ZAYN MALİK +3

1K 45 29
                                    

♥Zayn bi kızda ilk dikkatini çeken şeyin gülümsemesi olduğuunu söylüyor...Ben çok gülümserim Zayn :)

♥Zayn sudan korkuyor ve yüzme bilmiyor ama eğer kız arkadaşı boğulma tehlikesi geçirirse onun için suya girebileceğini söylüyor

♥En sevdiği kitap 'Harry Potter' serisi...Ne tesadüf bende..filan :D

♥En sevdiği ve çok kullandığı ayakkabı markası Nike.

♥Skittles şekerlerini çok seviyor.

♥Odasını grup üyelerinden biriyle paylaşması gerektiğinde Liam'ı seçiyor.Çünkü ikisi de derli toplu olmayı seviyor.Ve Harry horladığı için onu seçmiyor.

♥Dudaklarından hoşlanmıyor.Çirkin olduklarını düşünüyor.

♥O eskiden bir aile restoranında garson olmak istiyordu.

♥Göğüsünde büyük babasının adının arapça harflerle yazılı olduğu bir dövmesi var.

♥Ayna karşısında çok fazla zaman geçiriyor.

♥Eğer kız arkadaşı onu aldatırsa ağlayabileceğini söylüyor.

♥Dünya çapında hayranları ile tanıştığı zaman onların 1D'yi neden sevdiklerini anlatmalarından hoşlanıyor.

♥Çok zeki ve arapça biliyor.

♥O 12-13 yaşındaki hayranlarından bazen korktuğunu söylüyor.

♥Favori kadın sanatçıları kelly clarkson, katy perry ve rihanna.

♥Eğer birisiyle düet yapma şansı olsa bunun Justin Timberlake veya Chris Brown olmasını istiyor.

♥Moda anlayışı olmasını çok seviyor.

♥Zayn 'Let Me Love You' şarkısını ona söyletebilecek bir kız arkadaş arıyor.

♥Kız arkadaşıyla çok mantıklı konuşmalar yapmayı çok istiyor.

♥Yüzme bilmiyor.

♥Grubun en utangaç üyesi.

ONE DİRECTİON HAKKINDA BÜTÜN HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin