Takipmi ediliyordum? Kaçmam gerekiyordu ama pek hızlı koşabilen biri değildim koşarsam büyük ihtimalle yakalardı. Yaklaşıyor aman Allah'ım yardım et bana. Yaprak... Yaprak...Biri banamı seslendi? Kolumda bir el hissettim uyan diyordu nefes nefese uyandım. Ya Rabbim şükürler olsun rüyaymış.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Merhaba ben Yaprak Kahraman 18 yaşında lise son öğrencisiyim. Siyah saçlı ve siyah-kahverengi renk gözlerim var. Annem 10 yıl önce şirketimiz battı diye intar etti ve öldü. Babam ise 5 yıl önce geçirdiği bir trafik kazasında sakat kaldı. Abimde 2 yıl önce bizi terk edip gitti. Babam hep onun gibi bi oğlum yok benim diyordu oysa abiminde gitmek için kendince sebepleri vardı. Maddi durumdan iyi olduğumuz söylenemez çok küçük bir gecekonduda oturuyoruz. Ben küçük bir pastacıda çalışıyorum. Az biraz geçiniyoruz işte...
**
İnsanlar ne garip varlıklar...
Kendimi bile anlayamayan, anlamaya çalışan biriyim ben, başkalarını anlamamı beklemeyin benden.**
Annemi özledim ben, beni öpüp koklamasını... Bırakıp gitti bizi, 10 yaşındaydım daha önce şirketimiz battı,sonra eve haciz geldi, o gece küçük bir inşaatta kalacaktık ailece. Taki annem o inşaatta kalacağımız gece intar etmeseydi. Babamla beraber annemin cansız bedenini gördüm ben. Agzımdan sadece anne lafı çıktı küçücük ellerimi koymuştum kalbinim üzerine ama o çoktan ölmüştü. Abimin dili tutulmuştu sanki...
Babam ağlıyordu ben küçük olduğum için daha anlayamamıştım, annemin cansız bedenine diyordumki "uyan anne uyaan. Bak yere yatmışsın hasta olacaksın."