911 Operatörüyüm

81 7 1
                                    

Ben bağzı siteleri gezerken bu creepypastayı buldum :D Umarım seversiniz ve bağzı cümleler anlamsız olabilir çünkü bunu ingilizceden çevirdim. İyi okumalar :D

''911, acil durumunuz nedir? " 

"Evet, merhaba, um ... Bu biraz garip oluyor ama evimin ön bahçesinde tökezleyerek yürüyen bir adam var."

"Afedersiniz bayım tekrar edebilirmisiniz?"

"O hasta, ya da kayıp, ya da sarhoş, ya da onun gibi bir şey. Ben sadece bir bardak su almak için uyandım, o pencereden biraz uzakta... Yolunda olmayan bir şeyler var. "

"Adres, efendim nedir?"

"Pinella Pass 1617 Quarry Lane"

"Ben bir takım araba göndermek için gidiyorum,  ama yol biraz uzun. Evde yalnız mısın bayım? "

"Evet, ben yalnızım."

"Tüm kapı ve pencere kilitli olduğunu teyit edebilir miyim? Benimle telefonda kal. "

"Ben ön kapının kesinlikle kilitli olduğunu biliyorum, ama ben arka kapıyı kontrol edicem.''

...

"... Bayım? Hala orada mısın?"

"O ... hala bahçede. Ama o... lanet ... O artık baş aşağı duruyor.''

"Bayım? Ne oluyor?"

"Şimdi elleri üstünde  duruyor ... Bana bakıyor. Bana dik dik bakıyordu. Ama O amuda kalkmış bana gülümseyerek  bakıyor ve hareket etmiyor. "

"Efendim amuda kalkıyor... değil mi?"

"Evet, ellerini üzerinde duruyor ve onun yüzünde büyük bir gülümseme var nasıl bilmiyorum ve....olamaz... BİRİSİNİ YOLLAYIN ŞİMDİ!"

"Bayım sakin olun. Polisler yolda. "

"Dişleri... lanet derecede büyük ..."

"Bayım ben sizin arka kapınızı tekrar kilitli olduğundan emin olmak istiyorum. Olası tüm erişim noktaları güvenli olduğundan emin olmak gerekir."

"Tamam ... şimdi geri geri yürüyorum ve gözümü onun üstünde tutuyorum ...''

''Elim kapı tokmağı üzerinde. Bi anlığına gözümü ondan ayırıp sürgüyü kontrol ediyorum. "

"Tamam bayım. Yardım yolda. Sadece benimle telefonda kalın her şey yolunda olacak.''

''Bayım?''

...

''... Bayım? Hala orada mısınız?"

"Onun... yüzü artık cama dayalı... "

"Bayım, Ne oldu?"

"Biran sürgüyü kontrol etmek için arkamı döndüm ve geri döndüğümde yüzü camdaydı... Gözleri ve dişleri çok büyük ve hâlâ gülümsüyor... "

"Bayım, en yakın odaya gidin ve kapıyı kilitleyin. Bir bodrum ya da kilidi olan bir yatak odası var mı? "

"O bana bakmayı kesmiyor..."

"Efendim ben beni dinleyin. Polisler eve gelinceye kadar kendinizi güvenli bir yere kilitleyin. Beni duyabiliyor musun?"

"Ben ... evet ... evet, ben odamda gidiyorum şimdi."

"Ve evde yalnız olduğunuzdan eminsiniz?"

"Evet, ben evde yalnızım...''

''...biraz bekle...''

''O başını sallıyor. Bişeyler söylüyor. O bizi duyabiliyor..''

''O bana yalnız değilsin diyor... "

...

...

...

"Bayım? Bayım hala orada mısınız? Ben bir gürültü duydum, her şey yolunda mı?

...

...

"Bayım...?"

Creepypasta HikayelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin