Ben Güneş oğlum Kaan ile birlikte tek başıma yaşıyorum.Ha babası nerde derseniz bende bilmiyorum;; ve bu beni gerçekten üzüyo...
Aslında bende anlamadım o güzel aşkımızla yaptığımız bu evlilik nasıl bu kadar kısa bir sürede bitti.İnanmak güç galiba hala inanamıyorum.Neyse bu gün oğlum ile birlikte tek kakrabam olan Güliz teyzeme gidiyoruz.Güliz teyzem Kaan'ı o kadar çok seviyo ki bazen kıskanmıyorum desem yalan olur.
Kaan benim tatlı oğlum daha 6 aylık babası olucak Berk Bey daha oğluyla tanışmadı bile boşanmak için mahkemeye bile gelmedi.Bu o kadar onur kırıcı birşey ki yaşamayan anlayamaz.Ama bu yaşananlarda tek bir gerçek var oda bu evliliğinde bu adına aşk diyip yaşadığımız şeylerin de hepsinin bir yalan olduğu
ama artık akıllandım hayatımda tek erkek artık oğluşum...
Ben böyle dalmışken teyzeme gelmişiz bile ona o kadar borçluyum ki beni hiç bir zaman yalnız bırakmadı.Arabanın arka kapısını açıp Kaan'ı pusedinden aldım.Kapıyı kapatıp arabayıda kilitleyince yavaş adımlarla evin kapısına doğru yürümeye başladım.Kapıya vardığımda ben zili çalmadan kapı açılmıştı teyzem galiba pencereden geldiğimi görmüş olmalıydı.Kapıyı açar açmaz ilk işi Kaan'ı kucağımdan almak oldu.
"Naılsın teyze"dedim benide farketmesini umarak bakışlarını Kaan'ın yüzünden çeki bana yöneltti."İyiyim kuzum sen nasılsın kusura bakma bu tatlı bebeği görünce unuttm seni" dedi bende gülümsemekle yetinip içeriye geçtim.Teyzemle akşama kadar muhabbet edip çay içtik Kaan da muyludu ama artık geç olmuştu kalkamamız lazımdı.Ayağa kalkıp "teyzem artık biz kalkalım geç oldu" dedim teyzemde yorulmuş olmalı ki hiç üstelemedi "tamam kuzum ama gene gelin olur mu arayı açayın" diyip sarıldı bende sarılışına karşılık verdim.Daha sonra Kaan'ı da alıp evden çıktım arabaya yerleşip evime doğru sürmeye başladım.Eve gelince oğluşumu yatağına yatırıp bende kendi odama geçtim.Üstümü değiştirip yatağıma uzandım.Berk'i düşünmemek gerçektende çok zordu.Acaba şimdi nerdeydi bizi merak ediyo muydu kendimi de geçtim acaba oğlunu hiç mi merak etmiyodu.Bunları düşünürken uyku beni ele geçişmişti bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızlığın Hikayesi
Roman d'amourBirbirlerini çok sevdikleri halde ayrılmak zorunda kalan çift çocukları için bir araya geldikleri an aşkları tekrar onları ele geçirir. Fakat önlerine çıkan engeller iki tarafın yeniden bir araya gelmesini engeller. Bakalım Güneş ve Berk bebekleri K...