Gizemli Komutan Bölüm 4

103 18 5
                                    

David ekibine görevleri verdikten sonra kendi odasına çekilir ve Hansen'i yanına çağırır.

David-Hansen! Bana birşeyler söylemek zorunda değil misin?

Hansen-Komutanım! Size söyleyecek birşeyim yok.Kusura bakmayın.

David-Hansen! Sende biliyorsun ki buraya gelmeden önce yeraltında bana John ile ilgili görüntüler bulduğunu söylemiştin.

Hansen- Evet sana böyle bir şey dedim fakat yanılmışım öyle bir şey yok.

David-Hansen Bana yalan söyleme.Seni John tehdit etmiş olmalı.

Hansen-Hayır David Beni kimse tehdit etmedi dediğim gibi yanılmışım sadece.

David-Tamam Hansen Şimdi çıkabilirsin.Ancak bunun peşini bırakmayacağım.Görev bitince, Babamı kurtarınca herşey ortaya çıkacaktır zaten.

Hansen odadan çıkınca David'i uzun bir düşünce kaplar.O görüntülerde ne olduğunu merak etmektedir.Ancak bunu öğrenmenin tek bir yolu vardır artık babasını bulup babasından öğrenmektir.

David ilk kez bir savaşa çıkacaktır ve eğitimde gördüğü bilgiler ile bu savaşı kazanmak istemektedir.David sadece kazanmak istemesi yetmeyeceğini çok çalışması gerektiğini bilmektedir.David bu düşünceler içindeyken kapı çalar.

David-Gir!

Hansen-Komutanım! Size yeraltından bir mektup var.

David-Masanın üzerine koy.Teşekkür ederim çıkabilirsin.

David mektubu okumadan odadan çıkar.David mektubun pek önemli olmadığını düşünsede mektup yeraltından gelen bir emir olabilir.Bunu düşünmek bile istemeyen David yemek yemek için yemekhaneye gider,yemekhanede ekiple beraber yemeğini yer ve yorucu bir günün üstüne dinlenmek için odasına doğru gider.

Her sabah olduğu gibi 6'da kalkan David eğitim süresince yaptığı koşu,atış ve taktik çalışmasını yapar.David daha sonra odasına geçer ve gözü dün gelen mektuba ilişir.David masaya yaklaşarak mektubu eline alır.David mektubu tam açacakken kapı çalar ve Hansen "Komutanım ekip taktik masasında toplandı sizi bekliyor."der bunun üzerine David mektubu okumadan kapıdan çıkar ve taktik masasına gelir.Taktik masasında bir sürpriz ile karşılaşan David "burada neler oluyor "der.

David-Sen de kimsin?

Elena-Merhaba ben Elena!

David-Senin ne işin var burada Elena! Seni kim buraya gönderdi?

Elena-Benim buraya geleceğimden haberin olması lazımdı David.Yeraltından bana böyle bir emir geldi artık bu görevi beraber yürüteceğiz.Sana da mektup yollamışlar sanırım.

David-Lanet olsun! O mektubun içinde demekki bu olay ile ilgili emir yazıyordu. Elena! Sana emrediyorum derhal geldiğin yere geri git benim kendi ekibim var.

Elena-Ben senin askerin değilim David.Ben senin Komutanınım.

David-Olamaz.Burada tek komutan var o da benim.İkinci kez emrediyorum Elena derhal burayı terket!.Sana üstlerinin emrini dinlemen gerektiğini söylemişlerdir.

Elana-David! Cezalısın yaklaşık 2 saat koşacaksın.Ben senin komutanınım. Sana üstlerinin emrini dinlemen gerektiğini söylemişlerdir.

Buna inanmayan David sinirli bir şekilde odasına gider ve masanın üzerindeki mektubu okumaya başlar.Mektupda "Merhaba David,Ben Yeraltı Komutanı Cristaldo.Sana bu zorlu görevde sana yardım edecek olan senden daha tecrübeli olan Komutan Elena'yı gönderiyorum. David! Elena senin komutanındır. Biliyorsun ki burada aldığın eğitimin başında üstlerinin emirlerini dinlemen gerektiği söylenmişti. Umarım komutanınla iyi anlaşırsın.Başarılar." yazıyordu.Bu yazıyı okuyunca çılgına dönen David sinirini atmak için koşmaya başlar.

Elena-Koş David Koş.

Gizemli KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin