77 okuyucu olmuşuz çok thankssss sizi sefiyommmm Multimedya Cansu
"Mini tiki hığk bir sincap doğmuştu hığk Balkonuma konmuştu hığk"
"Derin kaçma gel buraya!"
Yağız arkamdan bağırıyordu ama ben denize doğru koşuyordum.Kendimde değilim napabilirim.
"Islanma bak abini aradım geliyormuş."
"Banane Banane şimdi hığk öpcemm sjsjsjsjjsjsjsjsnjsjsjsjjdjdjdjdjdj!!!!!"
"Derin bak zorlaştırma gel şuraya!!"
"YAĞIZ BENİ YAKALAY- AYYYYYYYYY
YA BIRAK BENİ İNİCEM OFFFFF YHAAA "Evet Yağız beni kucağına almıştı benim için denize girmişti.
Derin gerçekten sarhoşken hiç çekilmiyorsun.
Iç ses çocuklara selam söyle sjsjsjsjsj
Mal mısın off neyse bb ben senle uğraşamam.
Bb.Ay yerim ben bu Mükoşu ayy kerataya bak sen.
Mal gerizekalı salak yha.s.s.s.
"Derin sen iyi misin yüzün bir tuhaf hal aldı."
"He iyiyim daha daha ne olsun işte yuvarlanıp gidiyoruz."
"Bak abinler geliyor."
Baktığı yere baktığımda hiç tanımadığım bir grup gencin buraya geldiğini gördüm.
"Onlar kim?"
"Abin,ablan ve arkadaşların."
"Yo ben onları tanımıyom.Ama şu maviş yakışıklıymış senin kadar olmasada."
"Anlamadım."
"Neyi?"
"Neyse boşver.Deniz valla kardeşin kör kütük sarhoş oldu.Önce sahildeki voleybol filesinin üstünden atlamaya çalıştı ,kediler ile sohbet etti,tanımadığı adamlara yavşadı,sonra şarkı söyleyerek denize girdi."
Deniz denen çocuk sinirli bir şekilde bana bakıyordu.
"Ay merhaba hıgggk bennn benim adım neydi? hıgğk neyse Ayy senin gözlerin hıggk ne kadar güzel adın ne?"
Herkes şaşkınlık ile bana baktı.
"Ne hıggk var yha nyse hıgkk ben Mükoşla sohbet etcem bye "
"Mükoş kim be?!"dedi Deniz denen çocuk.
"He Mükoş hıkg o şey yha benim iç ses.Knk Müko ord mısın hıgkk?"
He noldu manyak jojuk.Penguyle sohbet ediyordum.
Yha knk yha sakın Pengu'yu kötü işlerine sokma valla yapıştırırım bi tane.
Mal ben içindeyim sen kendine vurmadıkça benim canım acımaz(burda piç smile yapıyor tabikisi)
"Görürsün hıgk sen şimdi." dedim.Ve kendime osmanlı tokadı yapıştırdım.
"NAPIYON SEN GERİZEKALI!!??"diye bağırdı mavi gözlü kız.
"Yhaaaa çok hıgkk acıdı lan."
Uzun bir aradan sonra kısacık bir bölüm ile karşınızdayım aslında biraz daha okuyucu gelsin öyle yazıcaktım ama dayanamadım.Neyse bye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonibon(Düzenleniyor)
HumorHerşey Derin'in abisi ve ablası ile birlikte Bodrum'a gitmesiyle başlar.Derin Lise birden beri aşık olduğu çocuk Yağız ile tekrar karşılaşınca işler karışır