BÖLÜM - 3

16 2 1
                                    

Hikayeyi okuyanlar ve destekleyenler teşekkürler.

Karşıma baktığımda iki kişi bir çocuğu dövüyordu tam gidecekken esnaflar ayırdı.
Çocuk kaldırıma oturmuştu. Bersu ve ben yanına gittik "İyimisin, kavga ederken gördük seni." Dedim. O ise "İnsan değil bunlar 2 kişi durduk yere önümü kesip yumruk atmaya başladılar." Dedi bıkkınlıkla devam etti. "Kübra'dan uzak dur dediler. Bende hayır deyince vurmaya başladılar." Dedi ve sustu. Bersu "Kübra kim?" Diye sordu. Çocuk ise "Sevgilim ikimiz de birbirimizi çok seviyoruz. Bana bulaşan çocuklardan biride Kübra'yı seviyor zannedersem. Neyse ben Kuzey." Bende "Ben Bertuğ buda kardeşim Bersu tanıştığımıza memnun olduk." Kuzeyde aynı şekilde karşılık verdi. Kuzey'e telefon numaramı verdim. Açıkcası kanım ısınmıştı o çocuğa mert birine benziyordu.
Acaba Çağan ne yaptı? En iyisi aramak...
"Efendim Bertuğ." Dedi yorgun bir sesle. "Çağan, merak ettim seni iyimisin?" Çağan hayattan sıkılmışcasına "Annem işte.. herzaman ki gibi Bertuğ biliyorsun. Öz annem olmasına rağmen böyle davranıyor. Artık üzmeyeceğim kendimi merak etme." Böyle demesine sevinmiştim. "En iyisini yaparsın." Dedim. "Bence de Bertuğ. Ben yatıyorum iyi geceler." Dedi ve telefonu kapattı. Bersu hemen sordu "Çağan nasılmış?" Diye. "İyiymiş kendini teselli etmesini iyi biliyor." Dedim. "İyi o zaman. Ben yatıyorum Bertuğ iyi geceler sana." Bende öyle karşılık verdim. Bersu "Bertuğ hava soğuk üşüyorum. Yanında uyusam olur mu?" Dedi masumca. "Tamam canım kardeşim uyuyabilirsin." Dedim ve yattık. Kardeşimi herkesten çok seviyorum. Kıskanıyorum birisi üzer diye. Ondan başka kimsem yok, onun da benden başkası yok. Keşke annemiz ve babamız bizi böyle yalnız bırakmasaydı...

Devamı için vote ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜLÜŞÜN AŞK KOKUYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin