Merhaba sevgili ponçikellalarım.
Öncelikle bilmeyenler için kısa biz özet geçeyim....
2015'te Zayn ve Louis twitter üzerinden Naught Boy (şerefsiz nohut boy) yüzünden kavga etmişlerdi. O zamandan beri Louis'nin annesi Jay'in ölümüne kadar konuşmadıklar. En azından biz öyle biliyorduk. Jay vasiyetinde Louis'ye Zayn'le barışması gerektiğini söylemişti. Ve Zayn Louis'ye başsağlığı dilediği tweet attı. Ve aradaki buzlar eridi.Şimdi geleliiiiimm son olaya...
Zayn'nin son çıkardığı şarkı Good Years -FA VO RİM- TAMAMEN ONE DIRECTION VE LOUIS HAKKINDA !
Şarkı inanılmaz anlamlı ve çok duygusal. Herkes 1D ve Lou hakkında olduğunu biliyor. Şimdi gelelim, benim sinirimi çok, çok, çok bozan bir noktaya.
Louis bildiğiniz üzere X-Factor'de jüri.
Ve yarışmacısı Armstrong -tam bir şerefsiz- instagram'dan açtığı yayınlarında hep Larry ve Louis'nin özel hayatı hakkında konuşuyordu. Louis'de doğal olarak kızmıştı. Şimdi Armstrong salağı sanki Louis'nin değil de Ayda'nın - X-Factorde jüri- yarışmacısıymış gibi davranıyor. Louis bugün Armstrong'un Ayda'yla birlikte paylaştığı fotoğrafı görünce, çok kızdı ve "İkiyüzlü" diye tweet attı. Ve bu tweet Zayn'in şarkısının çıktığı zamandan birkaç saat sonra atıldığı için insanlar Zayn'e attığını düşündü.ARKADAŞLAR DELİ MİSİNİZ SİZ İDOLÜNÜZÜ TANIMIYOR MUSUNUZ? AYRICA LOUIS VE ZAYN'İN BİR ZAMANLAR EN YAKIN ARKADAŞLAR OLDUĞUNU UNUTMAYIN. BÖYLE BİR ŞEYİ NE ZAYN YAPAR NE LOUIS.
Zayn zaten gruptan kendi isteğiyle ayrılmadı, ben bunu defalarca attığım bölümlerde söyledim. Yönetim tarafından verilen şeyleri yapmak ZORUNDALARDI. Ki şu an zaten Zayn ne kadar pişman olduğunu her şekilde kanıtlıyor, ve One Direction'a geri dönmek istediğini belirtiyor.
Lütfen, Zouis dostluğuna ve One Direction'a inanmaktan vazgeçmeyin.
Hepinize kucak dolusu sevgiler.
UNUTTUM SANDINIZ DEĞİL Mİİİİ
LARRY VE ZIAM SHIPLEMEYİ UNUTMAYIN !
ÖPÜCÜÜKKKKKKKKKK
mls xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Bilgileri & Anıları
FanfictionBu mükemmel 5 çocuğu daha yakından tanımak ve arkadaşlıklarının ne kadar güçlü olduğunu görmek için, kitabı okuyun! xx