Yazın Makyaj Yapmak

166 2 0
                                    

Tekrar merhabaaa herkese :) Belki yaz bitmek üzere olabilir ama ben yinede bu yazıyı paylaşmak istedim sizlerle.
Malumunuz yaz gelince terlemek kaçınılmaz oluyor. Fakat okulda makyaj yapamayan liseli kızlar, tatile gidenler yaz aylarında daha güzel ve bakımlı olmak adına makyaj yapıyorlar. Eğer yaz aylarına uygun ürünlerle uygun şekilde makyaj yapmıyorsanız hem cildinizin nem dengesini bozabilir hemde sivilcelenme yaşayabilirsiniz. Kötü görüntüyü saymıyorum bile.

Ben normalde Üniversiteye giderken bile fondöten asla kullanmıyorum. Zaten hiç fondötenim yok ve almayıda düşünmüyorum. Elimde 2 tane BB krem var. Biri Garnierin diğeri ise Maybelline'den. Havalar ısınmaya başlayınca Maybelline kullanıyorum çünkü mat bir yapısı var. Garnier ise daha sıvı. Eğer elinizde Garnier gibi daha sıvı bir ürün varsa cilt tonunuza uygun veya transparan bir pudrayla üstünden geçtiğinizde yine matlık sağlayabilirsiniz. Hemde ürünü yüzünüzde sabitlemiş olursunuz. Bu tavsiyem ilkbahar aylarında kullanmanız için geçerli. Yazın ben asla ve kesinlikle cildime güneş kremi ve normal nemlendirici hariç kapatıcı hiç bir şey sürmüyorum. Eğer gerçekten çok çok önemli bir şey yoksa mezuniyet, çok yakın birinin düğünü gibi mesela yüzünüze ne fondöten ne bb krem sürmeyin. Sivilce problemi yaşıyor olabilirsiniz ama emin olun yüzünüze sürdüğünüz ürünler bu sivilcelere yenilerini eklemekten başka bir şey yapmayacaklar. Kendinizle barışık olun. Mesela essence markasının sivilce kurutucu kremi var ona bir göz atın derim. İlla bir fondöten veya bb krem uygulayacaksanızda lütfen yazın güneşten cilt tonunuzun değiştiğini unutmayın ve gidip cilt tonunuza uygun bir ürün alın. Geçenlerde bir kız gördüm yaklaşık 25 yaşlarındaydı. Boynu, kolları gerçekten çok güzel bronzlaşmış fakat yüzüne sürdüğü fondöten muhtemelen kışın kullandığı fondöteni ve hayalet surat gibiydi. Un kurabiyesi suratlı olmuştu resmen. Böyle komik duruma düşmemek için dikkatli olun. Gözaltı kapatıcısını ise ihtiyacınız varsa uygulayın . Eğer ciddi gözaltı morluklarınız varsa ve bu sıcaklarda gözaltı kapatıcınızın dayanıklı olmasını istiyorsanız üzerinden mutlaka bir kerede pudrayla geçin. Çok daha uzun süre dayanacağını garanti ediyorum.
Benim gözaltlarım çok mordu. Ama artık günde 8-10 bardak su içmeye ve uyku saatlerime dikkat etmeye başladım. Gerçekten gözaltı morluklarım yok oldu bile diyebilirim. Önceden gözaltı kapatıcısı sürmeden dışarı çıkacağım zaman kendimi hasta gibi hissediyordum. Ama artık rahatlıkla kapatıcı sürmeden çıkıyorum. Bir de gözaltı kapatıcınızı yarım ay şeklinde değil birazcık yanaklarınıza doğru indirip üçgen şeklinde sürün. Daha detaylı bilgi için youtube da gözaltı kapatıcısı uygulamaları yazabilirsiniz.
Yazın far kullanmaktan asla çekinmeyin. Eğer elinizde varsa özellikle ışıltılı pembe, gri, beyaz ve sarı tonlarını kullanın. Bronzlaşınca çok yakışıyor. Benim far paletim flormardan ve sadece bu renklerden oluşuyor. Maskara sürecekseniz denize havuza girmeseniz bile waterproof olmasına dikkat edin. Eyeliner sürmek ise alışkanlığınıza ve isteğinize kalmış. Birde göz pınarlarınıza birazcık beyaz far, aydınlatıcı gibi bir üründe uygularsanız çok daha enerjik görünürsünüz. Yanaklarınıza, bronzluğunuza uygun ister pembe ister şeftali tonlarında hafif allık uygulayın. Dudaklarınızada hem makyajınızdaki renklere(far rengi, allık rengi) uygun hemde cilt tonunuza yakışacak bir ruj veya parlatıcı sürebilirsiniz. En son olarak da isterseniz hem ferahlık veren, hemde makyaj kalıcılığını arttıran bir sabitleyici sprey sıkabilirsinİz. Uygun fiyatlıları flormar ve Avonda mevcut.

Gelelim en önemli kısıma. Diyelim ki tavsiyelerim doğrultusunda yaptınız makyajınızı. Birde cilt tipinize (yağlı, kuru gibi) uygun bir makyaj temizleme suyu edinin. Eğer Maskara kullanıyorsanız ve waterproof ise çift fazlı bir makyaj temizleme suyunuz mutlaka olsun. Çünkü normal makyaj temizleyiciler yeterli olmuyor ve hem silmek için gözünüze çok zarar verirsiniz hemde Maskara çıkmazsa kirpikleriniZ dökülebilir. Ben garnierin 400 mllik makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. Gerçekten fiyatı ve performansı yeterli. Çift fazlı olarak da diadermine kullanıyorum.
Eve ne kadar yorgun dönerseniz dönün mutlaka makyajınızı temizleyin. Gece boyunca cildinizin kendisini yenilemesine ve dinlendirmesine olanak sağlayın :))

Kızlara TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin