Metai bėgo ir Louis šeima labiau susibendravo su Lette's šeima.
Lette's šeima niekada neužsiminė Tomlinson'ams, kad Lette's būklė blogėja.
Niekas nežinojo, kad mergaitė susirgo trombocitopenija.
Louis pastebėjo, kad auksaplaukė mergaitė nebe tokia laiminga. Auksiniai plaukai nebespindėjo. O akys buvo nebe tokios laimingos.
Lette suprato, kad jos gyvenimas greit baigsis, tad pradėjo savo likusį dėmesį skirti Louis.
Ji norėjo, kad Louis jai padėtų laimingai nugyventi likusį laiką...
***
Po kelių mėnesių, Louis sėdėjo pas Lette kambaryje ir su ja kalbėjo(gestais). Jis nežinojo, kad mergaitei liko tiek nedaug laiko.
Louis planavo, kaip jie vasarą eis maudytis į netoliese esantį ežerą. Kaip jis mokins Lette žaisti futbolą ir kaip jis su ja dainuos karaoke's festivalyje, kai galiausiai abu pasveiks. Jis buvo toks laimingas, kad pagaliau Lette yra jo. Ir vienintelio jo.
Lette norėjo pasakyti Louis, kad jie nebespės šito nuveikti, bet žinojo, kad tik įskaudins jį. Ji mylėjo jį iš visos širdies. Juk jis vienintelis jai, o ji jam. Ji norėjo būti su juo amžinai...Staiga Lette atsikosėjo krauju. Louis nieko nesuprato, tik stengėsi padėti, bet Lette nesustojo kosėti ir lova prisipildė kraujo krešulių...
YOU ARE READING
***Boy and Girl***
Short Story*** Mergina ir Vaikinas. Du nepažįstamieji. Bet vienodu likimu. Kas nutiks tarp jų? ***