldi ve 1 saat sonra çıktı taksiye binip gitti bizde hemen arkasından taksiye binip gittik.Bir köşke geldik,kaan kapıyı çaldı o adam açtı yüzü gözüküyordu sanki adamın bir gözü yoktu boşluktu ama yüzü pek net görünmüyordu.gizem tam çığlık atacaktıki ben ağzını kapadım,sonra gizem birden ortadan kayboldu anlamadım gizemi aramaya başladım tam burdan gideceken biri çığlık attı aaaa evet bu gizemin sesiydi.Gizlice izlemeye başladım aman allahım gizemi parçalayıp parçalarını bahçeye atıyordu kaan bahçeye çıktı ağlıyordu gidip cesedi çöp poşedine koyup gitti.bende oradan uzaklaştım.Ağlıyordum hiç durmadan bıkmadan artık umudum kalmadı NE YAŞANACAKSA YAŞANACAKTI.........

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin