1.Bölüm /İlk gün

63 6 0
                                    

Multimedia da Özlem var.

____________-___________

Annemin bağırmasıyla yataktan kalktım.Çünkü okulun ilk günü geç kalmak istemezdim.Kalktım ve şort eteğimle lakosumu geçirdim üzerime.Ölü gibi banyoya giderken annemden azar işittim."Kızım el yüz yıkanmadan üst giyilir mi?".Annemi takmamaya çalışarak elimi yüzümü yıkadım.Sonra saatin gelmesini bekledim.Annem ne kadar söylese de kahvaltı yapmadım.Kim kalkar kalkmaz kahvaltı yapar ki?Babam giderken öpmeyi unutmadım.O arada okul harçlığımı da kaptım tabii ehehe.

Yolda yürürken Yaprak'ı gördüm. Birlikte okula giderken de saçmaladık(saçmalanmaztaranırçokkomiğim).

Okul bahçesinde top oynayan 9. Sınıflar vardı yine.

İlk gün hiç değişmez zaten.sonra doluştukça çığlık atmayı unutmayan kızlar ve birbirlerini döverek hasret gideren erkekler büründü gözüme.

Çağla'yı kapıda görünce bizde diğer kızlar gibi çığlık attıktan sonra da kendimizce hasret giderdik.

"lan kızım hiç gözükmüyosunuz."dedi Çağla. Ben de " Kızım evden çıkıyomuyuz ki görüşelim?"dedim.

Böyle konuşurken müdür sınıflarımızı söylemeye başladı. İlk Çağla'nın sonra da benim adım okundu. İçimden umarım Yaprak da bizim sınıfa gelir diye düşünürken sırada beklemeye koyulduk. Biraz sonra da Yaprak koşa koşa yanımıza geldi. Yes be!! Üçümüz sevinç dansı yaparken sıraya bir taş gelince dondum kaldım. Bu insansa biz neyiz? Ya da biz insansak bu ne?

Yaprak ve Çağla nereye baktığımı görünce onlar da dondu kaldı tabii.

Müdürün sesiyle kendimize gelip önümüze döndük. Müdür konuşurken ben çocuğa kaçamak bakışlar atıyordum. Çocuk ona baktığımı bir iki kere anlayınca önüme dönüp bakmamaya çalıştım.

Sınıfa geçince Yaprak ve Çağla birlikte oturdu, ben de onların arkasına geçtim. Çocuk sınıfa gelirken tuvalete gitmişti. Ama çok tatlıydı. Herkes bir yerlere oturunca yanımın boş olmasına şükrettim. Çünkü ben rahat olmayı seviyorum. Dakika başı eteğimi düzeltemem öyle.

Hoca sınıfa girip kendini tanıttı. Matematik öğretmeni olarak iyi bir hocaydı. Hoca konuşurken o taş çocuk kapıyı tıklayıp sınıfa girdi. Hocadan özür dilerken kızlar salyalarını akıtarak çocuğa bakıyorlardı(Ne kadar baksalar boş, göklerden gelen bir karar vardır ehuehu). Çocuk sınıfa göz gezdirdi. Boş olan bir ben bir de çirkef bir kız vardı. Benim tarafa doğru geldi ve sırada durdu. İkimiz birbirimize bakarken çantamı kendime çektim ve çocuk yanıma oturdu. Ben tabii bi çekindim ama kızlarla konuşurken unuttum gitti. Sonra onlar konuşurken kağıt kalem çıkarıp bir surat çizmeye çalıştım. Övünmek gibi olmasın ama gözleri bayağı güzel çizmiştim.

Ben öyle çizerken çocuk küçük bir kağıda bir şeyler yazıp bana verdi.
"İlk olarak güzel çizim ikinci olarak eteğini düzeltsen iyi olacak yan sıradaki hiç iyi bakmıyor."

Okumamla yan sıradaki çocuğa baktım sonra baktığı yere baktım. Eteğimbde bayağı yukarı çıkmıştı hemen düzeltip çocuğa minnettar bir ifadeyle baktım.

././././././././././././././

Çıkışta eve giderken yolda kızlarla konuşuyorduk. "Özo yanındaki çocuk çok ama çok yakışıklıııığ!"dedi Yaprak.Biz çocuk hakkında konuşurken karşı kaldırımda o çocuğu gördüm. Demek bizim tarafta oturuyor.Giderken bizim Nine Bakkal'a girdik. Ben kendime abur cubur aldım.
Berata da bir tane petito.Berat benim 5 yaşındaki kardeşim oluyor bu arada. Biz çıkınca çocuk çoktan gözden kaybolmuştu.
Yol ayrımında kızlarla vedalaşırken eve girdim. Berat'a petitosunu verip odama geçtim.

Abur cuburlarımı yerken çocuğu düşünüyordum. Abur cuburlarımı poşete takıp odamın penceresinden yan binanın boş evinin açık camından içeri fırlattım. Tam arkamı dönüp odadan çıkarken poşet odama atıldı. Bir an yerimde sıçradım.
Karşı pencereye bakarken o çocuğu gördüm.

Pencereden bana bakıp sırıtıyordu?!?!!

_______________

Evett nasıldı ilk bölüm?

Evleri Taylor swift-you belong with me'deki gibi düşünebilirsiniz.

Okuyanlar çok güzeller

Kütüphanesine ekleyenler çok tatlılar

Voteleyenler birtanecikler, aşklar

Voteleyin please

Öptüm

PENCERE AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin