One Direction

821 18 0
                                    

Joathan Ross Şov'dan kesitler:
Jonathan çocuklara turdayken ve tur bittiğinde neleri özlediğini sorduğunda Liam, otel odalarında buzdolabı olmadığını, evdeyken ise oda servisinin olmadığını ve bunları özlediğini söyledi. Komedyen Michael McIntyre da otellerde mini buzdolaplarının olduğunu söyledi.
Louis turdayken futbol oynamaya fazla zamanı olmadığını ve bunu özlediğini söyledi.
Harry turdayken farklı farklı yataklarda uyumanın güzel olduğunu söyledi ve bu cevabına karşılık seyircilerden tepki gelince stüdyoyu terk ediyormuş gibi yaptı.
Niall özlediği şeyin annesinin ev yemekleri olduğunu söyledi. En çok özlediği ve eve gidince annesinden yapmasını istediği yemeğin hangisi olduğu sorulunca pazar günü olmasa bile Sunday(pazar) Roast'u yapmasını istediğini söyledi.
Jonathan hiç normal insan olsaydık nasıl olurdu gibi düşünüyor musunuz dediğinde Harry, şu anda sahip olduklarından mutlu olduklarını, bunlara sahip oldukları için şanslı olduklarını düşündüklerini ve oturup keşke normal bir hayatım olsaydı diye düşünmenin aptalca olacağını söyledi.
Jonathan hiç eğlencesine gizli bir kılıkla konser verip vermediklerini sorduğunda Liam, bir karaoke barda John Legend'ın Ordinary People şarkısını söylediğini söyledi.
Jonathan, Zayn'in aralarında olmadığını söyleyince Michael, kendisinin Zayn olduğunu söyledi. Zayn'in grupta olmaktan rahatsız olduğunu ilk kimin anladığı sorulunca Harry, "Buna sen cevap vermek ister misin, Michael?" dedi. Michael'ın cevabı, "Asıl olan şey şuydu, ben buzdolabını bulamayınca Liam'ı aradım, o ise dostum, biliyorsun ki otellerde buzdolabı yok bu yüzden ben de eve gitmek için sabırsızlanıyorum ya, dedi. Niall'ı aradım, o da annesiyle Sunday Roast'u yiyordu. Harry'ye ulaşmak için resepsiyonu aradığımda bana onun herhangi bir odada olabileceğini söylediler. En son Zayn'i aradım ve ona olanları anlattığımda yetti artık, dedi ve grubu bıraktı." oldu.
Jonathan grupta Zayn'e en yakın olan ve belki hala görüştüğü kişinin kim olduğunu sorup Louis'nin bu kişi olduğunu düşündüğünü söyledi. Louis de, "Gruptayken yakın olduğu kişi ben olabilirim, aslında hepimiz onun bundan(grupta olmak) çok fazla hoşlanmadığını biliyorduk, bu işi yapmak bazen biraz zor olabiliyor, sanırım bu onu biraz etkiledi ve o başka şeyler yapmak istiyordu, bence bu adil bir şey, şimdi kendi istediği şekilde çalışıyor ve bu adil bir durum." cevabını verdi. Hala konuşup konuşmadıkları sorulduğunda Louis pek değil dercesine sesler çıkardı. En son konuşmalarının birkaç hafta önce olduğunu söyledi.
Çocuklar aralarının yıl sonundan sonra başlayacağını söyledi.
Jonathan aradan sonra hayranlardan aldıkları sorularla Never Have I Ever oyununu oynayacaklarını söylediğinde Harry'nin tepkisi, "Oh, Tanrım." oldu.
Never Have I Ever soruları ve çocukların cevapları:
"Daha önce hiç yağmurda çıplak olarak dans ettim mi?"
Harry ve Niall: "Evet."
Liam ve Louis: "Hayır."
"Daha önce hiç Mile High Club*'a katıldım mı?"
Liam ve Louis: "Evet."
Niall: "Hayır."
Harry cevap vermeyince Jonathan, "Biz cevabı çoktan biliyoruz." dedi ve Harry elindeki çubuğu arkasına fırlattı. Jonathan daha sonra "Senin yerine ben cevap veririm." diyerek, "Evet." kısmı dönük olan çubuğu Harry'ye verdi.
"Daha önce hiç toplum ortasında çıplak oldum mu?"
Hepsi: "Hayır."
"Daha önce hiç esrarlı sigara içtim mi?
Hepsi: "Hayır."
Michael, "Bu çocukların ellerine bir çubuk vererek kendileriyle ilgili her şeyi anında söylemelerini mi bekliyorsun?" şeklinde itiraz etmesi üzerine oyunu oynamayı bıraktılar.
Jonathan, garip dedikodular hakkında çocukların görüşlerini öğrenmek istediğini söyledi. İlk dedikodu Harry'nin yolun kenarında istifra ettikten sonra birisinin çıkardığı pisliği toplayıp eBay'de satmaya çalıştığıydı, Harry eBay'de satılıp satılmadığını bilmediğini söyledi fakat yol kenarında istifra ettiğini doğruladı. Bunun üzerine Liam internette, birisinin partideyken kavanoz ile yakaladığı Harry'nin gazını satmaya çalıştığını gördüğünü söyledi. Harry bunun kendisi için garip olduğunu çünkü annesinin kendisine kavanoz ile ilgili olan eBay linkini gönderdiğini söyledi.
İkinci dedikodu One Direction üyelerinden birisinin koalalar ile zaman geçirdikten sonra STD* endişeleri olduğunu söylemesiydi. Liam, koalaların belirli bir tür STD virüsü taşıdığını ve kucağında tuttuğu koala üzerine işedikten sonra, koalaların bu virüsü böyle geçirdikleri için endişelendiğini ve bu yüzden böyle bir şaka yaptığını fakat şakanın çok ileriye gittiğini söyledi. Ekranda gösterilen fotoğraf için Harry, "Liam'ın suratında, "Lanet olsun, hastalık kaptım." der gibi bir ifade var." şeklinde yorum yaptı.
Harry, Made In The A.M. albümünün şu ana kadar üzerinde en çok çalıştıkları ve en gurur duydukları albümleri olduğunu söyledi.
Jonathan'ın Perfect şarkısı ile ilgili olan teorilerin şarkının Harry ve Taylor Swift ilişkisi ile ilgili olduğunu söylemesi üzerine Harry, "Teorinin bu olduğunu bilmiyordum. Ben medya eğitimli olduğum için vereceğim cevap, bence herkesin kendi tecrübeleri ile şarkı yazdığı, şarkıların tüm tecrübelerin bir araya gelmesi ile yazıldığı ve şarkıların her zaman illa ki insanların anladığı şeyler hakkında yazılmış olmadığı, şeklinde olacak." Jonathan'ın "Diyelim ki bu şarkı tek bir kişi ile ilgili olsa ama bu kişi ile olan *öksürerek Taylor der* ilişkiyle ilgili başka başka elementlerin bir araya gelmesiyle yazılmış olsa dediğin doğru olur tabii." demesi üzerine Harry önceki cevabını tekrarladı.

*Mile High Club, uçakta ilişkiye girme fantezisi olan insanların katıldığı sanal bir kulüp.
*STD, cinsel yollar ile bulaşan hastalıklar için kullanılan kısaltma.

One Direction Bilgileri & AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin