/LOUİS TOMLİNSON & BRİANNA JUNGWİRTH/(BEBİŞ YOLDA)

1.2K 37 14
                                    

BAŞLIKTA DA BELİRTTİĞİM GİBİ LOUİS VE BRİANNA' NIN BEBİŞİ YOLDA.EH NE DİYELİM HAYIRLISIYLA DÜNYAYA GELİR İNŞALLAH...

Louis Tomlinson'ın Los-Angeles kökenli stilist Briana Jungwirth ile haberleri  çıktı ve şimdiden Louis'nin ailesinden haberler gelmeye başladı.

Louis'nin biyolojik babası Troy Austin, (annesini Louis beş yaşındayken terk etmişti) Louis'yle gergin ilişkilerini düzeltmek adına bebeğin hayatında yer edinmek istediğini açıkladı. Daily Mirror'a konuşan Austin:

"Torunumun hayatında olmak istiyorum. Louis'nin yaşamına dahil olma şansımı kaçırdım ve bunu düzeltmek istiyorum. Yarayı iyileştirme zamanı," dedi. 46 yaşındaki otel çalışanı Austin, Louis'nin çocukluğu boyunca ülkenin diğer ucunda yaşamış ve kızgın bir telefon konuşmalarından sonra bir daha hiç oğluyla görüşmemiş.

Louis'nin yedi kardeşi var ve soyadını üvey babası Mark Tomlinson'dan alıyor. Annesi Johannah Louis'nin dört kız kardeşinin babası Tomlinson'dan ayrılarak kısa bir süre önce doktor Dan Deakin'le evlendi ve ikiz bebek sahibi oldu.

Bu arada stilist Briana'nın 56 yaşındaki inşaat çalışanı babası 23 yaşındaki kızı ve Louis'yi desteklediğini söylerken, Briana'nın üvey annesi Louis ile bebek sahibi oluşunun üvey kızının hayatını mahvedeceğinden korktuğunu söyledi.

Çifte yakın kaynaklar çiftin genç oldukları için bebeği sorun etmedikleri ve mutlu ve heyecanlı olduklarını söylüyor. 11 haftalık hamile olduğu söylenen Briana'ya yakın olmak isteyen Louis, dedikodulara göre şimdiden Briana'ya yakın olmak için Los Angeles'da ev aramaya başlamış.

ONE DİRECTİON HAKKINDA BÜTÜN HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin