Bölüm8: Gafir Dean Ağa

131 15 16
                                    

Emmilerimmm yeni bölüm geldi!! Düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim... Iyi okumalar

-


- Lucifer'ın Sam ve Castiel Emmi'nin yanına gelmesi üzerinden tam 1 yıl geçmişti. -

Sam Uşak o gün hobalaya zıbalaya tarlaya ilerliyordu, hava güneşliydi. Yolda Boby Emmiyle karşılaştılar.

''Ula Sam Uşak napirsin burda?'' diye sordu Bobby.

  ''Napak Emmim darla işleri var gari, Dean yokken ben bakmak zorunda kalıverdim'' dedi hüzünlü hüzünlü Sam.

'' Ula susak bugün günlerden nedir sen bilmiyir misin?'' diye cırlayınca Bobby, Sam Uşak elindekileri fırlatıp camiye doğru koşmaya başladı.

''Ula Emmim unutuvermişim cuma namazını gari. Gusura kalma ben bi koşu kılıp geliveririm kahveye'' Diye arkasına bağırarak Sam.

Sam Uşak, kan ter içinde camiye vardı. Abdestini alıp namazını kıldı. Camiden çıkmaya hazırlanırken dua eden biri dikkatini çekti. Arkandan aynı Dean'a benzeyen bu kişiyi Sam Uşak iyice merak edip yanına yaklaştı.

Yavaşça o adamın omzuna dokundu ve....

Karşısında DEAN AĞA duruyordu!

''Ula Dean Ağammmm'' diye ağlamaya başladı Sam.

''Gardaşım benim'' diye bağırarak Dean Ağa'da ona sarıldı. 

''Ula Ağam, kaç haftadır yokisin meraktan öldük, neden gelivermedin gari'' diye sordu merakla Sam.

''Sam Uşağım ben yeni geliverdim dünyaya. Cehenneme yolladılar beni gari. Neler çektim bir ben bir Allah bir de Lucifer biliyor gari. Bende hazır gelmişken iki rekat namaz gılıverim dedim. Cuma günüdür ya susak unuttun mu?'' diye kardeşini sarıldı Dean Ağa.

İki kardeş kol kola zıbalaya hobalaya kahveye girdiler.

Kahvede Dean Ağa'yı gören emmiler gözleri yaşlı Dean'ın elini öpmeye koştular. 

''Ula Emmiler bir sakin olun gari. Öpmeyin elimi duruverin!!'' diye bağıran Dean Ağa tabureye çöktü.

''Ağa'mıza hepimizden çay ver çaycı Hüseyin'' diye bağırdı Sam Uşak. 

Hep birlikte gülüşüp eğlenirken içeri birden Castiel Emmi girdi.

Dean ve Castiel uzun süre birbirlerine baktılar. Aşk dolu bakışmaların sonunda. Dean Ağa ayağa kalktı ve Cas'e doğru koştu kollarını açıp. Cas'te aynısını yaptı.

Türk filmlerindeki gibi bir sahneden sonra sımsıkı sarıldılar. Bütün Ağalar gözleri yaşlı onları izledi.

Tam herşey harika giderken. Castiel cebinden çıkardığı kocaman sopayla Dean Ağa'nın kafasına vurdu.

''Ula Manyak. Madem geldin cehennemden haber versene gafir.'' diyerek kafasından oluk oluk kan akan Dean Ağa'ya bağırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Winchester EmmilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin