Severek yazdığım kısa bir bölüm oldu. Lütfen oy verin ve yorum yapın. Okuyan herkes oy verse veya yorum yapsa bile istediğim başarıya ulaşırım. Umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar emmilerim...
Dean Ağa yatağından soluk soluğu uyandı. Çok garip bir rüya görmüştü. Henüz cübbesini bile takmadan içeriye Sam daldı.
"Dean neler oldu bilimezsin gari" dedi Sam. Oda soluk soluğaydı.
"Anlayıvermezsen nasıl biliyiverem Şeytanın çocuğu" Dedi Dean öfkeyle.
"Töbe de Ağam. Neyse dinliyiver. Bir rüya görmüşüm bugün. Rüyamda Lucifer adındaki şeytan bana "bedenini elegeçirivermeme izin ver gari" diyodu. Dean ne kadar korktum bilemezsin. Bedenimi alıverecek diye." Dedi derin derin nefes alarak Sam.
"Ulaa ne dirsiiin. Dinle hele bende rüya gördüm. Benim bedenimi de baş melek Michael elegeçirivermek istiyodu. Bende yuk ulan diye bağırdım ona." Dedi Dean Ağa.
"Len! Neler oluveri anlamadım gari." Dedi endişeyle Sam Uşak.
"Şimdi anliveririz gari dur hele." Diyerek telefonunu eline aldı Dean Ağa.
"Alo, benim gari benim Dean Ağa. Heh Cas emmi sana bişey soruvermem lazimidir. Köy kahfesine geliverir misin buluşuruz. Tamam saol hadi imanlı günler." Diyerek telefonu kapattı Dean Ağa.
"Abooo ben abdest almayi unuttum aliverim gideriz." Diyerek lavaboya koştu Sam Uşak.
"Napivericem ben bu deli Uşakla" diyerek güldü Dean.
1 saate Winchester Emmiler evden çıkmıştı. Dean Ağa bir elini sallaya sallaya diğer elinide tesbihini döndüre döndüre kahveye girdi. Arkasından da Sam Uşak girdi.
Kahvede Dean'ı gören gençler elini öpmek için eğilince Dean izin vermedi ittirdi gençleri.
"Kolay gelsin yeğenlerim." Dedi ve yan masadaki Castiel'in yanına oturdu.
Sam'e oturacak sandalye kalmamıştı.
Bunu fark eden çaycı hemen ayaklandı."Ulaa hemen biriniz Sam Uşağımıza sandalye getiriverin. Ayakta mı kalıversin koskoca Ağa'nın gardaşı" diye bağırdı çaycı.
İki dakika içinde sandalye gelmiş Winchester ve Cas Emmiler konuşmaya başlamıştı.
"Cas Emmi, bilirsin sen köyümüzün en bilge imanlısısın. Sana bir şey danışmanız gerektir." Diyerek gördükleri rüyaları anlattı Dean Ağa.
Cas biraz düşündü.
"Dean Ağa bu çok basittir. Siz imanda sınır atlamışsınızdır. Size bir ödül verilmiş olabilir yada imansızlıkta sınır atlamışsınızdır. Buda size cezadır. Meraklanmayın gari bidaha görüverirseniz gelin konuşalım bu derde dur diyiverelim." Dedi Cas Emmi.
Dean Ağa teşekkür edip masadan kalktı. Kardeşi Sam de hemen peşinden kalktı. Dean elini kalbine koyup ilk Cas Emmiye sonra kahvedeki herkese selam verdi.
Daha sonra cebinden bir poşet çıkardı. Ve Cas'e uzattı.
"Kabul ediversen sevinirim gari." Dedi Dean Ağa.
Sam sandalyede asılı olan Dean'ın ceketini yavaşça Dean'ın omzuna yerleştirdi.Winchester Emmiler gidince Castiel hediyesine bakmak için poşeti açtı.
Gördüğü şey karşısında gözleri doldu. Aldığı en harika hediyedi!
Dean'ın hediyesi HACI YAĞIYDI!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winchester Emmiler
HumorOnlar Winchester Emmiler; Sam Uşak ve Dean Ağa... Dostları Castiel ve Bobby Emmi... Onların köyünde dostluk vardı. Ta ki bir güne kadar... Bir şey bütün huzuru bozuyordu. AMA WİNCHSTER EMMİLER HUZURU BOZANI BULUP YOK EDECEKLER! Onların bu korkunç...