Gizemli Komutan Bölüm 2

253 25 10
                                    

David-John! Babama ne oldu dedim.

John-Hemen gitmeliyiz David hemen !

David-John babama ne olduğunu öğrenmeden hiçbir yere gitmem!.

John-Mark sen 1 yaşındayken aramıza katıldı ve o günden beri daima zaferler elde ettik.Yine bir gün Uzay üstümüze yapılan saldırılardan bir tanesinde silah makinalarımızı uzaktan yapılan bilgisayar saldırısıyla etkisiz hale getirdiler.Askerlerimiz korkuktlarından onları tutamadık ve kaçışmaya başladılar.Sadece Baban ve ben kalmıştık Üstte, fakat düşman sayıca üstündü.Baban o gün bana seni ve anneni anlattı.Baban seni kurtarmam için bana emir verdi ve gitmemi söyledi.Baban şu an o üstte düşmanların rehineleri arasında David!.Şimdi senin yapman gereken babanın kaldığı yerden devam edip Hayatı boyunca Devletine hizmet etmiş Mark'ın oğlu olduğunu göstermen gerek.Hadi David fazla zamanımız yok.

David John'un dediklerine inanmış gibi görünsede aklında bazı sorular kalmıştır.Bu soruların cevaplarını bulabilmesi için John'un dediği yere gitmesi gerektiğini düşünür.

David-Tamam John.Gidelim.

John David'in gideceği yerden kaçmaması için etrafı görmesini istemez bu yüzden John David'in gözlerini bağlar.Geldikleri yer yerin yaklaşık 50 metre altına kurulmuş küçük küçük odalardan oluşmaktadır.Gizemli yapısıyla birlikte bu odalar bir çıkmazı andırmaktadır.David nereye geldiğini anlamaya çalışırken John buna fırsat vermez ve davide özel program dahilinde hemen çalıştırmaya başlar.

David artık yeraltı bölmesine alışmak üzeredir.David yoğun spor koşulları ve silah eğitimi alır.David buraya gelme amacının aklındaki soruların cevaplarını bulmak istemesiydi.David bu sorular yüzünden sürekli eğitimde başa dönmektedir.David bu soruları aklından bir türlü atamamaktadır.Babasına ne oldu? Babası iyi bir komutan ise niye devlet komutanı için hiçbir girişimde bulunmaz?. David bu sorular içinde boğuşurken John'un anlattıkları ve en son babasının yanında John'un bulunması David'in kafasını iyiden iyiye karıştırmaktadır.

David daha babasını tam olarak tanımamaktadır.Aklındaki bu soruların cevaplarını ise babasını daha iyi tanırsa ulaşabilecektir. Bu yer altı bölmelerinin bir odasında ise tabiki Bilgiİşlem odası vardır.Bilgi İşlem odası devletin tüm askerlerinin,komutanlarının,ajanlarının ve tüm operasyonlarının tutulduğu bilgisayarlar mevcuttur.David babasına ait bilgileri öğrenmek içinde yeraltı bölmesinde bulunan bilgisayarlardaki bilgilere ulaşmak zorundadır.Fakat bu hiçte kolay bir şey değil Çünkü David bu bölmede sadece eğitim için kalmaktadır ve David'e bilgisayar bölmesinin yanına bile yaklaştırmamaktadırlar.

John-David! Eğitimin tam bir fiyasko.Silah atışın 5 üzerinden 0 Koşu performansın da olağanüstü 100 metreyi 20 saniyede koşmak nedir.Sen tam 60 günden beri buradasın David hiçbir ilerleme kaydedemedin.Sen..

David-John!Babam nasıl bir komutandı.Bunu bilmek istiyorum.Bilgisayarlara dokunmama neden izin vermiyorsunuz?

John-Tamam David sana 1 gün izin kendini topla ve Mark'ın oğlu olduğunu göster.Sana sadece şunu söylebilirim ki baban seni çok seviyordu ve baban burada olsa bu performansı beğenmezdi.

John'un son söylediği laf David'i hıslandıracak olmalı ki David'in perfonmansı her geçen gün artmaya başlar.David silah atışlarında sanki önceden numara yaparmış gibi 5 te 5 yapmaktadır.David her ne kadar mutlu gibi görünsede aklında hep aynı sorular Babama ne oldu? Babam rehin alındıysa neden o kadar iyi bir komutanına devlet sahip çıkmaz.? Bana ne olacak sonum babam gibimi olacak? David bu soruların cevaplarını bulabilmesi için bilgisayar bölmesine ulaşması gerekiyordu.David bölmeye nasıl ulaşılabileceği hakkında eğitim süresince edindiği deneyimler sonucunda bir fikire ulaşmıştı.

Hansen-David! Ne yapıyorsun burada?

David-Hansen! Eğitimden kalan sürede dinleniyordum.

Hansen-David! Geçen gün sormuştun ya hani bilgisayar bölmesine nasıl girerim diye.

David-Evet

Hansen-Oraya girenlerin listesini buldum.Bak burada kim var.

(David Hansen'in elindeki kağıda bakar.)

Hansen-John!

David-John mu? John bana bilgisayar bölmesine girmemiz yasak demişti.Sadece bilgisayar mühendisleri girebilir demişti.Neler oluyor?John nasıl o bölmeye girebiliyor.

Hansen-David ne olursa olsun kendine dikkat et.

David bundan sonra kendinin daha dikkatli olması gerektiğini düşünüyordu.Bu doğru olabilirdi.Annesinin daha öleli 1 hafta olmuşken Jonh ile tanışması yıllar sonra gelen babasının bir denizci değil komutan olduğunu öğrenmesi ve hala hayatta olduğunu öğrenmesi bunlar 14 yaşındaki David'i ürkütecek derecede sebepler.Fakat David 14 yaşında olmasına rağmen cesur bir şekilde bu olayın üstüne gidecektir.David her gün sabah 6 da kalkıyor ve 8 km koşuyor.koşudan sonra yarım saat dinlenen David bu kez de silah eğitimine geçiyor 1 Saat boyunca silah eğitimi alan David bu eğitimden sonra geri kalan kısımını matematik ve devletinin tarihini öğrenmektedir.David kalan sürede ise aklındaki soruların peşinden koşmaktadır.

David her geçen gün daha çok hırslanmıştı.David'in eğitim süreci hızla ilerliyor ve David her aşamadan çok güzel performas sergiliyordu.David Hansen ile görüştükten sonra hep John'a karşı şüphe ile yaklaşmaya başlamıştı.David her gün gece plan yapar ve bu planını sabaha karşı uygulamaya çalışırdı.Fakat şu ana kadar yaptığı tüm planlar tam bir fiyaskoyla sonuçlanmıştı.David o bölmeye girmeyi başaramamıştı.Aynı zamanda David yardımcısı ve bu yer altı bölmesinde en çok sevdiği Hansen'a her sabah o bölmeye girmenin yollarını aramasını ve john'u takip etmesini söylemektedir.

(3 yıl sonra David 17 yaşına gelmiştir.David eğitiminin sonuna gelmiştir ve yeraltı bölmesinden ayrılmasına saatler kalmışıtır.)

David-Hansen!

Hansen-David!

David-Hansen,dostum seninle geçirdiğim 3 yıl boyunca senden çok şeyler öğrendim seni hiçbir zaman unutmayacağım.

Hansen-Bende senden çok şeyler öğrendim dostum fakat vedalaşmadan önce son bir görevimiz var.

David-nedir o?

Hansen-3 yıl önce bir şeyler öğrenmiştik ve 3 yıl dan beri yaptığım araştırmalara göre bilgisayar bölümünde neler olduğuna dair birşeyler öğrendim bunları sana göstermem lazım.

David-Sen bir harihasın dostum.Çabuk göster bana.

Hansen-Burada değil David yarım saat sonra silah atış yerine gel.

David-Tamam

David büyük bir sevinçle hansen'ı beklemeye başlar.Çünkü 3 yıl süren bu soruların cevaplarını alacaktır.Bunu öğrenmesi John'un neden bilgisayar bölmesine girdiğini ortaya çıkaracaktır.

David Hansen'ın dediği yerde silah atış yerine gelmiştir.Fakat Hansen ortalarda gözükmemektedir.David Hansen'ı aramaya başlar.Hansen bir türlü ortada gözükmemektedir.Hansen'a ne oldu? Yoksa Hansen öldürüldü mü?

Hansen biraz geçte olsa silah atış yerine gelir.

David-Dostum bir sorun mu var neden geciktin?

Hansen-David! Kusura bakma dostum.

David-Hansen ne kusuru? Bir şey mi oldu?

Hansen-David! Ben gidiyorum beni kovdular.

David-Hansen görüntüler? Görüntülere ne oldu? Ne vardı o görüntülerde?

Gizemli KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin