*Niall James Horan Hıristiyan okuluna gidiyordu ve okul korosunda ilahiler söylüyordu hısırtiyanca. X-Factor şarkı yarışmasından önce okulun yurdunda bazen küçük konserlerde yer aldı ve şarkı söylerdi. Horan küçüklüğünden beri gitar çalmayı biliyor.
*Bir röportajında gitarı hakkında şöyle söylemişti "Aldıgım En güzel Yılbaşı hediyesi." diye söylemişti.
*Niall James Horan One Direction'dan önce çok fazla boş vaktinin oldugunu "Sadece evde oturup film seyrederdim" diyor. Oysa şimdi çok yogun ve çok hayranı olan biri olmanın onu çok mutlu ettigini artık hayallerinin gerçekleştigini söylüyor.
*Gün içerisinde çay içmeyi çok seviyor.
*Hannah Montannanın -Wizards Of Waverly Place izlemeyi çok seviyor çünkü Selena Gomez ve Miley Cyrus'un çok seksi vücudunun olduğunu düşünüyor.
*2010'da X-Factor UK yarışmasına 'nun "So Sick" adlı şarkısıyla katılmıştır. Jüriden 2 evet ve 1 hayır alan Niall'ın son durumuna karar veren ve onu elemelerden geçirecek son "evet"i veren kişi 'dir. Ancak acemi kampında arkadaşları , , ve gibi elenmiştir.
*Colaiste Mhuire adındaki bir okumuştur. Okulun korosundaydı.
*Kız arkadaşının güzel gözlere ve iyi bir espiri anlayışına sahip olmasını istiyor.
*Sevgilisiyle kucaklaşmayı çok seviyor.
*Bir hayranıyla çıkmak istiyor, bunun eğlenceli olacağını düşünüyor.
*Favori Filmleri ; Taken ve Grease.
*Bir kuşun bulunduğu odanın içine girmekten korkuyor.
*Bir kızın eve, yalnız başına gitmesine asla izin vermez.
*Odasında büyük boy 50 Cent posterleri var.
*Jess adında bir kedisi var.
*Görünmez olduğunu düşünüyor. Özel bir yeteneği olsa bunun 'Görünürlük' olmasını tercih eder, herkesin onu görmesini istiyor.
*Niall grupta sırları açığa çıkartan kişi.
*2 kez okuldan uzaklaştırma aldı.
*Solak ama sağ eliyle gitar çalıyo.
*Küçükken hayali bir arkadaşı varmış ve adı Micheal'mış.
*12 yaşına kadar oyuncak ayısı ile uyumuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE DİRECTİON HAKKINDA BÜTÜN HERŞEY
FanfictionONE DİRECTİON HAKKINDA BİLGİ EDİNMEK İSTEYEN (HABERLER DE DAHİL) DİRECTİONERLER BURAYA LÜTFEN... DİRECTİONER KARDEŞLERİM