6. Aaron e viu?

24 2 0
                                    

Dragon se holba la mine ca la masini străine.

-Ce dracu' cauti aici? Spun si pistolul meu e fixat spre fruntea ei. Raspunde sau trag! Tip si ea ma lovește in picior.

-Am sa ti-o plătesc Blake! Chiar daca e ultimul lucru pe care-l fac! Tipa si fuge pe fereastra.

Piciorul meu! Am căzut jos si toți au venit sa vadă daca sunt bine. Bill era acolo cu Winter. Aparent nu e moartă.

-Tine-o in viata avem nevoie de ea. Spun si Bill o duce in subsol.

Ma ridic încet cu ajutorul lui Dean care a urcat scările câte 3 trepte sa ma prindă la timp. Din pacate tot m-am lovit.

-Esti bine? Întreabă speriat.

-Da iubitule. Spun si el ma priveste cu ochii aia adorabili de cățeluș.

-Ce?!

-Da iubitule, sunt in regulă. Spun si ma îndrept către camera mea. Ia uite. Spun si rămân șocata.

Practic era o camera exact ca biroul tatei cu mama. Exact la fel. Eu si copii eram peste tot, si gașcă mea. Se pare ca știe si scolile unde mergem. Si aparent inca nu știe ca sunt iubita lui Dean.

-Asta e de rău. Spune Emma.

-Ba nu e. Spun si ma duc la subsol.

O torturasem pe Winter la propriu.

-Ia zi! De ce ma urmărești? Si unde e mama! Tip lovind-o peste fata.

-O sa îți spun! Tipa. Dar doar noi două.

Am dezlegat-o dar inainte sa mergem sus :

-De unde sa am eu încredere?

-Toti prietenii tai sunt aici, daca pătesti ceva sunt moartă.

-Asa e. Ok, hai sa mergem.

Am urcat sus si am mers in bucatarie. Winter a facut doua ceaiuri englezești si ne-am așezat.

-Ascult. Spun.

-Bine dar trebuie sa juri ca nu o sa ma omori.

-Ma mai gândesc, depinde de starea mamei.

-Ok. In ziua in care mama ta ti-a dat viata ea a fost rapita si eu te-am luat si te-am lăsat la orfelinat. Nimeni nu a stiut asta, eu trebuia sa il fac pe tatăl tau sa ma iubească, in schimb m-am îndrăgostit de el si apoi după 7 ani m-am prefăcut ca te-am găsit si pentru binele tau el s-a căsătorit cu mine ca sa ai tu o viata bună. El nu a avut nevoie de vreun test ADN ca sa creada ca esti fiică lui pentru ca in momentul in care te-am adus acasa el a simțit că esti din sângele lui. Si mama ta a fost luată de tatal lui Dagon.. Forțata sa fie sclava lui si sa o crească pe Dagon. Însă el si-a schimbat planul si a trimis-o pe Dagon pe pista. Mama ta ar trebui sa fie in viața, sper si imi pare rau scumpo. Dupa ce tatal tau a murit eu nu imi mai vad sensul in viața.

-Nu stiu daca sa te bat sau sa te ajut. Totuși ai fost mama mea vitrega.

-Sa sti ca desi nu te-am iubit, mereu am crezut ca esti o fata inteligenta si foarte nebună. Imi pare rau ca am fost o mamă oribilă.

-Si Winter cea rea devine sentimentala?!

-Am fost prea oarbita de bani si iubire in aceleași timp. Dar sa ști ca sunt o fata bună.

-Imi pare rau dar nu pot sa cred asa ceva. Asa, acum trebuie sa facem o înțelegere. Eu te ajut pe tine si tu pe mine.

-Da! Exclama Winter fericită.

My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum