Part5:Not Again

139 24 0
                                    

Opet je pocela da me hvata nervoza.

"Ne,ne opet."rekla sam sebi.

"Luise sta 'ne opet'"upitala me je Lavrent gledjuci me u oci.Ne mogu joj reci.Mislice da sam luda.

"Nista...zaboravi."rekla sam joj.Podigla je ruke u znak predaje i povela je mene,Angelu,Jaspera i Victoriu u ogromnu kucu koja se nalazila na kraju Londona.
Seli smo za ogroman porodicni sto i cekalo smo da Lavrent pocne svoju dugu dosadnu pricu.

"Ovako.Danas sam saznala da se na isti dan kad se Louise rodila rodio se Harry Edward Styles..."da,samo sam cekala taj trenutak kada ce da kaze tu vest...
Naglo sam ustala i zapocela sam pricu.

"Ne!Nema rata!Nema ubijanja!Pre nego sto sam se probudila sanjala sam sta ce se dogoditi!Isto bi onako izletela iz auta i trcala bi i onda bi me Jasper uhvatio i nesto mi blebetao i onda bi me doveo do vas i onda bi mi svi cestitali i uveli di me u ovu kucu i Lvrent bi ispricala ovo sto upravo jeste!"svi su me gledali zabezeknuto.

"I onda bi Angela rekla da neko od nas dvoje treba da se ubije!I Jasper bi rekao da to znaci rat!I ja sam se probala suprotstaviti ali ne,vi ste me poveli.Opkolili smo kucu tog Stylesa i on i neki stariji covek su docekali mene i Victoriu ispred njihovih vrata.I onda su Lavrent i ostali istrcali i poceli su da se kolju...I u medjuvremenu mene je taj novorodjeni ubio talo sto je zabio neko koplje u moj stomak..."ostala sam bez daha.Ne znam ni sta sam sve rekla.Lavrent je krenula nesto da kaze ali nije.

"I sta sad?"upitala sam.

"Moramo nesto isplanirati."rekla je Angela.

*******

I da,evo nas.U sumi iza kuce.Na nasem polju za vezbanje.Tu ce da me poducavaju.Valjda cu nesto nauciti.
Jasper mi je prisao i nasmesio mi se.

"Da se trkamo?"upitao me je.

"Haha,naravno...dokle trcimo"rekla sam i primremila sam se.

"Do terena za borbu i nazad....Priprema,pozor......sad!"rekao je,a ja sam pocela da trcim brzinom svetlosti.Sve se maglilo oko mene.Mojim vampirskim pogledom sam mogla uociti ogromnu livadu.Dosla sam do ivice i brzo sam protrcala nazad.Osvrtala sam se iza sebe i videla sam Jaspera iza sebe.Skocio mi je na ledja i nasmejao se.

"Brza si..."rekao je kroz smeh i okrenuo me je.Priblizio se mom licu.Lagamo mi je dodirivao usne...Sta to radi?Ponovo se nasmejao i skocio je sa mene.Krenuo je da trci.Ja sam polako ustala i pogledala sam u daljinu.
Mogla sam da ga vidim.Onog kovrdzavog manijaka koji je trebao da me ubije.Imao je tako mracnu facu,a crvene oci su se mogle uociti iz velike daljine.Nosio je crni ,dugacki kaput i crne pantalone.Cisto olicenje zla...Gledao je u mene i nije skretao pogled.Izgledao je ljuto.Cula sam glasne korake koji dolaze.Ubrzo sam mogla da ugledam moju ekipu.

"Louise Elena,pobogu!Gde si bila, znas kako smo se uplasili!"Victoria se proderala.Ja sam vratila pogled u pravcu gde se on nalazio.Nije ga vise bilo.

"Jel me cujes?"opet se proderala..

"Da cujem te.I nije se nista desilo.Trkala sam se sa Jasperom i onda sam se saplela i pala.Nista strasno.Idemo?"svi su krenuli,a ja sam se jos jednom osvrnula iza sebe.

Jesam li ga ja to stvarno videla,ili mi se pricinjavalo?




Ee ovako ...nastavka nije bilo dugo jer nisam imala inspiracije.Mislim da ce nastavci sad biti redji.U sledecim partovima vas necu vise smarati sa ovim obavestenjima....com i vote...

18 Birthday /Harry Styles /Onde histórias criam vida. Descubra agora