ZAYN MALİK.

1.9K 97 27
                                    

Bakın gençler. Ben buraya artık güldüren şeyler yazamıyorum o kadar olay yaşamışken bilmeyenler için buraya olanları yazıyorum. Bugünde Zaynin acı çekmesi üzerine kendi kendime bi analiz yaptım.
Perrie sahnedeyken ağladı biliyosunuzdur ama neden? Çünkü little mix grubunun 4. yılıydı. Bunu anlamayan insanlar var. Kız nefes alsa Zayn yüzünden, herşeyi Zayn yapıyor o ölmeli, Zayn ölsün diyorsunuz. Bunu söyleyenler arasında Directioners bile var biliyomusunuz? Nasıl olurda onu anlamazsınız. Zayn ölsün diye tag bile açtınız ne kadar vicdansızsınız. Çok üzülüyorum. Zayn belki onun için esrar içiyor? Belki onun için evini sattı? O rtlediği tweet ise Miley Cyrusun "Benim evim var, köpeğim var. Paraya ihtiyacım yok şarkılarım bedava çıkarılmalı" dediği için Zayn kendine çıkarma yaptı ve onun için rtledi. Zayne istediğin yere gelemeyeceksin, başarılı olamayacaksın diyenler için o tweeti rtledi. Zayinde köpeği var, evi var demek istediği şey "Müzik parasız olmalı" bunu sizler için istiyor anlamıyor musunuz? Siz boşuna para vermeyin diye. Fakat yine onu yanlış anladınız. Şuana kadar kim onun kadar acı çekti ? Niall hayır. Harry? Louis? Liam? Hayır. Hiç birisi çekmedi. Umarım çekmezde ama Zayn çok çekti. Niall malum golf sevdalısı. Harry ölüm tehditleri alıyor dediler ama Yalan. Louis baba olacak dediler ama Yalan. Liam homofobik dediler ama Yalan. Bunlar zaynin çektiği acı kadar fazla değil? Onun yanında hiç bile. Sahte ilişki yaşıyordu bitirdi suç oldu. Müzik bedava olsun dedi suç oldu. Size kendimi kanıtlayacağım, kendi istediğim müziği yapacağım diyerek Realmusic dedi suç oldu. Liama teşekkür etti, niye teşekkür ediyon kıskansana dediler. Aynı şekilde my boys dedi suç oldu. Müslümanım dedi suç oldu. Terörist dediler ağladı suç oldu. Suç oldu. Suç oldu. Suç oldu. Daha neler neler. Onu anlamaya çalışın. Biraz onu ANLAMAYA ÇALIŞIN.

One Direction Bilgileri & AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin