-Si ia zi.. vrei sa ti-o pui rau cu mine?
-Da cine esti tu huh? Christian Gray?
-Sunt fratele lui.
-Da, iar eu sunt sora Rihannei.
-Imi poti canta ceva?
-Cred ca ai baut cam mult, nu crezi?
-Inca te vad si pe tine si pe sora ta geamana.
-Defapt vezi dublu cap de sfecla.
-Ce-i aia?
-Esti un idiot. Acum pleaca de aici.
Mda am venit sa beau pana ajung in coma alcolica dar cred ca voi baga eu pe altcineva in coma.
Am dat vreo trei shot-uri peste cap si m-am ridicat sa plec.
-Unde crezi ca pleci iubire?
-In alt loc unde tu nu vei fi!
-Oriunde esti tu sunt si eu.
-Mhm... Spun si ies pe usă.
-Se pare ca nu asculti de vorba buna catea proasta.
-Catea proasta e ma-ta care te-a facut atat de idiot! Spun dupa care ii dau un pumn in gura si fug, dar nu ajung departe pentru ca nu sunt prinsa de la spate. Am dat sa ma zbat ca sa scap dar mai tare mi-am impins fundul in barbatia lui.
-Oh tarfa mica, ajungem si acolo.
-Ah! Du-te dracu'!
-Eu sunt dracul si cred ca tocmai mi-am intalnit demoniţa.
-Ah! Va urasc pe toti! Tip si ma uit la cei 3 tantalai care ma leaga si ma arunca in portbagaj. Ajutor!!! Tip aducandu-mi aminte de micul cutit din spatele pantalonilor mei.
-Taci! Ca și asa nu te aude nimeni.
Scot cutitul si imi tai legaturile de la maini si picioare si deschid trapa sarind din masina si rostogolindu-ma pe pamant.
Chiestia asta nu a durat prea mult caci idioti si-au dat seama ca merg cu trapa de la portbagaj deschisa.
Am fugit cat m-au tinut picioarele intrand intr-o padure.
-Asta e! Spun fugind.
Sunt plina de zgarieturi de la crengile lungi si ma ustura. Am luat o frunza mare acoperind locul unde imi curgea sange si am continuat sa fug ascunzandu-ma dupa un copac mare.
-Nu scapi tu asa usor tarfa idioata!
Mor de frica ce sa mai,daca nu eram beata va arătam eu.
-Oh haide! Tipa celalalt idiot.
-Christina! Jur ca ma duc sa dansez pe mormantul idiotului de Aaron daca nu iesi!
Ok incepe sa imi fie frica..
Cine sunt idioti astia? Spun lasand o lacrima sa cada si fugind cat mai departe.Vad o mica pestera in departare asa ca hotarasc sa fug acolo. Inauntru erau oase de animale si insantaneu m-am panicat crezand ca pe aici se afla un urs,dar era o alarma falsa.
-Copil prost ce esti. Era unul singur.
-Unde i-ai lasat pe prieteni tai jegosi ca si tine?
-Le-am spus sa mă lese singur ca sa te pot atinge asa cum vreau, sau vrei sa asiste si ei la minunata noastra scena de amor?
-Îmi faci un dans? Întreb.
-Ma gandeam sa faci tu.
-Ok! Spun zambind.
CITEȘTI
My Life
Teen FictionChristina,o fata care invata adevarata lume a pericolului si cea a iubiri.. oare va rezista sa mearga mai departe sau va cadea prada drogurilor? Lectura placuta dragilor mersi ca cititi :*