Butikte Kavga

48 5 0
                                    

Multimedya Derin'in aldığı ayakkabılar.sjsjjsNeyse iyi okumalar.

Bu ne ya of başım çatlıyo.Dur ya en son ne oldu ben bira içtim ee gerisi yok herhalde eve geldim.Üstümde pijamamda yok dün giydiklerim var.Yataktan ayaklarımı sarkıtıp halıaşkımla 8643789014567 saat bakıştıktan sonra odamdaki banyoya girdim.Evet ODAMDAKİ altını çiziyim odamdaki ban-of başım çatlıyo.Banyoma girip yüzüme soğuk su çarptım.Biraz iyi gelmişti ne zaman başım ağrısa böyle yaparım.Denendi onaylandı.Aşağı indim.Sanırım abim ve ablam uyuyordu.önce bir tane ağrı kesici içtim sonra kahvaltı hazırlamaya üşendiğim için neskuyik ve sütü kaseye koydum.Neskuyikimi yedikten sonra yukarı odama çıktım.Çantamdan telefonumu aldım.

56 cevapsız arama Nööö lan bu ne?

36 FamilyÖküz Abim

10 Kodadıiğrençespiri Ablam

5 Caner Lan ben bunu ne ara kaydettim?

5 Cansu Sanmıyorum bunları telefonuma kaydettiğimi sjsjs.

Oha ama hepsi dün aramış herhalde merak ettiler.Aman neyse dedim ve instagramda dolaşmaya başladım.

"Derin!" ablam içeriye uçtu.Gerçekten ben ciddiyim bildiğin uçuş yaptı.Kendini frenlemeseydi camdan uçacaktı.

"Napıyon ya ne var?"

"Hiççç dün neler oldu hatırlıyon mu?"

"Yo sadece partiden kaçışımı sonra Yağız ile bira içtiğimi hatırlıyorum.Ayy sakın abime söyleme!"

"Abin biliyo zaten sen sonra sarhoş oldun Yağız bizi aradı.Sen kendine tokat falan attın."

"Nöaaa Hayırr ya ben öyle bişey yapmamışımdır.Neyse ben kuaföre gidiyom.Şu andan itibaren depresyondayım bulaşmayın bana."

"He tamam bende kahvaltı edicem zaten."dedi ve odadan çıktı.

Evet arkadaşlar genelde depresyondaki insanlar evden dışarı çıkmaz evde oturup kokuşurlar ben ise kuaföre giderim.Çünkü evde oturursam eski günlerim aklıma geliyor.Düşüncelerimden arındıktan sonra banyoya girip kısa bir duş aldım.İç çamaşırlarımı giydikten sonra 57384012344321 saat boyunca valizim ile bakıştım.Evet valiz ne yapayım dolaba yerleştirmeye üşendim.En sonunda yüksek bel kısa bir kot şort üstüne siyah üstünde pizza desenleri olan bir tişört giydim. Sonra siyah dizime kadar gelen ince bir çorap giydim.Ayağımada yeni aldığım siyah pullu supergalarımı giydim.Saçlarımıda kurutp taradıktan sonra düzleştirdim.Sonra yüzüme bb krem sürdüm,dudağı-mada çilekli lipbalm sürdükten sonra gözüme ince bir şekilde eyeliner çektim.Telefonumu,anahtarımı ve paramıda cebime sıkıştırdıktan sonra aşağı indim.

"Abla ben çıkıyorum abime söylersin."dedim ve evden çıktım.
Yağızların evinin önünde sarı uzun saçlı mini etekli elinde valizi olan bir kız duruyordu.Bir kaç saniye sonra yağız kapıyı açtı ve kıza sımsıkı sarıldı.İyide Yağız'ın kardeşi yoktu ki.
Of kim bu kız.Hızlıca önlerinden geçtim.Caddeye çıkınca bir taksi çevirdim ve bindim.

*******________********

Parayı ödeyip kuaförden çıktım.Saçlarımı siyaha yakın bir kahveye boyatmıştım uçlarıda mordu.Zaten benim kendi saç rengim kahverengiydi.Ben sarıya boyatmıştım.Okulum özel okul olduğu için sorun olmamıştı.Canım evede gitmek istemiyorduki.Napsam acaba diye 8665544124 dakika bekledikten sonra denize girmeye karar verdim.Ama yanımda bikinilerim yoktu.O yüzden vazgeçtim.Caddede gezmeye karar verdim.Küçük şirin bir butiğe girdim.Gözüme son kalan rengarenk bir şort takıldı.Hemde bana tam olacak gibi gözüküyordu hemen depar attım ve şortu askıdan çektim ama benimle aynı anda bir kadında çekmişti.

"Şortu ver işi zorlaştırma."dedim.

"Ayyyy onca ban cakktttoooamm."

Ağzına sıçıyım senin.O nasıl bir konuşmak ya.Bide ağzında sakız var.Tam sürtük ya.

"Ver önce ben aldım hem senin silikonlu götüne girmez o."

"Saannn kaammee kocaa götlü diyosann."

"Sürtük"dedim ve yüzüne yumruk attım.Çığlık attı.Bende hemen şortu elinden çektim ve kasaya koştum.Şortu alıp butikten çıktım.Valla depresyondanda çıktım kızı dövünce.Şortta çok güzel ya.Önüme bir ayakkabı mağazası çıktı.Hemen girdim.

"Buyrun efendim hoş geldiniz."

"Hoşbuldum hoşbuldum."dedim.Ve bir kaç çift tumblr ayakkabı aldım.Mağazadan çıktıktan sonra bir taksi çevirdim.Çok değişik oldu lan.One öyle yok taksi döndürdüm neyse ya.Taksi evin önünde durunca indim.Yağız'ın evinin ışıkları yanmıyordu.Herhalde bir yere gittiler.Neuse diye geçirdim içimden.Anahtarı deliğe soktuktan sonra çevirdim.Anahtarı soktum fesatlaşmayın.Kapıyı açıp

"BEN GELDIM HOŞGELDIM.HOME HOME SWEET HOME.MERHABA EV SAKİNLERİ!"diye bağırdımve salona geçtim.

Ben;şok ben;iptal ben;vefat

Çok heyecanlı yerde bıraktım.Ama yarın kimin geldiğini görüceksiniz.Çünkü en yakın zamanda 2 bölüm yükleyeceğime söz verdim.Bu arada hızlı yazdığım için yazım hataları var.Düzenlemeyi düşünüyorum.Fakat kısa olduğu için biraz daha bekliycek hadi bye.

















Bonibon(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin