Part6:Getting Ready

150 24 1
                                    

Trenutno mi dvojica iz naseg klana pokazuju kako da napandem nekoga,a da me on pre toga ne obori i ne ubije.Zavrsili su , bio je red na mene i Vic.Stajala je na razdaljini oko dvadeset metara od mene.

"Spremna?"upitala me je lomeci prste.

"U svako doba."rekla sam joj i ona se nasmejala.
Zajurila sam se ka noj i skocila joj za vrat.Ona me je oborila i pala sam na ledja ali sam brzinom munje skocila na noge.Opet sam krenula ka noj i stegla sam je za vrat i podigla sam je u vis.Bacila sam je u daljinu,a ona se u vazduhu spremala da se doceka na noge.Kada su joj noge dodirnule zemlju prasina oko nje se podigla.

"Moras jace da me bacis u zemlju.Ali moras biti i brza,vise te necu pustati."rekla je malo zadihana.
Ja sam samo klimnula glavom i opet sam se zajurila ka noj.Sve snage sam je udarila u stomak,a ona je odletela u obliznje drvo koje se srusilo od jacine udarca o njega.Ona je sad potrcala ka meni i u toj brzini sagnula se ka mojim nogama i oborila me je.(nadam se da ste razumeli, nisam znala kako drugacije da opisem)Dodjavola!Krenula sam da ustanem,ali me je sprecila bol u stopalu.Tiho sam jauknula.Prisla mi je Victoria i gledala mi je nogu.

"Sta se desilo?"upitala me je i gledala mi je u stopalo dok ga je lagano opipavala.

"Mislim da sam uganula zglob."jauknula sam kad je pocela da mi vrti zglob.Prisla je Lavrent i upitala je sta se desava.

"Uganula je zglob,valjda."rekla je Vic.Ja sam samo cutala.Videla sam tamnu senku iza Lavrent i Victorie.
Ne on opet.

"Mozete li me voditi u kucu, vrti mi se u glavi."vratila sam pogled na njih dve i one cu klimnule glavama.Pozvale su Jaspera i jos nekog lika koji mislim da se zove Mike.Njih dvojica su me odveli do kuce i uveli su me u moju sobu.Jasper mi je zavio nogu dok smo pricali kako se to dogodilo.Mike se vratio na polje za borbu.

"Jel'sad bolje?"upitao me je Jasper.

"Da,hvala ti."zahvalila sam mu se,on se izvinio i rekao je da mora da se vrati da vezba sa ostalima.

"Nema veze.Vidimo se!"mahnuo mi je i zatvorio je vrata od sobe kad je izasao.
Probala sam da se malo opustim ali nisam mogla.Stalno mi se motao po glavi onaj kovrdzavi.Jel Lavrent bese rekla da se zove Harry ili Garry?Ne znam.Ne secam se.Da li mi se samo pricinjavalo ono u sumi ili je stvarno bio tamo?Ako je zapravo bio tamo,kako je smeo da dodje na nas posed.Kako ga ostali nisu primetili?
Iz misli me je prekinulo lupanje ispod mog prozora.Ustala sam iz kreveta i osetila sam veliku bol u nozi.Aaaa dodjavola!Jebeni bol!Nekako sam dosla do prozora pogledala sam dole.Nije bilo nikoga.Zatvorila sam prozor.Cula sam otvaranje,pa zatvaranje vrata iza sebe i okretanje kljuca u bravi.

"Živ moze da ostane samo jedan,a to cu biti JA."

18 Birthday /Harry Styles /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora