Part4.: All Is Deram

172 27 2
                                    

Babezeknuto sam gledala u ostale.

"Ne možete sam tako da izazovete rat i da se pokoljete sa njima to je... " u pola govora me ja pekinula moja starija sestra...

" Elena da se nisi suprotstavila ides sa nama.! "

" Kada? " pitala sam nervozno.

" Pa, odma sada. " odgovorio je Jasper umesto Victorie.

***********

Par vampirskih minuta i stigli smo na protivnicki posed. I verovatno smo prekrsili jos jedno pravilo...

" Nema nigde nikog! " rekao je neko iz nase grupe... Nikada ga u svom zivotu nisi videla..

" Ja i Louise cemo ici iza kuce Jasper, Mark, Angela, Lavrent, Carlise i ostali sakrijte se u sumu ispred glavnog ulaza. "rekla je Victoria.

" Elena jesi li me cula? "upitala me je Victoria.

" Da, idemo? "upitala sam sarkasticno.

" Svi su me culi tako da svi na svoje pozicije! " naredila je Victoria. U njenim ocima videla se nijansa crveno-narandžaste boje kao kod svih ostali....

Ja sam sam cutala i pratila..

Za par sekundi svi su se nasli na svojim pozicijama.

Iza mene i Victorie su se culi tihi ali duboki muski glasovi.

O Boze!

"Vic jesi cula to? "upitala sam zastraseno.

" Hej vi male devojcice, sta radite na nasem posedu? "

Rekao je stariji covek.

Kosa mi se najezila.

Pored njega dolazi jedan visoki kovrdzavi decko. Sa takodje crvenim ocima.

Iza nas, odjednom dolazi i nasa grupa.

" Sad! "Lavrent je zaurlala njenim grubim glasom. Uhvatila me je nespremnu. Neko je skocio na mene i ja sam se sagnula a ovaj se zapucao u drvo pored mene. Plavokosa devojka mi je skocila za vrat i uhvatila mi je ruke dok sam bila na stomaku. Neko je sleteo na nju i otkinuo joj je glavu. Jasper. O moj Boze! Ovo je pokolj. Ja se polako okrecem i sedam. Sve me boli. Nesto me je zabolelo predelu rebara. Pokrenula sam ruku ka bolnom mestu ali me je sprecio stap koji je virio iz mene. Osetila sam toplu lepljivu masu na ruci i shvatila sam da sam probodena. Ispred mene se pojavio visoki decko sa kovrdzama i siroko se nasmejao.

*********Budim se svi oblivena znojem i to u kolima.

Otvorila sam vrata i istrcala sam napolje opipavajuci svoja rebara gde je u mom snu svojao stap.



Ovaj deo nisam postavila jako dugo jer sam cekala Da se sakupe Boze I comentari. Ali ipak...... Comm I Vote

18 Birthday /Harry Styles /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora