ÇOĞU DİRECTİONERLER İN BİLMEDİĞİ BİLGİLER

362 12 4
                                    

1- Liam telefon numarasını internete sızdırıldığından dolayı değiştirdi. Liam bir hayranına numarasını vermiş.
2- Liam Danielle için bir Noel hediyesi gönderdi, ama yanlış ülkeye gönderdi.
3- Niall Horan küçük yaşından beri kuşlardan korkuyor, bazen de kalabalıktan.
4-Harry Styles grubun en yavaş konuşanı. Bir keresinde röportajlarından birini hızlandırdılar ve Harrynin sesi normal hızdaydı.
5- Zayn Malik, eskiden kız kardeşiyle hep Hannah Montana izlermiş. Liam Payne, doğduğunda hiç ağlamamış.
6- Harry Styles okula hep geç gelirmiş, ayrıca küstah olduğu için başı hep belaya girermiş.
7- Harry Stylesın en hoşlanmadığı şey tükürme.
8-Niall Horan, bir keresinde uçağa yemek sokmak için dakika boyunca güvenlik ile tartıştı.
9- Harry'e göre Liam eskiden kızları tavlamak için Selam, ben gerçek Liam Payneim diyormuş.
10- Zayn, hayranlar sahneye havuç atınca hiç sevmediğini, canının çok yandığını söyledi.
11- Louis Tomlinson, her zaman esmer ve kumral kızları tercih ediyor.
12- Zayn'i her zaman gülümsetebilecek şey kız kardeşinin sesini duymakmış.
13- Harry Styles, Titaniki her izleyişinde ağlıyor.
14- Zayn Malik, yaşından önce evlenmek istiyor.
15- Liam 4 yaşındayken böbreğinde bir yara olduğu için ameliyat oldu. Amaliyatın acısını dindire bilmek için hergün sabah ve akşam tane iğne yapılıyordu.

ONE DİRECTİON HAKKINDA BÜTÜN HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin