ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM O YÜZDEN YORUMALRINIZI BEKLİYORUM YANLIŞLARIM VARSA SÖLİYİN LÜTFEN
hayır yani ölmek istiyosan niye beni seciyosun anne git kafanı falan matkapla del kendi kendinin ırzına geçip uçutumdan atla zaten ceki cen gibi kadınsın dimi ama
Bikere o chuky chen değil, tamam mı?
siz bilmiyosunuz ben napiyim
aha ayak sesleri gelmeye başladı vee beklenen ses " kız eftelya kalk hadi ilk günden geç kalma "" ben eftelya değilim eftelyayı kaçırıp öldürdüler "
annem kapıyı açarken ben yorganı kafama cektim "geveze geveze konuşma eftelya " anneme, tamam der gibi kafamı sallayıp yüzümü yıkamaya gittim... formamı beş dakakda giyip aşagı indim kahvaltı masasından ağzıma biseyler tıkıştırıp kapıya yönelirken " ben kaçtım "diye bağırdım "
servistekilerin kötü bakışları eşliğinde servise binerken hepsine dönün lan önünüze bakışı attım anlamadılar tabi ...
ben otururken arkadan çakma sarışın bi kız anlamış olucakki " daha ne bakıyosa mal mal" dedi sonra bi kaç kızla gülüştüler tabi ben dururmuyum ayağa kalkıp " eğer bi daha böyle kelimeler söylersen seni kıçından nefes alıcak haline getirim haberin olsun ha bu arada senin bana mal diyen o ağzını 4'e katlar kat yerinden... neyse benim de küfrümün bi standartı var gerisini hayal gücüne bırakıyorum sarı ciyan"
ben bunu söyleyip otururken hic sesini cıkarmadı ... herneyse okula vardığımızda servis şöförümüz vakas abi "hadi geldik gençler inin" herkes yavaş yavaş inerken bende herkesin cıkmasını bekledim servisten inip okula ilerliyodumki biri arkmdan"eftelya " diye bağırdı arkamı dönüp sesin sahibine baktım sen kimsin ya ben bunları düşünürken bagıran kişi yanıma varmıştı bile "meraba eftelya nasılsın"
bende anlamadığım icin ancak."kimsin " diyebildim çocuk önce bozuldu sonra toparlayıp " sen şu sahadaki kız değilmisin hani futbol oynayan"
diyince bende " evet oyum nolmuş " dedim oda elini uzatıp " ben çağrı " dedi büyük bi özgüvenle bende elini sıkmadan "iyi" diyip arkamı döndüm gitmek icin aklıma birden ilk dersimiz geldi neydi ya ...
buldum kimya ıy lanet lanet lanet .
sınıfa girer girmez bi kız aradım tanışmak için en sonunda bi kızın yanına oturup elimi uzatım ve " meraba ben efltelya" ben böyle diyince kız elimi tutu ve sıcak bi gülümseme eşliğinde "bende gizem " gizemle biraz derste konuştuk, tenefüste kantine indik yine o çağrı denen çocuğu gördüm sonra kafamı cevirdim gizem birden beni düşünceketimden alıkoyup " yarın okul cıkışı biseyler yapalım mı ?" ben tam.olur dicektim ki gizemin elindeki tepsi yere düştü ben ilk gizeme sonra baktığı yere baktım bu sarışın böyek havalı tip bi cocuktu gizem niye bu kadar tepki verdiyse ... gizemi dürtüp "hadi ama gizem uyan artık geldik "gizem önce kafasını sallayıp bana döndü sonra bisey olmamış gibi tekrar koluma girdi adını bilmediğim sarışın çocuk benim omzuma carpınca bende kendimi yerle yapışmış bir vaziyette buldum o çakma sarışında arkada gülüyodu yerden kalktım ve hic bozuntuya vermeden arkası dönük bi şekilde duvara. yaslanmış çocuğun omzuna dokunup bana dönmesini sağladım bana dönünce yumruğu suratına geçirdim önce biraz affaladı ama. gözlerini bana doğru çevirdi bağırarak " sen az önce bana vurdun. öylemi ozaman keni elini kesmek isticeksin cünkü ben daha beterlerini yapcam " bende "o zaman elinden geleni ardına koyma" ... sonra ikinci derse girerken bu cocuğun adının rüzgar olduğunu gizemden öğrendim. al iste bide rüzgar cıktı basıma
ben neysem ya bu belalar da hep beni buluyo okuldan geldiğimde annem evde yoktu hayır insan bi.not bırakır falan diye düşünürken masada bi not gördüm kızım ben sultan teyzen.gile cıkıyorum sen evden bir yere ayrılma
bu annelerin 6. hissi çok dehşet verici ya korkuyom valla ben. annem kesin mit ajanı falan bizi öldürmeye gelmiş olabilir süpheliyim kafamı dalgınlıktan alan zil sesi oldu kapıya
kosarken geldim diye bağırdım tabi zil hala calıyo "lan geldim patladınmı"
kapıyı açınca cığlık attım ve kapıyı kapattım"Allah 'ım lütfen şu an bütün insanlar ölsün ben hariç " diyip kapıyı açtım demekki kabul olmamışki ömer abimin sesini duydum "hayır patlamadım çatladım " onu içeribuyur edip mutfağa kahve yapmaya gittim hani şu içinekahve konulan tencere gibi olan şey nerdeydi ya onun ismi vardı ama ben şimdi onu düşünemem kahveyi boşverip çay yaptım karsılıklı icerken " ömer abicim yanlış analma hani gelmenden çok mutlu oldum ama niye geldin yani seni sevmediğimden değil yanlış anlama " ömer abi çayından bir yudum alıp" bilmezmiyim beni ne kadar çok sevdiğini" bende şirinca sırıtıp kafamı salladım ...annem.daha sonra gelip ömer abiyi görünce sevinç nidaları attı sonra üst komşumuz necati amca sesleri duyunca eve hırsız girdi sanıp tüfekle bizim evi bastı ...günlük rutinlerimiz böylelikle tamamlanmış oldu annemde beni odama. yolladı yatıyım diye pijamalarımı giyip dişlerimi fırçaladım tam yatcaktım ki çatıdan sesler duydum yatakta doğruldum ve "aha varya bu sefer sağlama hırsız" dedim kendi kendime ... necati amcayı.mı uyandırsam acaba yok yok şimdi. rahatsız etmeyeyim ben onu şeyederim.şimdi evet bizi öldürlermi diye. değil de necati amca rahatsız olur diye düşünüyodum ruh halim yine halay çekiyo kapıyı açıp odadan cıktım ve catıya gittim orda bi karaltı gördüm evet evet bi karaltı gördüm sanli demek istesemde durumun cidiyetini kavrayıp sustum hic konusmadınki mal diyen ic sesime kötü bakışlar attıp.ilerlemeye devam ettim hayır iç sesimin benimle aynı tarfata olması gerekiyoken niye böyle şeyler diyosa ben böyle düşünürken bir ses daha duydum bu sefer damdan aşağı sarkıp göz gezdirdim bi tane adam son model arabasına binip gaza bastı ve hızla göz önünden kayboldu ...
odamın kapısını kapatıp yatğa geçtim ve düşünmeye başladım son model bir arabası olan biri niye hırsızlık yapsınki sonra amann diyip yattım
***Sabah yine uyanma faslımızdan birini geçiriyoruz ha ömer abi yanımda yanımda dediysem başımda bit elinde benim yorganım diğer yanda saatim "münevver teyze senin bu kızın uyanmıyoo" dedi o harfini uzatarak o harfi münasip yerde inen yolcu gibi hasas bir yerlerine zorunlu iniş yapar inşallah .... sabahki işlerimi bitirdiğime göre kahvaltıya gururla inebilirim kahvaltıya inip kahvaltı ettim çok.zekiyim hehe kahvaltıya inilinca kahvaltı edildiğini nasılda biliyorum ben bu kadar zeki olmamalıyım beni bu ülkeden sürecekler...
yine servise bindim servise binince bi sesler duydum adının ayça olduğunu öğrendiğim sarı çiyan bugün gelmemis bende sevinçten ayağa fırlayıp "Allah öldümü acaba kesin ölmüştür" herkesin bana baktığını görünce sesimin alçaldığını hissetim " yani öyle diil yani insallah ölmemiştir" iyice tüy diktiğimi farkedip " herneyse" diyip yerime oturdum ...
okula gelince daha ilk dersten herkesin beyni burnundan.akacak kıvama gelmişti bugün cıkışta gizemle buluscaktık
***
"gizem kızım olmaz" evlerine gittiğimden.beri yalvarıyo
"ya eftelya lütfen valla bi saatlik yemin ederim.sonra geri gelcez ya lütfen "
"tamam baş belası tamam ama bak bi saatlik "
"peki" dedi şirince sırıtıp ...
yolda yürürken
"yok alışveriş yok topuklu ayakkabı yok bilmem ne basımın etini yedin git eczaneden bana bi hap al gel hadi"
"tamam be tamam gidiyoz bekle burda "
o kapıdan içeri girerken kafamı yukarı kaldırıp kendimi rüzgara bıraktım elimin üstünde bi el.hissedince hemen gözlerimi açtım "rüzgar" diyebildim Sadece
sırf şu mal yüzünden rüzgardan da nefret etmeye başladım
"çekil lan basımdan mal" diyip kuvvetlice itirdim önce sustu ve sonra bileklerimi tutu
"bak klişelikten hoşlanmam ve şu anda sana bişey yapcağımı sanıyorsan yanılıyorsun standartlarımın.altındasın"
bunları söyliyip giderken ardında sinir krizi geçirmiş beni bıraktı gizem yanıma gelip "iyimisin" diyene kadar dünyadan soyutlanmıştım "iyiyim" dedim bende alışverişten sonra kafede oturduk ona herseyi anlatıktan sonra ağzının yerle bütünleştiğini gördüm "vaay neler olmuş ben eczanedeyken mi oldu bütün bunlar ?"
"evet bu başka bi çocuk gizem"
"ne yani ondan hoşlanıyomusun eftelya "
"salak salak konuşup benim sinirimi bozma hoşlansam niye yumruk attıyım "
"o da doğru ama nasıl başka bi çocuk onu anlamadım "
" yani diğerlerinden farklı onu diyorum"
"ilginç neyse düşünmeyelim bunarı "
"neyse sen aldıysan alıcağını gidelim "
"aldım ama sen bişey almadın ""ben iyiyim böyle saol "
***arkadaşlar uzun bir bölüm oldu beğenmediğiniz yerler varsa yorum ve beğendiğiniz yerlere de vote bekliyorum
SİZİ SEVİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ ERKEK
AdventureHissedildiğin kadarsın sen bense yokluğun kadar varım.... TANITIM Hayır yani ölmek istiyosan niye beni seciyosun git kafanı matkapla del ... kendi kendinin ırzına geçip uçurumdan bırak dimi ama ceki cen gibi kadınsın yani anne Bikere o chuky chen...