Hayriye Cadıgarısından Kaçış

38 6 3
                                    

Çok uzun zamandır wattpad'e giremedim.Hatta telefonumu elime bile alamadım.Cezalı olduğum için babam bir hafta telefonumu benden aldı.Aslında evde olsa bulabilirdim ama babam(doktor) hastanedeki dolabına götürdü.Neyse cezam bitti fakat telefonun şarj olması bir gün sürdü.Sonra telefonumla biraz hasret giderdik.Bu arada ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...

Yeni instagram hesabım=bilgesuyurtdas en çok orada aktifim.
Multide bölüm şarkısıda var.
______________________________________

Evet şu anda karşımda mahallenin dedikoducu teyzesi 'cadıgarı Hayriye' duruyor.

"Hayriye Teyze?" dedim şaşırmış halde.

"Ne duruveriyon gare elimi öpüver."

Poşetleri yere bırakıp yanına gittim.Ve elini öptüm anlıma koydum.

"Gı Çırpıbacak senin bu saçlarının hali ne oluvermiş gare.". İşte başlıyoruz.

"Hayriye cadıgarı-yani teyzecim bu yeni moda zaten morlar gidicek sonra."

"Ne terbiyesiz oluverivermişsin sen birde cevap veriveriyo gare."

"Hayriye teyze ben bir ablama bakıyım."dedim ve Road Runner hızında mutfağa gittim.Yemin ederim beş dakika daha dursaydım psikolojim altüst olurdu.

"Derin saçlarına ne yaptın?" şaşkınca bana bakan ablama baktım.

"Ee nasıl güzel olmuş mu?" dedim saçlarımı şekilden şekile sokup poz vererek.

"Maymum götüne benzemiş."dedi ciddi bir şekilde.

"Kıskanç köpek.Ee abim nerede?"

"Hayriye Teyzeye çekirdek almaya gitti."

"GI NERDE GALIVERDİNİZ DERYA BEN DAHA SANA DORUNUMU GÖSTERİVERCEM."

Ablam çayları tepsiye koyup içeri gitti.Bende poşetleri alıp odama çıktım.Aldığım şortu giydim.Üstüne beyaz düz bir tişört giydim.Birde yeni aldığım pembe ayıcıklı spor ayakkabılarımı giydim.Saçlarımıda ev topuzu yapıp boy aynamın önünde geçip kendimi süzdüm.Çok tatlıydım yine her zamanki gibi.Hiç bir zaman seksi bir genç kız olamadım.Aman banane beni seven böyle sevsin.

'Sen sevsini mevsini bırakta abin saçlarını görünce ne diycek asıl.'

Doğru Müko yha ben en iyisi Hayriye Cadıgarısı görmeden kaçıyım gece eve dönerim.Zaten abim uyumuş olur.Yarın söylerim artık.

'Evet hadi bye '

Ayn Müko.Bye.

Çantamın içini boşaltıp eşyalarımı pembe düz bir çantaya doldurdum.Sessizce merdivenlerden inip mutfağa girdim.Arka bahçe kapısını açıp arka bahçeye gittim.Havuzun yanından geçip duvarın önünde durdum.Çok uzun bir duvar değildi ama yinede uzundu.Üstünde çıkıntılar vardı.Çıkıntılara basa basa duvarın en üstüne oturdum.Ee ben jimnastikçiyim.Atlarım ya evet evet atlarım ben.Ayağa kalkıp takla atarak aşağı indim.

"Her zamanki gibi formumdayım."dedim. Önüme baktığım bir tane teyze beni alkışlıyordu.Teyzeye başımla selam verip yürümeye devam ettim.Biraz yürüyüp sahile geldim.Ayakkabılarımı çıkartıp elime aldım.Kumda yürümeye başladım.İskeleye çıktım.En uca gidip oturdum.Ayaklarımı denize soktum.Gözlerimi kapatıp.Mis gibi deniz kokusunu içime çektim.Arkamda bir nefes hissetince Arkama döndüm.Oha lan ayı gibi köpek.Ayağa kalktım.

"Hıırrrrrrrr" Köpek bir adım daha atınca dengemi kaybedip Çığlık atarak denize düştüm.

"Çok pard- Derin?"

"Kaya?"

_____________**********_______________

Yağız'dan

Yataktan kalktım ve sevgilisinden ayrılmış apaçiler gibi biraz bekledim.Dün Derin'in yaptıkları aklıma gelince gülümsedim.Deli Kız.

"Dingdangdong!!!!(zil sesi)"

Kapı çalınca aşağı inip kapıyı açtım.Çocukluk arkadaşım Melis?Ellerini hemen boynuma doladı.Eskiyden onunla sevgiliydik ama ben onu sevmiyordum.Sadece çocukluk arkadaşım olduğu için onu kırmak istemiyordum.Onu seviyormuş gibi davranıyordum.

"Ee sarılmıycak mısın?"dedi.Ellerimi beline koydum.

"Seni çok özledim.Sevgilim."

___#########_____#######___#######

BÖLÜM SONU
MUTLAKA OKUYUN!!!

KISA BİR BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM.YAĞIZ'IN AĞZINDAN'DA YAZDIM.BU ARADA YAZIM HATALARI VAR ÇÜNKÜ TELEFONDAN YAZIYORU.BU ARADA DERIN'İ ELLE FANNİNG YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM.









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bonibon(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin