Gizemli Komutan Bölüm 6

72 15 7
                                    

David yaklaşan doğum gününü sabırsızlıklar beklemektedir.David doğum günün sevdiği tüm arkadaşlarını çağırır.David ile Elena son birkaç gündür iyi anlaşamasada doğum gününe çağırır. David olacaklardan habersiz bir şekilde doğum gününü bekler.Elena doğum gününe çağrıldığı için çok mutlu olur.Çünkü ona göre sonunda hedefine ulaşmış olacak ve David'in annesiden kurtulacaktır.

David'in annesi kumral saçlı 1.80 boylarında güler yüzlü bir insandır.Annesi artık hayatın ona verdiği derslerden olacak ki karşısına çıkan sorunlardan mutsuz olmaz.Hep güler yüzlü anne kendi sonunun olacağı doğum günü partisinin tüm hazırlıklarını birer birer bitirir.

Artık Doğum günü vakti yada Annenin Son günü vakti mi?

Sabah erkenden uyanan David heyecandan duramamaktadır .Hemen odasından çıkıp Mutfağın yanındaki odadan içeri girip annesinin üstüne atlayarak kaldırır. Annesi yine güler yüzle David'e dönerek "Günaydın Oğlum ".der.Annesi yatağından kalktıktan sonra odadan çıkıp yüzünü yıkamak için lavobaya gider.Daha sonra David ile son kahvaltılarını yaparlar.

John hain planını tekrar takrar Elana'ya anlatmaktadır."Elena sakın seni farketmsinler.Sen orada David'in doğum gününe gelmiş birisin sadece,Yapacaklarını anladın mı?",

"Evet".

David ile annesi kahvaltılarını yaptıktan sonra yavaş yavaş evi süslemeye başlarlar.Evin her tarafı süslerle doludur.Annesi oğlunu son kez göreceğinden habersiz bir şekilde son pastasını yapmak için mutfağa gider.Pasta David'in istediği gibi olacak.Büyük içi muzla donanmış, dışı çikolata sos ile kaplanmış bir pasta olacaktı.

Akşam oldu, artık david'in arkadaşları gelmeye başladı.Elena şüphe uyandırmamak için ne en başta ne de en sonda gelmişti. Herkes geldikten sonra Parti başladı.Müzikler eşliğinde David eğleniyordu. Herkesin oyuna daldığı bu sırada Elena planını uygulamaya başlamıştı. Elena Annenin yanına gelip "Affedersiniz ben içecek almaya gidiyorum.Sizde bir şey istemisiniz. "Keşke istemeseydi ama annesi'de bir bardak su istedi.Bu durumdan çok memnun olan Elena mutfağa doğru yöneldi ve ilk önce suyu doldurup cebindeki ilacın yarısını bardağa boşalttı.Arkasını dönüp kendi içeceğini doldurmak istemiş ti ki. Kapıdan içeri girip su dolu bardağı içmesi ile bir olmuştu Cristian'ın.Elena ne yapacağını şaşırmış bir vaziyette Cristian'ı azarlıyordu."O su David',in annesinindi Nasıl içersin O suyu"

Elena hiç bir şey çaktırmamak için yeni bir su doldurdu ve vakit kaybetmeden suyu anne'nin yanına götürdü. Anne suyu bir içişte bitirdi.Elena panik içerisindeydi.Bir an önce oradan uzaklaşmak istemişti.Fakat bunu yaparsa onun yaptığı anlaşılabilirdi.Elena bir köşeye çekilip izlemeye başladı.

Anne pastayı getirmek için mutfağa yöneldi.Mutfağa geldiği sırada Paniklemiş olan Elena'nın düşürdüğü ilaç kutusunu gördü. Anne hiç şüphelenmedi İlaç kutusunu cebini atıp pasta ile içeri geldi.

Pasta'yı gören David ve arkadaşları müziği kapatıp Pastanın etrafına sıralandılar.Anne David'e dilek tutmasını söyledi.David Dileğini tuttuktan sonra Anne pastayı kesmek için eline bıçağı almıştı ki İlaç etkisini göstermeğe başlamış olmalı ki.Anne Bir anda yere yığıldı.Çok geçmeden Cristian'da yığıldı.Çocuklar panik içinde bağrışmaya başladılar.David çok kormuş bir vaziyette "Anne..Anne..Anne" diye bağırıyordu. David telefona sarıldığı gibi ambulans çağırmıştı.Ambulans biraz geç kalmıştı.Ambulans geldiğinde ise anne çoktan felç olmuştu.Cristian ve Anne çok dayanamadı ve sadece 1 kaç saat içerisinde ölmüştü.

Polis evin etrafını kapatıp içeriden kimseyi dışarı çıkmasına izin vermedi.Polis çocukların hepsini sorgulamaya başlamıştı.Sıra Elana'ya geldiği sırada Dışarıda bir polis memuru Elinde bir ilaç şişesiyle içeri girmişti.

"Nedir bu?"

"Bir nevi İntihar İlacı Efendim. Annenin Cebinde bulduk.."

"Annenin cebinde mi buldunuz..."

Gizemli KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin