Miriba arkadaşlarr :D Evet çok uzun süredir yb gelmiyordu. Ama bu gün kuzenimle konuşurken acaip ısrar edince bende yazmaya geri döneyim dedim :D Artık daha sık yb yazmaya çalışıcamm. Hem kendi creepypastalarım hemde başka creepypastalar gelcek. Hadi başlıyalımm :D (Resim ekletmiyor bu ne gıcık oldum.)
Eyeless JackMerhaba,Benim adım Mitch.Bugün sizlere yaşadığım deneyimimi anlatıcağım.Bu olay "paranormal" yada gerzek insanların tarifi "Olağan-üstü Fenomen" mi bilmiyorum açıkcası inanmıyordum. Taaki o şey beni ziyaret edene kadar.. Şimdi kendimi paranormal saçmalığın içinde hissediyorum.
Kardeşim Edwin ile taşınalı 1 hafta oluyor.. Evimiz mühürlendikten sonra, eşyaları yerleştirmeyi bitirdim. Edwin taşınma fikrimi beğenmişti, 10 yıldır bir birimizi görmemiştik, Gerçekten çok heyecanlanmıştım.1 Hafta sonra sabahleyin, dışardan hışırtı leri geliyordu.. Bunun bir rakun olduğunu sanmıştım ve umursamayıp uyudum. Ertesi sabah Edwine bunu söyledim Edwin'de onayladı.
Sonraki gece nasıl oluyorsa penceremin hızlı bir şekilde açıldığını duydum, Hemen odaya fırladım ve etrafa baktım fakat hiç bir şey görmemiştim. Ertesi gün, Edwin Beni görünce sini düşürdü. En yakın aynanın yanına gidip kendime baktım. Sol yanımda büyük bir bıçak izi vardı.
Hastaneye hızlıca yetiştiğimde doktor bana uyur-gezer olduğumu söyi. Fakat sonra benim kanımı donduracak bir şey gösterdi. T-Shirt'ümü gösterdi ve üstünde böbreklerimin olduğu tarafta kesikler vardı. "Sen nasıl oluyorsa sol böbreğini kaybettin. Nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrimiz yok. Üzgünüm Mitch." Sonraki gece benim kırılma noktam.Gece yarısında, Gerçekten korkunç bir görüşüm vardı.Siyah kapişonlu ve karanlık mavi bir maskeli burunsuz veya ağızsız bir varlıkla yüz yüze bakışıyorduk.Beni korkutan şey bu varlığın gözü yoktu. Sadece boş, siyah oyuk. Varlığın göz çukurlarında siyahlık vardı. En yakındaki kamerayı yakalayıp bir fotoğraf çektim. Suratını teklemeyi durdurdum ve koşmaya başladım,Cüzdanımı aldım. Paraya ihtiyacım olucaktı.Kardeşimin evinden koşarak kaçtım. Kendimi bilinçsiz bir şekilde hastanede buldum.Doktorum içeri girdi. "Bir İyi ve bir kötü haberlerim var Mitch.. İyi haber; Minör yaralanmaların var ve ailen seni almaya geliyor.. Kötü haber; Kardeşin bir.. şey tarafından öldürüldü.. Üzgünüm." Ailem beni Edwin'in evine pılı pırtımı toplamam için gönderdi,Odama girdikten sonra.. Korktum. Fakat sakin kalmaya çalıştım.Kameramı aldım sonra ablumlerimin arasında ölü bir insanın fğrafı vardı.Holün ilerisinde Edwin'in bedenini buldum ve yanında yatan küçük bir şey vardı.O şeyi aldım ve ailemin arabasına girdim.Ve o şeye baktım.. Ve kustum. Tuttuğum şey yarısı yenmiş ve çalınmış böbreğimdi.. Ve üstünde siyah bir madde vardı.
Biraz kısa oldu ama daha uzun creepypastalar gelir yakında :D (Alıntıdır.)