merhaba hikâyemi okuyan güzel insanlar! medyaya kendi yaptığım -tw nicknamem olan- bir fotoğrafı koydum. anlayacağınız üzere bu bölüm Larry ile ilgili evet başlıyorum *isterseniz homofobikseniz bu bölümü okumayın Larry shipper olduğum için yazıyorum.
Bundan seneler önce x-factorden önce bile tanışan fakat bunu gizleyen Harry ve Louisden bahsediyorum. bunu bilmiyordunuz değil mi? fotoğraflar var seneler önce birlikte olduklarına dair her neyse. yarışmanın ilk turunu geçtiklerinde Louis Harrynin kucağına atlamıştı. Daha sonra aynı evde kalmaya başladılar, hep birlikteydiler. Fanlar Larry Shipper olunca modest onları ayırdı. yavaş yavaş uzaklaştılar, birbirlerini çok fazla kıskanıyorlar, fakat bunu belli edemiyorlardı Larry shipperlar git gide büyüyünce taylor ve ele geldi. Louis ele ile sevgili, Harry taylor ile sevgili gibi takıldı. Fakat bu modestle ilgili. Harry çok çapkın demeye, kızlara düşkün demeye başladılar çünkü işler büyüyordu. Oysaki harry ve louis biseksüel, hatta gay bile olabilirler. Kız kardeşleri, klüplerde kızlarla öpüşüyor çünkü aileleri de sallamıyor. daha yazacağım bi çok şey var ama kısa kesiyorum. o kadar şey yazmak istiyorum ki aslında kısaca Larry gerçek arkadaşlar internetten Larry kanıtları yazıp bi okuyun-izleyin. Çok şey kaybetmezsiniz hatta mutlu bile olursunuz çünkü o kadar sevimli ve tatlılar ki. Diyelim ki birisi ile ilişkisi olduğu ortaya çıktı Harrynin ve bu kişi sevmediğiniz kişi ne hissedersiniz ayrılsın ya falan dersiniz dimi? ama iş Louis olunca inşallah ayrılmazlar diyorsunuz. ve asla homofobik olmayın! bu insanların kendi kararı kim ne isterse yapabilir. siz önyargılı olmayın lütfen. Larry ve Ziam shippleyin! Tekrar görüşürüz.
Larry&Ziam gerçek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Bilgileri & Anıları
FanficBu mükemmel 5 çocuğu daha yakından tanımak ve arkadaşlıklarının ne kadar güçlü olduğunu görmek için, kitabı okuyun! xx