yelizctznin isteği üzerine geldi bu bölüm :)
Saçınıza bakım yapmaya başlamadan önce saçınızı tanımalısınız. Yağlı mı? kuru mu? Çok yıpranmış, kırılmış saç uçlarınız mı var? İlk olarak saçımıza uygun kategoriyi tespit ediyoruz. Daha sonra buna uygun saç bakım ürünleri, şampuan, saç kremi alıyoruz. Tabikide bütçemiz doğrultusunda.
Eğer saçınız yağlıysa yani yalnızca saçınızı yıkadığınız gün rahat kullanabiliyorsanız mutlaka yağlı saçlar için olan şampuan kullanmalısınız. Özellikle Clear markasını öneririm. Gerçekten çok başarılı bence. Kepek sorunu olanlar için de kesinlikle uygun bir şampuan. Ve saç dipleriniz yağlı ama uçları çok yıpranmış, kırılmış veya boyadan tahrip olmuşsa yapılandırıcı onarıcı bir saç kremi, veya besleyici kuru yağlar, argan yağı gibi ürünler kullanabilirsiniz. Fakat burada özellikle dikkat etmeniz gereken bir şey var. O da uyguladığınız kremi, yağı asla saç diplerinize değirmemek. Yalnızca saç uçlarınıza uygulamalısınız. Bunun için de Got2b saç bakım kremlerine ve Elseve mucizevi yağına bir bakın derim :) hem uygun fiyatlı hemde gerçekten süper ürünler.
Şimdi gelelim ısı uygulamalarına. Bir kere saç kurutma makinesini gerçekten ihtiyacınız varsa kullanın sadece. Yani diyelim ki akşam banyo yaptınız ve evde oturacaksınız. Bırakın saçınız kendi kendine kurusun. Dışarı çıkmayacağınız halde Saçınıza ısı vererek yıpratmayın saçlarınızı. Düzleştirici veya maşa kullanacaksanız da ısı koruyucu krem mutlaka edinin. Bunun için Got2b kreminin pembe ambalajlısına bakın derim. Uygun fiyatlı bir ürün. Gratislerde bulabilirsiniz. Watsons'da var mı emin değilim.
Malum yaz mevsiminden çıkıyoruz. 3 ay boyunca güneşten, deniz ve havuzdan yıpranmış saçlarınızın uçlarından mutlaka aldırın derim. Bende kestirdim ve resmen saçlarım kendine geldi :) 3-4 ay aralıklarla saçlarınızın uçlarından aldırmayı alışkanlık haline getirin. Böylece daha hızlı ve sağlıklı uzayan saçlarınız olur.
Saçlarınızı sürekli sımsıkı toplamaktan kaçının. Çünkü saç deriniz hava almadığı için saç kökleriniz zayıflar ve saçlarınız çok dökülmeye başlar. Okula giderken toplamak zorunluysada arada bir saçlarınızı örün. Hem zaten örgü bu yıl çok trend ;)) değişik değişik şekillerde örgülerle çok havalı olabilirsiniz. Eğer topuz veya at kuyruğu sizin vazgeçilmez modeliniz olmuşsada en azından hafta sonları vazgeçin. Saçlarınızı dinlendirin.
Saçlarınıza iyi bakın canlarım :)) Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
Non-FictionSaçtan erkek arkadaş önerilerine, kullanıp memnun kaldığım Ürünlere, sorularınızın cevaplarına, dertleşmek isteyen herkese burada yer var canlarım.