Sonunda ! Bu lanet yerden çıkıyorum . Acaba beni buradan neden daha önce almadılar ki ? 16 yaşına gelip uslanmamı mı beklemişler? Ama ben
küçükken de usluydum .Tabii siz şimdi bu kız neler saçmalıyor diyosunuzdur, o yüzden ben herşeyi anlatayım.
Ben Doğa Görmez (Tabi kide görüyom ), 16 yaşındayım . Annem ve babam biz küçükken ölmüş.
Dikkatinizi çekerim biz diyorum çünkü bir abim var. O da erkek yurdunda kalıyor. Ben açıkçası bu yurttan kurtuluyorum diye zil takıp oynayabilirim.
Ve şimdi amcam bizi buradan alıyor. Sonunda lan! Gidiyom be ohhh.Valizimi topladıktan sonra amcamın yanına indim,bekletmeyeyim adamı
Bakarsın almaktan vaz geçer. ALLAH KORUSUN! Dayanamam öyle şeye.Neyse iç sesimle konuşmayı kesip hayatıma dönelim.
Kapıyı çalıp içeri girdim .
Doğa - Ben hazırım , çıkan biliriz.
Aykut Amca - Hadi çıkalım o zaman . Sizede iyi günler Nurten Hanım.
Nurten Cadısı (müdür)- Sağolun ( nasıl yazılıyordu unuttum) Aykut Bey .
Odadan çıkınca Ancak konuşmaya devam etti.
Aykut Amca - Şimdi Barış ' ı almaya gidicez sen bahçede beklersin.
Doğa - Tamam amca .
Barışların yurda gelince çıkışa yakın bir banka oturdum . Çoğu erkek bahçedeydi ve beni gören bazıları ıslık çalıyor laf atıyordu.
İç ses : Ne duruyon kızım git dal işte . Nurten i dövdüğünü düşün gerisi kolay.
Tabiisi iç sesimi dinlemedim her iç sesimi dinlesem ben şu an hapishanede olurdum amk , ya ne sandın .
Aha! Barış geliyo. Yanına gidecekken kolumdan çekiştirilerek rakamı döndüm.
Çocuk - Güzelim nereye böyle yol göstereyim mi ?
Doğa - Lan olum mallaşmayın bi!
Barış' a koşup sarıldım . Onu çok özlüyorum lan ben . Ayrıldığımda onu şöyle
bi süzdüm .Doğa - Aman da aman benim abim ne de çirkinmiş be!
Barış- Doğa sen git doktora görün öyle gel.
Doğa - Üşeniyorum beybisi sonra artıkın.
Amcamda gelince eve gittik. Oha! Artık bi sarayda yaşıcam!
****************************
Medya : Doğa
Sevgili okurlar eğer uzun ve çok bölüm istiyorsanız oy vermeniz ricada bulunulur. Mesela az dan başlayalım 3 oy verin yazayım ne kadar çok o kadar bölüm ne de olsa.