Lily bola plná očakávania a nervozity. Bol to jej prvý deň v novej škole. S jej bratom a rodičmi sa sem presťahovali. Dôvodom bola práca otca.
Ponúkli mu vyšší plat aj lepšie zamestnanie. Čo sa týkalo mami, bola tehotná. Presnejšie v ôsmom mesiaci, takže prácu zatiaľ nepotrebovala.„Kde si toľko Ben!" zakričala naštvane na brata. Už dobrých desať minút stepovala pred dverami.
„Veď už idem!" zopakoval. Lily si štastne povzdychla, keď zbadala bratocu blonďavú hlavu.
„To ti trvalo," odrfkla si.
„Len sa nepototo," prevrátil očami a zabuchol dvere.
Cesta do školy trvala len pár minút, keďže bola takmer vedľa nich. Keď uvidela veľkú oranžovú budovu, jej nervozita sa zvýšila ja maximum.
„Neboj, to bude dobré," chytil ju za ruku brat a usmial sa na ňu, keď zastali pred jej triedou. Keďže Ben bol od nej o rok starší chodil do inej triedy.
Pri tomto zistení sa ešte viac zhrozila.Po tom čo ju brat nechal samú stáť pred dverami nevedela čo robiť. Mala veľkú chuť utiecť a ležať vo svojej izbe. Popri tom vyžierať chipsy a byť až po hlavu zababušená v deke.
Všetky pohľady jej potenciálnych spolužiakov ju nesmierne znervózňovali.
Nevydržala to a utekala na dievčenské záchody. V strede svojej cesty však do niekoho narazila.„Dávaj pozor, maličká," započula chrapľavý hlas. Dotyčný pred ňu nastavil ruku a ona si až vtedy uvedomila, že leží na zemi.
Vďačne ju prijala a postavila sa. Keď sa pozrela na jej 'záchrancu' takmer jej vypadli oči. Nikoho krajšieho predtým nevidela. A takto to začalo.
Jedným nevinným pohľadom.
Jedným nevinným týždňom.
A jedným nevinným mesiacom.Narodil sa jej malý braček Tom, a samozrejme prvý komu o tom povedala bol Patrick.
Stali sa z nich najlepší kamoši, ba možno niečo viac.Lily si však nechcela priznať, žeby sa do tmavovlasého podivína mohla zamilovať. Bolo to predsa nemožné!
No po dvoch mesiacoch už to vedela naisto. Bola doňho zamilovaná až po uši. Chcela mu to povedať, ale bála sa.
Určite ju vysmeje. Ale možno jej city opätuje...V ten deň sa mali stretnúť. Lily bola odhodlaná mu to všetko povedať. Vlastne....mali ísť spolu na ples. Na maturitný ples!
Ešte stále sa spamätávala z toho, že ju pozval. Mal predsa na výber toľko dievčat! Možno....možno to cíti tak aj on. Možno to nakoniec dopadne dobre. Možno majú šancu na spoločnú budúcnosť....„Tak čo hovoríš?" postavila sa pred mamu, ktorá na rukách držala malého Toma.
„Zlatko, si nádherná. Ak sa do teba ten Patrick ešte nezamiloval, tak určite rýchlo zmení názor." usmiala sa na ňu. V Lily vzbĺkol malý plamienok nádeje.
O chvíľu započula trúbenie auta. Stiahol sa jej žalúdok. Znova mala chuť utiecť, no niečo jen v tom zabránilo.
Schmatla tašku a utekala k autu. Uvidela Patricka ako sa opiera o čierne, luxusné auto.Keď ju zbadal, myslel si že je nejaká princezná. Od úžasu zabudol zatvoriť ústa.
„Pozor, ešte ti tam vletí mucha," povedala pobavene.
„Ja-ja....si nádherná," usmial sa a ona sa zapýrila. Neznášala keď sa pri ňom červená.
Dorazili pred školu a Patrick jej ako správny džentlmen otvoril dvere. A viete čo? Znova jej do líc vstúpila červeň. Ešte štastie, že vonu bola tma.
***
„...tak nejak sme sa dali dokopy," nevinne sa usmiala na kamarátku.
„A to mi hovoríš len tak?! Chodíš s Patrickom! A ten od prvého ročníka nemal žiadnu babu!" vykríkla Vicky vydesene.
„No a? Bolo na čase to zmeniť," povedala Lily nezaujato.
„Ach bože. Len aby to neskončilo katastrofou." zamrmlala Vicky, no ona ju veľmi dobre počula. Radšej to nekomentovala.
Ubehlo šesť mesiacov a stále boli spolu. Bolo to ako z nejakej rozprávky! Neustále ju prekvapoval romantickými prechádzkami a darčekmi.
Patrick však raz musel na týždeň odísť za tetou do zahraničia. Keď sa konečne po týždni mali stretnúť, Lily sa na neho neskutočne tešila.
Prišla na miesto kde sa mali stretnúť a všimla si niečo nezvyčajné.
Niekto bil malého chlapca uprostred chodníka.
Ten kričal až nakoniec stíchol. Lily veľmi dobre vedela čo sa stalo.Zrazu sa útočník postavil a podišiel ku žene, ktorá stála vedľa neho.
Lily si ju až dovtedy nevšimla.
Pobozkali sa. Vlastne sa bozkávali. Keď sa od seba odtiahli útočník sa otočil rovno ku Lily.Chvíľu sa na seba zdesene pozerali, no on sa spamätal prvý a aj s tou ženou utiekli.
Lily vedela, že urobila chybu. Ak by tam prišla Patrick by ju zrejme dobil do krvi.Ako sa v ňom mohla tak zmýliť?
|The end|
Venované LovaticAlex ♥
[Part 4]
YOU ARE READING
Princess in real life
Short StoryLegenda hovorí, že princovia na bielom koni neexistujú. ••• Štyri krátke príbehy o tom, ako by mohol vyzerať osud modernej princezny.