Gizemli Komutan Bölüm 3

108 21 2
                                    

David-Hansen ne kusuru? Bir şey mi oldu?

Hansen-David! Ben gidiyorum beni kovdular.

David-Hansen görüntüler? Görüntülere ne oldu? Ne vardı o görüntülerde?

Hansen-David kusura bakma dostum bunu sana söyleyemem görüşürüz kendine iyi bak.

David-Hansen bana o görüntülerde ne olduğunu söylemeden hiçbir yere gidemezsin.

David Hansen'dan görüntülerde ne olduğunu öğrenmeye çalışır ikiside konuşmaya dalarki onları izleyen John'u farketmezler.

John-David! Seni ilgilendirmeyen konulara girme.

David-Jonh senin ne işin var burada?

John-David buradaki işin bitti.Yeni Görevin uzay üssümüzü kurtarmak.

David-John Hansen'ın dediği görüntülerde neler olduğunu öğrenmeden hiçbir yere gitmiyorum.

John-David! Üstlerinin emirlerini dinlemen gerektiğini öğrenmişsindir.Sana emrediyorum derhal burayı terket ve yeni görevinin başına geç.

David-John! Bunun peşini bırakmayacağım.Tamam yeni görevime hazırım fakat kendi ekibimi kurmam lazım.

John-peki David,sana sadece 1 saat veriyorum ekibini kur ve yeni görevinin başına geç.

David-John ekibimde hansen'ı da görmek istiyorum.

John-Bu asla olamaz.

David-Bu bir emirdir.John yeni görevimde sen benim komutanım değilsin.Ben senin komutanınım.John! Üstlerinin emirlerini dinlemen gerektiğini öğrenmişsindir.

John-Tamam David!Hansen da seninle birlikte fakat görüntüler hakkında hiçbir bilgi öğrenemeyeceksin.

David-Hansen! Hazırlan,yeni görevimize gidiyoruz.

David ekibine ilk olarak Eğitim boyunca hep yanyana çalıştığı ve asıl önemlisi Hansen öğrendiği o görüntülerde neler olduğunu öğrenmek için Hansen'ı yanına alarak kurmaya başlar.David yeni görevinde başarılara imza atmak için güçlü bir ekip kurmak ister.Fakat bu ekibi 1 saat içinde kurmak zorundadır.David bu yer altı bölmesinde 3 yıl boyunca eğitim görmüş ve bu eğitim sırasınca birçok arkadaş edinmiştir.David bu arkadaşlarının hepsi ile tek tek görüşmek için yer alt bölmesindeki eğitim odasında gelir.David arkadaşları ile tek tek görüşür ve bu görevin zorluklarından bahseder.Arkadaşları david'e "yanında olacağımızdan şüphen olmasın" der.David bu sözle birlikte ekibini kurmuş ve tam istediği gibi ekibindeki arkadaşlarının her birinin kendine has özellikleri bulunmaktadır.

David'in ekibinde

Hansen:kendine özgü stratejiler ile öğrenemeyeceği bilgi yoktur.

Markos:Tam bir Bilgisayar dâhisi,durduramayacağı hiçbir elektronik cihaz yoktur.

Patric:Keskin nişancı,Gördüğü her türlü canlıyı 3 km uzaktan dahi avlayabilecek seviyededir.

Jack:Mükemmel bir aşçı,Ekibin tüm yemek ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Scot:Tam bir Strateji canavarı,Düşmanın en zayıf yönlerini bulup ona göre hamleler üretebilmektedir.

Bruno:Harita uzmanı,Haritadan yer tespiti yapıp ekibi en kısa sürede düşmanın bulamayacağı yere götürür.

Daniel:Araba uzmanı,Savaşta gerekecek tam teşkilatlı arabaları hazırlar.

David ekibini kurmuş ve ekibindeki kişilerin özellikleri ile tam istediği güce ulaşmıştır.Tabikide herşey bu kadar kolay değil.David ekibinin birbirine uyum sağlaması için öğrendiği ve doğuştan içinde olan liderlik gücünü ortaya koymak zorundadır. David ekibi ile daha rahat çalışabilmesi için öncelikler bir yer bulmak zorundadır.Çünkü David artık yeraltı bölmesindeki işi bitmiştir.Bu yer arama işini de David bizzat kendisi üstlenir ve sakin geniş bir yer aramaya başlar.

David tam istediği gibi bir yeri şehrin yaklaşık 20 km dışında kimsenin olmadığı yerden 550 metre yüksekteki dağı seçer.David buraya kendi merkezini kurmak ister ve ekibini buraya getirir.David ekibi ile tüm gerekecek tüm malzemeleri listeler.Yemekhanesinden silahatış yerinden koşu pistine kadar herşey düşünülür ve ona göre bir liste oluşturulur.David yeraltı bölmesine giderek

John'a bu listedeki yazılanları temin ettirmesini söyler.John listeyi eline alır ve bir göz atar.

-Yemek masası

-Araba

-Silahlar

-Koşu Bantları

-Tahta

-Ps3

Ne? Ps3 mü? David Bu nedir?Ps3 ile mi kurtaracaksınız üssü?

David-Sen sadece o listedekileri getir.Gerisine karışma.

John Listedeki yazılanları temin eder ve David'in yanın getirir.David kısa zamanda istedikleri olduğu için sevinir ve ekibi ile malzemeleri dizayn etmeye başlar.

Artık yer hazır sıra çalışmaya geldi.David Ekibini toplar ve görev hakkında kısa bir özet geçtikten sonra ekibine "bir program dahilinde çalışacağız ve bu görevi en az kayıpla kazanacağız.Siz burada benim sadece askerlerim değil birer arkadışımsınız,Biz burada bir Aileyiz..bunu hiçbir zaman unutmayın!. Bu görev süresince hiçkimse birbirinden üsttün değildir.Herkese verilen görev sorumluluk bellidir.Bunun dışına çıkan emirleri dinlemeyen kim olursa olsun suçu vatana ihanettir.Bu yüzden herkes kendine verilen görevi kanının son damlasına kadar yerine getirecek ve bunun için çalışacağız.

Scot! Sen düşmanımızı araştır,kaç kişiler,ne kadar cephaneleri var bunları yarın görmek istiyorum.Bruno! Sen bölgenin haritasını çıkar,kaldıkları bölgeleri,nöbet tutan askerlerin yerlerini,en kötü durumda nerede korunabileceğimizi,Daniel! Senden isteğim en zorlu koşulda bile dayanacak tam zırhlı bir araç yapmanı istiyorum. Marcos! Sende ellerindeki silahları mümkün olduğunca imha etmeni istiyorum.

Jack! Senden de mükemmel bir yemek yapmanı istiyorum Aç Ayı oynamaz!.

Scot- Emredersiniz Komutanım!

Bruno- Emredersiniz Komutanım!

Daniel- Emredersiniz Komutanım!

Marcos- Emredersiniz Komutanım!

Jack- Emredersiniz Komutanım!

Gizemli KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin