-O mai lasa-mă cu aiurerile tale!
Mama: Winter Blake, 21 de ani, e o mama oribila pe care uuuuuuuuurasc nespus!
-De ce imi faci asta! Tip!
Eu: Christina Blake,16 ani,o tipa ciudata,amuzanta totusi si nebuna rau. Asta-s eu.
-Pentru ca trebuie.
-Nu ma mut in New York!
-Ba te muti!
Am pus mainile pe post de dopuri de urechi si am inceput sa cânt cantecul enervant "La la la, nu te aud"
-Hey!
Tata: Aaron Blake, 35 de ani, e super protectiv, ma iubeste enorm si ma scoate mai mereu din belele.
-Scuze tata!
-Ce ai patit?
-Mama iar insista cu tema New York!
-Stii ca nu pot face nimic asa-i?
-Da dar..
-Christina?
-Hm?
-Ti-ai facut temele?
-Nu am mare lucru.
-Ce ai de facut?
-Am un proiect de facut, il iau de pe internet si gata.
-Du-te si fa un proiect de nota 10 si iti promit o super surpriza!
-Ok.. spun si plec in pod.
Da in pod e camera mea -am spus ca-s ciudata- in camera mea sta bunica mea, s-a mutat la noi si eu nu am nimic in portiva doar ca e cam ciudat sa impart camera cu ea,asa ca am luat podul, ok adevarul e ca am mai multe motive dar ai mei cred ca stau aici din cauza bunici.
Am vrut sa vin aici pentru ca pot sa fac ce vreau eu, am o canapea,un fotoliu,patul,biroul, dulapul si masa. care sunt acoperite cu desene ciudate,postere sau cuvinte ciudate. Prima oara cand am facut un desen asa ciudat am crezut ca-s satanista, dar am aflat ca e doar părerea mamei. Iubesc chiestiile astea supernaturale, iar fantomele chiar exista oameni buni! Nu am vazut una dar cred in toate fiintele astea si tatala fel.
(Suna telefonul)
-Hey?
-Hey Chris ce faci?
Dany: Danyel Ramos,17 ani, face parte din fosta mea gasca de cei mai buni prieteni,e super inteligent dar nu e un tocilar, are un super talent in arta tatuajelor,e un tip sensibil chiar daca nu arata asa in interior e un catel fricos si la exterior un barbat puternic,bla bla bla... I se spune Smart.
-Ce vrei Dany?
-Atat de bine ma cunosti.
-Continuă!
-Sunt pe aici cu Aiden,Sandra,si Anne.
Aiden: Aiden Alan, 15 ani, gura sparta a gasti, are multe imformati despre orice si cand il intrebi ceva iti spune aproape toata istoria acelei intrebari e super lenes si cand e mahmur se misca ca o testoasa... Lazy sau Mr. Info sau chiar informație. Stiu are multe porecle.
Sandra: Alexandra Sigo,16 ani, e tipa cat de cat normala care are grija de noi, si ne scoate din belele cand facem prostii.. Mommy.
Si..
Anne: Anne Hart, 15 ani, o fata care sufera de 2 ori pe luna, e frumoasa,talentata si are muuuulte asteptari de la o persoana, se indragosteste imediat,uită foarte greu, iarta doar daca iubeste, si e o persoana foarte ingenioasa.. Lover sau Baby.
CITEȘTI
My Life
Teen FictionChristina,o fata care invata adevarata lume a pericolului si cea a iubiri.. oare va rezista sa mearga mai departe sau va cadea prada drogurilor? Lectura placuta dragilor mersi ca cititi :*